20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield Utd. vs Newcastle Utd. 7. april kl. 16.00. Bramall Lane  (Lest 18813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Jeg er ikke imponert av hva Roeder har gjort med laget vårt, men husk at dette fremdeles ikke er hans lag... Han har nesten bare spillere til rådighet som var kjøpt inn før han kom til makta. De passer ikke nødvendigvis inn i hans måte å spille på.

Når det er sagt, så må en god manager endre taktikk og spillemønster etter hvem som er tilgjengelig, og det synes jeg absolutt at GR har mislyktes i.

Tror uansett at mye kan løse seg hvis vi får orden på forsvaret vårt. Det er som mange vet vanskelig å slippe seg løs framover når man ikke kan stole på forsvaret.

Jeg er derfor motstander av å sparke GR etter denne sesongen, da det kan vise seg vanskelig å få andre managere til å ta over for ham. Vi må kunne være litt tålmodige for å kunne høste fordelene av kontinuitet. Nesten alle gode lag blir enda bedre med kontinuitet...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Høydepunkter fra kampen:

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Utrulig at Sibierski ikkje klarte å score på den sjanse med åpent mål, heilt utrulig
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, på den megasjansen Sibierski får til å sette 2-0 og dermed punktere kampen, er det rett og slett elendig å prestere så dårlig! Håper at han ikke får ny kontrakt, og dermed forlater klubben i sommer. "Vi" må ha bedre spillere enn dette skal vi kunne hevde oss noe høyere neste sesong!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi trenger to GODE forsvarere i sommer. VELDIG gode. Spissplassen er jeg ikke så engstelig for, i og med at Owen og Ameobi vil være tilbake for oss.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, på den megasjansen Sibierski får til å sette 2-0 og dermed punktere kampen, er det rett og slett elendig å prestere så dårlig! Håper at han ikke får ny kontrakt, og dermed forlater klubben i sommer. "Vi" må ha bedre spillere enn dette skal vi kunne hevde oss noe høyere neste sesong!

Har da sett Martins bomme på store sjanser denne sesongen også. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så negativ til Sibierski. Han blør for drakta, har scoret mange viktige mål for oss i år og koster nesten ingenting å ha i drift! Han er den perfekte backup, som heller ikke klager hvis han blir plassert på benken.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Har da sett Martins bomme på store sjanser denne sesongen også. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så negativ til Sibierski. Han blør for drakta, har scoret mange viktige mål for oss i år og koster nesten ingenting å ha i drift! Han er den perfekte backup, som heller ikke klager hvis han blir plassert på benken.
Selvfølgelig har Martins også bommet på sjanser denne sesongen, men akkurat det forandrere IKKE synet mitt på Sibierski! At han er billig i drift og blør for drakta hjelper pent lite om man ikke har fotballferdighetene som kreves på dette nivået! Sibierski har helt tydlig sine begrensninger som fotballspiller, og han er heller ingen uslålig kar på hodet som mange vil ha det til! Sibierski har funket greit som en nødløsning denne sesongen, men håper at vi slipper noen form for nødløsninger neste sesong.

Skal vi kjempe enda et hakk høyere opp på tabellen neste sesong, må vi ta sikte på bedre spillere enn dette. Vi trenger rett og slett flere gode spisser i klubben for å gjøre angrepet vårt mer komplett, og for å gi Martins og Owen mer konkurranse, og for at evt hvile av de nevnte spillerne ikke skal gjøre oss så vanvittig mye dårligere.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Veldig enig i det du skriver her Frode. Sibierski har gjort det bedre enn forventet, er billig i drift og klager ikke om han må sitte på benken. Men hva hjelper det så lenge han ikke er god nok. Skal vi kjempe høyere på tabellen trenger vi bedre spillere enn dette...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal så absolutt ikke klage på Sibierskis bidrag. Men jeg er enig i at vi trenger bedre spillere enn Sibierski der oppe, skal vi kjempe i toppen. Men jeg mener så absolutt at Sibierski kan være en grei mann å ha som backup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi skal så absolutt ikke klage på Sibierskis bidrag. Men jeg er enig i at vi trenger bedre spillere enn Sibierski der oppe, skal vi kjempe i toppen. Men jeg mener så absolutt at Sibierski kan være en grei mann å ha som backup.

Nettopp, nettopp.