20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hugo Viana  (Lest 13738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hugo Viana
« Svar #30 på: 23. April 2008, 16:19 »
Vel, Joakim, han spiller i Valencia og er utlånt til Osasuna, og innlegg nr 2 fra din side faller også på sin egen urimelighet. Tror ikke jeg skal lete fram så mange flere argumenter for det blir bare mer og mer useriøst det du klarer å hoste opp!
Ja, han er utlånt til Osasuna, og spiller enda mindre der, enn han har gjort i Valencia, som er et mye bedre lag.
Så fortell meg hvordan mitt innlegg faller på sin egen urimelighet, når han sliter benken i klubben han er på lån til for å få spilleitd, for å kunne utvikle seg videre. Hvordan er det mulig for ham å ikke ha stagnert fullstendig når han sliter benken i Osasuna?

Viana-situasjonen har generelt gjort meg veldig skeptisk til unge, uerfarne talenter fra sør- og mellom-europa som har blitt veldig god i veldig tidlig alder, og har gullhår i ræva. En del av dem kan selvfølgelig være veldig dyktige, og har hodet riktig skrudd sammen. Men en del er også nøyaktig som Viana. Født med gullhår i ræva, og vet ikke hva han skal gjøre om ting ikke går hans vei, annet enn å syte, syte, syte.
Albert Luque var nøyaktig samme typen, og han var nesten 10 år eldre enn Viana var i sin tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. April 2008, 21:39 »
Dette blir samme saken som med Luque ja, og jeg mener selvsagt du er langt ute på viddene, som i Luque-saken. To forskjellige ståsteder, det går ikke an å diskutere dette videre. Case closed.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. April 2008, 23:05 »
ja Luque og Viana rules, og Case er closed.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. April 2008, 17:22 »
Dette blir samme saken som med Luque ja, og jeg mener selvsagt du er langt ute på viddene, som i Luque-saken. To forskjellige ståsteder, det går ikke an å diskutere dette videre. Case closed.
Okey. Det er sånn å forstå ja. Vi er altså kommet så langt at Viana og Luque var helter, mens Bellamy var en forbanna idiot. Hurra!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. April 2008, 17:59 »
Hvorfor trekker du Bellamy inn i dette?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. April 2008, 19:20 »
Som Jokke så fint sa det, ville ikke hatt ham om han ble kastet etter vårs.

Amen :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. April 2008, 20:07 »
Hvorfor trekker du Bellamy inn i dette?
bare fordi det er veldig typisk at Bellamy hudflettes, mens Luque geniforklares. Uten at jeg greier å se noen grunn til dette.

Uansett, som jeg har sagt, og andre har sagt etter meg. Ville ikke hatt Viana om han ble kastet etter oss.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #37 på: 24. April 2008, 20:51 »
Litt av poenget med det er at Bellamy ødela for seg selv, mens Viana ble feildisponert.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. April 2008, 20:55 »
Sant, men uansett hvor mye jeg misliker Bellamy, han har bidratt med usaklig mye mer i den sorthvite drakta enn Luque og Viana var i nærheten av.
Samt at det blir feil å si at det kun var på grunn av feildisponering at det endte med Viana som det gjorde. Tror det hadde en hel del med innstilling og arbeidsmoral. Viana var en sytpeis av dimensjoner, og virket til å gi jævla lett opp. Derfor har jeg aldri vært det minste skuffet over at vi kvitta oss med han, og hans nåværende sportslige situasjon viser jo også bare dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #39 på: 24. April 2008, 20:59 »
Jeg er enig med deg, Kristoffer. Jeg elsker Bellamy, pga hans herlige arroganse og hans stil på og utenfor banen. Misforstå meg rett, jeg er glad vi er kvitt han, og jeg mener vi gjorde det i grevens tid. Men jeg er også uhyre glad for at vi har hatt han!

Hva Viana angår, så mener jeg at talenters innstilling og moral er noe som tildels kan forandres av et korrekt støtteapparat. Jeg sier ikke at Viana ikke har skyld i dette, men jeg sier at med korrekt oppfølging og "bruk" kunne både Viana og Luques skjebne vært betraktelig annerledes.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. April 2008, 21:02 »
Forsåvidt enig, spesielt hva Luque angår faktisk. Tror vi kunne fått endel mer glede av ham dersom Roeder ikke bevisst hadde brukt Luque som "Souness store skamplett".
Selv om han ikke hadde de rette grunnene for å spille her, fikk han heller aldri noen oppriktig sjanse av Roeder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. April 2008, 23:33 »
Øøø, hvem er egentelig denne spilleren ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. April 2008, 23:44 »

Du har glemt Hugo Viana?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 25. April 2008, 16:01 »

Du har glemt Hugo Viana?
Egentlig like greit. Bortsett fra et par perler av noen mål, så er det absolutt ingenting å huske, bortsett fra en ung portugiser med altfor stor tro på seg selv, totalt blottet for innsatsvilje.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 25. April 2008, 16:30 »
Slik sett kan vi jo finne unskyldningar for alle floppane i Newcastle sin i historie ?