20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield Utd. vs Newcastle Utd. 7. april kl. 16.00. Bramall Lane  (Lest 18732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Endelig! Herlig med en seier igjen, denne roet nervene mine betraktelig. Med denne seieren klatret vi en plass på tabellen, opp til en 10. plass. Vi er nå KUN 4 poeng bak Reading på 8. plass, og den er vi nå så absolutt med å kjemper om! Men vi skal slite med å komme noe høyere enn det, da Tottenham på 7. plass er 8 poeng foran, og Everton på 6. plass er 10 poeng foran!

Men uansett, med en god sesong avslutning kan vi ende respektabelt til på tabellen, og kansje være med i intertoto cupen nok en gang og derfra få nok en mulighet til Europa cup spill neste sesong! La oss håpe det, og at det var dette løftet laget nå trengte i sesong avslutningen!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Litt svak kamp av newcastle.Sheffield fikk mange sjanser til å utligne.Noe dem gjorde.Uten Given hadde kanskje vært verre.Som resten av sesongen.Ser man at man trenger Owen tilbake.Han vet hvor han skal være får å få mål.Ellers bra med 3 poeng

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Utrolig at Sibierski ikke scoret på den ene sjansen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Håper nesten at vi slipper UEFA-cup neste sesong, slik at vi får fullt fokus på PL og FA-cupen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Håper nesten at vi slipper UEFA-cup neste sesong, slik at vi får fullt fokus på PL og FA-cupen.
NEI, pengene trenger vi samtidig som E-cupspill frister evt transfertargets! Europa cupspill er et pluss og lokker mange spillere, og kan også føre til at vi ikke mister våre beste spillere. Om muligheten er der, MÅ vi til E-cupspill!  ;)

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Endelig en borteseier at!! ;D Nydelig.. Detta trengte både laget, supporterne og for den saks skyld Roeder. Fikk ikke sett kampen, men så at Martins bomma på åpent :o Faen, dem skal sitte. Det kan bety forskjell på tap og seier. Men uansett, herlig med seier!!!!

Ja, vi må ha E-cup spill. Er ganske viktig som Frode påpeker her og som jeg har påpekt før. Vi får bedre spillere, det er lettere å få spillere samt pengepremier.  ;)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Glimrende med seier. Lenge siden sist nå og i hvert fall på bortebane. Herlig også med Martins mål, selvom det tilsynelatende kunne blitt flere. Men, hvorfor startet ikke Dyer, Emre og Onyewu?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
Glimrende med seier. Lenge siden sist nå og i hvert fall på bortebane. Herlig også med Martins mål, selvom det tilsynelatende kunne blitt flere. Men, hvorfor startet ikke Dyer, Emre og Onyewu?

Fordi roeder er dum!  :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Fordi roeder er dum!  :P
Nei, fordi vi allerede har en tøff kamp å spille til mandag, og det er kansje ikke så dumt å spare noen spillere til hjemmemøte mot Arsenal. Vi trenger friske ben i den kampen også!

Martins1337

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Synes ikke vi skal klage på Roeder nå ihvertfall!
Vi har tross alt vunnet en kamp og da må vi da være fornøyd med det :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
SkySports spillervurderinger. Taylor, Parker og Martins spilte åpenbart veldig bra...

-----------------------------------------------------------------------
Shay Given
Saved virtually everything    
7

Craig Moore
Solid enough    
6

Steven Taylor
Good game, fine winner    
8

Stephen Carr
Chased everything    
6

Nolberto Solano
Did what he had to    
7

James Milner
Good crosses and fine awareness to set up Martins    
7

Nicky Butt
Marshalled the backline    
7

Scott Parker
Battled for everything    
8

Damien Duff
Good and bad moments    
7

Antoine Sibierski
Wasteful    
6

Obafemi Martins
Constant theat    
9
« Siste redigering: 08. April 2007, 01:40 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Herregud så deilig det var med seier nå! nå trenger vi ikke lenger skjenke nedrykk så mye som en tanke. Hvis vi noensinne har trengt det...
Hadde egentlig ikke trua på 3 poeng i denne kampen, grunnet tilstanden i klubben for tia er det ingenting som tilsier at alt skal snu seg nå, uten radikale forandringer...
Det eneste jeg stusser på er at Craig Moore vurderes fremfor Gooch i forsvaret? Han kan da umulig være bedre enn Gooch?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

Det eneste jeg stusser på er at Craig Moore vurderes fremfor Gooch i forsvaret? Han kan da umulig være bedre enn Gooch?

Det tror jeg faktisk han er. Har absolutt ikke blitt imponert av Gooch så langt, Moore virker langt mer trygg bak der.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

Det skal mer til enn å slå et bånnlag for at jeg skal være fornøyd med Roeder.

Jeg er fornøyd med seier i dag, men Roeder må vekk fra denne klubben.

Martins1337

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Det skal mer til enn å slå et bånnlag for at jeg skal være fornøyd med Roeder.

Jeg er fornøyd med seier i dag, men Roeder må vekk fra denne klubben.

Hehe, ja det er jeg også enig i. Roeder kan umulig være rette mann for denne klubben. Men vi trenger ikke kappe huet av han etter hver kamp, ihvertfall ikke hvis vi vinner. Kan vi ikke heller gjøre det når sesongen er ferdig. Det laget trenger nå er at alle støtter Roeder, fansen også, slik at vi får en mest mulig positiv sesongavslutning :)
Men jeg håper allikevel ikke at vi har Roeder som manager til neste sesong