20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield Utd. vs Newcastle Utd. 7. april kl. 16.00. Bramall Lane  (Lest 18814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Da er det klart, ManCity vs Charlton 0-0. Med det resultatet gikk Charlton forbi Sheffield Utd, så nå er det sistenevnte som er på nedrykk, mens Charlton er på sikker plass på bedre målforskjell! Det vil også si at vi kun er 6 poeng over nedrykksplassen som Sheffield Utd for øyblikket innhar!

Så imorgen kommer vi til å møte et heltent Sheffield Utd lag som kjemper mot nedrykk, og som vil gi oss skikkelig kamp om hver bidige ball. Men akkurat som oss, så er ikke de heller inne sin beste periode. Dette kommer til å bli en meget tøff og tett kamp, og jeg tørr ikke tenke på konsekvensen av et tap imorgen! Men jeg vet at vi har kvalitet nok i laget til å slå dette Sheffield Utd laget, og får vi bare hull på byllen igjen kan dette gå veien for oss!

Vi fortjener IKKE en mer nervepirrende sesongavslutning nå! Håper vi kan ta et langt steg vekk imorgen! 

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ta det med ro Frode, vi rykker ikke ned!:) Jeg ser på det som "umulig" å rykke ned egentlig. Vi kan tape alle kampene våre, men fortsatt så tror jeg vi holder oss. Har prøvd meg frem en del med "predictor" på BBC sine hjemmesider. Der la jeg inn tap i alle Newcastle sine kamper, og prøvde å holde meg så objektiv som mulig i de andre, og fortsatt så ender Newcastle opp på en 15plass med 37 poeng!:) Ikke det at jeg tror jeg treffer på alt, men at Newcastle rykker ned er egentlig ikke noe tema.

Noreng

• Gjest
Vi KAN rykke ned.
Det er MULIG,.
Men vi gjør det ikke. Hva er det med det heltent-pisset? Man må vel ikke kjempe om nedrykk for å gjøre en innsats. Spesielt ikke når man får mange millioner pund i årslønn!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, hvis Charlton vinner resten av sine kamper (noe de ikke gjør), så KAN vi det. Men det er mer sannsynlig at FFK vinner tippeligaen enn at Newcastle rykker ned. 98% sikkert så beholder vi plassen selv med 37 poeng. Det er hvertfall min mening! ;)

djmattis

• Gjest
Jeg har en fölelse på uavgjort i dag og en gevinst mot arsenal på mandag, våkna med den fölelsen i dag.

men stå på i dag gutta vi må vinne!!!!!!!

21 or 28, OBA OBAFEMI!!!!

Are

• Supersub
    • Vis profil
         Given
Solano-Gooch-Taylor-Baba
Milner-Butt-Emre-Duff
      Dyer
             Martins

Håper at de klarer å spille litt god fotball igjen, sånn at de går inn i kampen mot Arsenal med selvtillit. Har troa på en 2-0 seier.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Vi trenger en seier her for å heve moralen, tryggheten og ikke minst holde posisjonen PL. Vinner vi dag, har vi også en god sjans på UEFA-cup plass. Kom igjen gutter!!! Spill den fotballen vi vet newcastle kan spille!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
noen som vet start oppstilling eller radiostream. ser at kampen ikke er tv sendt så regner med at den ikke kommer på noen bildestream. Rett meg om jeg tar feil!
Andreas Martins

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Vi KAN rykke ned.
Det er MULIG,.
Men vi gjør det ikke. Hva er det med det heltent-pisset? Man må vel ikke kjempe om nedrykk for å gjøre en innsats. Spesielt ikke når man får mange millioner pund i årslønn!!!
Det jeg mente med "heltent-pisset" er at nå er Sheffield på nedrykk, og det er slik at når hver sesong nærmer seg slutten, blir kampene mot bunnlagene ufattelig mye hardere å spille. De har ikke samme kvalitet i laget, men det veier som oftest opp for kriging og kjemping. Lag som har NOE å spille for nå som sesongen nærmer seg slutten er vesentlig vanskligere å møte enn lag som ligger midt i ingenmannsland!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Selvsagt er lag som har noe å spille for mye vanskeligere å spille mot enn lag som ikke har noe å spille for. Jeg er sikker på at vi ikke rykker ned i år, men jeg tror ikke vi tar alt for mange poeng resten av sesongen.

Når det gjelder kampen i dag tror jeg ikke vi vinner. Det beste vi kan håpe på er uavgjort. Arsenal hjemme på mandag er en kamp vi har større sjanse for å vinne i mine øyne...

Hører på radioen nå, laget kommer vel snart... De snakker om å gi alt, og gi sitt beste, noe laget ikke har gjort i det siste.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Milner vil definitivt starte i dag. Snakk om at kanskje Dyer starter på benk.

Carr Taylor Moore Babayaro er tippa å starte i forsvaret...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
har du radiolink?

Hører på radioen nå, laget kommer vel snart... De snakker om å gi alt, og gi sitt beste, noe laget ikke har gjort i det siste.
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
90% sikkert at dette er laget:

Given
Solano Taylor Moore Carr
Milner Butt Parker Duff
      Sibierski Martins

Babayaro, Dyer, Gouch, Emre og Harper på benken.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
radiolink??

90% sikkert at dette er laget:

Given
Solano Taylor Moore Carr
Milner Butt Parker Duff
      Sibierski Martins

Babayaro, Dyer, Gouch, Emre og Harper på benken.
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hører på radioen på www.nufc.co.uk