20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield Utd. vs Newcastle Utd. 7. april kl. 16.00. Bramall Lane  (Lest 18726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Dette blir en særdeles viktig kamp for oss som vil avgjøre om vi blander oss inn i nedrykkstriden, eller om vi fremdeles vil ha en mulighet til en topp 10 plassering.

Med tap i denne kampen kan vi risikere å være KUN 4 poeng over nedrykk! Og med tap i tøffe kamper som Arsenal og Chelsea hjemme, og Portsmouth borte i de 3 kampene deretter, kan vi allerede da være under nedrykkstreken om alle resultater går imot oss!

Med seier i denne kampen er vi fremdeles med å kjemper med Blackburn om 10. plassen. Vi vil heller ikke være mer enn 3 og 4 poeng bak Portsmouth og Reading som ligger henholdsvis på 9. og 8. plass. Seier vil også kansje gi laget et løft nå i serieinnspurten.

Nå har vi KUN 3 spillere ute med skader, det er Moore, Owen og Ameobi, så vi skal ha mer enn nok kvalitet til å vinne mot dette Sheffield Utd. laget. Sheffield Utd. på sin side er uten sin toppscorer Rob Hulse (8 mål i PL) for resten av sesongen etter benbruddet han pådro seg mot Chelsea, men dette er også den eneste skaden klubben har.

Jeg håper at Martins finner tilbake til scoringsform, det er vi avhenghig av. Jeg vil også se Dyer i en annen posisjon enn som spiss, han finner seg tydligvis ikke til rette i den posisjonen og blir litt fort anonym synes jeg. På den sentrale midtbanen MÅ vi ha en spiller som kan bidra med noe offensivt, Parker - Butt har nå vist seg gang på gang som en ikke optimal kombinasjon.

Dette er en særdeles viktig kamp som nevnt, og uka kan ikke gå fort nok frem mot dette oppgjøret! Jeg er meget spent på hva som står på resultat-tavla til slutt, og krysser mine fingrer for at vi vinner dette oppgjøret! Jeg vil IKKE inn i nedrykksdramaet med Roeder som manager, og håper at med seier i denne kampen sparker vi skikkelig godt fra oss den tanken! Håper fremdeles på en positiv sesongavslutning!
« Siste redigering: 02. April 2007, 11:57 av Frode »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tror denne kampen blir svært tøff. Sheffield U er et meget vanskelig lag å møte på bortebane, selv uten Hulse på banen. Egentlig så er nok dette en kamp som veldig mange tror vi taper, og da er det så typisk Newcastle å overkjøre Sheffield!;)

Men hvis vi taper denne ligger vi kun 4 poeng over nedrykk, og med mange svært vanskelig kamper igjen. Av alle de 7 kampene vi har igjen er vi ikke utpreget favoritt i noen av de, kanskje ikke så dumt?

Uansett, jeg tror vi taper, men regner med at vi vinner. Topp 10 bryr jeg meg ingenting om, det eneste som teller når er å holde seg i PL.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tenk om vi taper denne. Da tror jeg virkelig at vi rykker ned.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Skulle jo også tatt med at Sheffield Utd sin hjemme statistikk er 5-6-4 og 18-17 i målforskjell, og Newcastle Utd sin bortestatistikk er 3-2-10 og 11-22 i målforskjell. De lagene vi har slått borte er West Ham, Blackburn og Tottenham. De 2 uavgjorte er mot Arsenal og Man City. Sist vi tok poeng borte var da vi slo Tottenham 3-2 på White Harte Lane 14.01.-07. Dette er en kamp som krever at alle skjerper seg og gjør sitt for at vi ikke synker lavere enn det vi er nå!

Vi får også håpe på litt hjelp fra motstanderne, at f.eks. ManCity slår Charlton hjemme. Men til syvende og sist er det opp til "oss" selv!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Given
Solano-Tayls-Gooch-Duff
Milner-Parker-Dyer-Zog/Emre
Sib-Martins

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
På tide at Emre starter igjen ihvertfall
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Roeder velger sikkert ut dette laget:
Given
Carr Bramble Gooch Baba
Milner Parker Butt N'Zog
Sibierski Martins.

Men mitt lag er ganske annerledes:
Given
Solano Gooch Taylor Babayaro
Milner Parker Emre Duff
Dyer
Martins

Nå er det krise i klubben snart. Jeg håper vi vinner. Taper vi er vi ned i nedrykksstriden. Vinner vi... Ja.. da berger vi plassen. Kommer vi til en Europa-plass skal jeg spise skoa mine. Men dette er min ALLER ALLER sisste sjanse til Roeder om at han har en bitte,bitte,bitte,bitte,bitte,bitteliten sjanse til å klare seg som Newcastle-manager. Men jeg mener at det er blir litt dumt å sparke ham nå. Vent til sesongen er over. Men vinner vi ikke på Sheff U. Mener jeg at det ikke er dumt å sparke Roeder. For da er det KRISE!

Vi må ha 3 poeng mot Sheff U. :-[
Howay the Lads!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Håper på dette laget :

Solano-Gooch-Taylor-Carr
Milner-Parker-Emre-Duff
     Martins-Sibierski

Dyer er ikke god som spiss, og  Roeder bør tørre å benke ham. Han kan eventuelt bli byttet med enten Duff eller Emre hvis de ikke presterer i de første 45 minuttene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

djmattis

• Gjest
man pleide å ha forhåpninger en gang i tiden (siden forrige kamp), hehe
og kommer til å ha det samma nå som alltid :D

Martins 2 og Emre 1

3-1

Leve optimismen!!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Håper på seier (3-1), men den innstillingen mange spillere viser lover ikkje bra. Så har me ein manager som er heilt på bærtur.....

Men håper på seier  :)
Newcastlesupporter siden 1992

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Ikke kampen for de store eksperimenter kanskje dette. Men det har vist seg de siste kampene at "standard-11ren" blir for forutsigbar. Jeg skal ikke nekte for at Parker gjør en del bra arbeidsmessig. Men jeg synes han sinker angrepene unødvendig, og gjør spillet til NUFC veldig forutsigbart.
Vi har spillere i angrepssposisjoner med fart. På tide at vi bruker dem.
Jeg skulle gjerne sett at Newcastle prøvde denne oppstillingen med Butt og Emre som et nav på midtbanen. Mange vil nok protestere på å benke Parker. Men jeg har mere tro på Emre som skaperen av de kreative angrepene. Og siden Parker/Emre ikke har vært noen stor slager, velger jeg å kjøre Butt istedet for Parker. Forsvaret er alltid en hodepine. Jeg er en av de ytterst få som er villig til å gi Bramble en sjanse. Men i denne kampen tenker offensivt, og da blir det ikke plass på benken. Siden jeg ser større variasjonsmuligheter med å ha med Huntington og Duff på benken. Gooch anser jeg som selvskreven i forhold til å få avklart om han er en aktuell spiller for NUFC i framtiden. 

På benken: Harper. Duff. Huntington. Parker. Sibierski.

Given
Solano-Taylor-Gooch-Babyaro
              Butt
Milner-  Emre - N'Zogbia
         Dyer
            Martins
Livet er svart/hvitt!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Her er det bære eller briste tror jeg... Går det til skogen denne kampen og, tør jeg ikke tenke på lagmoral og selvtillit forran arsenal og chelsea kampene... Vi trenger et løft på alle måter og det bør og SKAL komme i denne kampen. Etter fadesen mot city vet jeg ikke helt hvor laget står, men jeg regner med at de vet at mye står på spill.. både for Roeder sin del og klubben. Håper de har fått mye pepper og et moralsk løft. Jeg vil se gløden og fanden i øya hos alle 11 på bana.. Da går dette veien.

Håper på en trygg 11er

Given
Solano - Taylor - Gooch - Babayaro

Milner - Parker - Emre - Duff
            Dyer

Martins                 
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Det eneste som gjelder her er seier. Blir det ikke det begynner jeg å bli nærvøs. Blir det tap ser det også stygt ut for Roeder.

Lagoppstillinga blir nok sånn, hvis ikke Roeder finner på et eller annet dumt ::):

::::::::::::::::::::::::::Given::::::::::::::::::::::
Solano::::::::Taylor:::::::::Gooch:::::::Baba:::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Milner:::::::::Parker::::::::Emre::::::::::duff::::
::::::::::::::::Martins::::::::Dyer:::::::::::::::::
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Det eneste som gjelder her er seier. Blir det ikke det begynner jeg å bli nærvøs. Blir det tap ser det også stygt ut for Roeder.

Lagoppstillinga blir nok sånn, hvis ikke Roeder finner på et eller annet dumt ::):

::::::::::::::::::::::::::Given::::::::::::::::::::::
Solano::::::::Taylor:::::::::Gooch:::::::Baba:::
Milner:::::::::Parker::::::::Emre::::::::::duff::::
::::::::::::::::Martins::::::::Dyer:::::::::::::::::

Tipper Moore får starte kampen om han er "fit for fight"! Det er heller ikke så dumt, da han kansje er den mest sikre midtstopperen vi har. Bare så synd han er så skadeplaget og hypokondoaktig. Vi får satse på at han klarer en hel kamp denne gangen!?  ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg håper faktisk også på Moore i morgen. I den grad jeg føler meg trygg på noen av Newcastles forvarere må det vel være han jeg føler vi er tryggest med.