20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norge - Bosnia Herzegovina  (Lest 7035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Norge - Bosnia Herzegovina
« på: 23. Mars 2007, 02:39 »
Norge må vinne denne kampen for å ha håp om å kvalifisere seg til EM. Selv om vi ikke har noen newcastle spillere på det norske landslaget, får vi vel støtte dem for det? ;)

Håper norge går offensivt ut, og at Roeder tar seg en tur over for å se på noen norske spillere jeg kunne tenkt meg i newcastle, som f eks Hangeland...

Men ellers stiller vel Norge med et klart favorittstempel før denne kampen.

Mitt tips 2-0 seier
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Norge - Bosnia Herzegovina
« Svar #1 på: 23. Mars 2007, 03:24 »
Forundrer meg ikke om Norge taper denna kampen :P Kall meg gjerne pesimist, sviker, forræder men jeg har gitt opp Norge. Jeg sier ikke at jeg ikke heier på Norge. Følger jo med. Men det må da gå an å spiller bedre enn kjerringfotball! Siden Drillo, og litt Semb har det vært begredelig. Utenlandsproffene(og for dens skyld noen av "innenlandsstjernene) spiller bare for halv maskin og det ser ikke ut som om Hareide greier å drille inn laget. Det er greit at man ikke skal forvente så mye. Det er tross alt bare 4 mill innbyggere i Norge. Men man kan forvente at spillerne gir alt og at vi spiller litt morsom fotball. IKKE SANT newcastlesupportere!!!? ;)
« Siste redigering: 23. Mars 2007, 03:26 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Mars 2007, 12:17 »
Norge, bør, må og kommer til å slå Bosnia. Det føler jeg meg ganske sikker på. Se opp for John Carew :)

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Mars 2007, 13:30 »
Norge har såpass lav underholdningsverdi at denne kampen giddder jeg ikke kaste bort tid på. Utenlandsproffer som f.eks Riise, Gamst Pededersen og Carew leverer svake prestasjoner på rekke og rad, og det virker som det å spille for fedrelandet ikke er noe stort.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4 på: 23. Mars 2007, 19:48 »
Hei! Når det gjelder Norge, så skal man følge med. Det gjelder nasjonalitet, ære og stolthet. Gi nå faen i hvor stor underholdningsverdi det har, bare våre elleve vinner med flagget på brystet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Mars 2007, 22:28 »
Hei! Når det gjelder Norge, så skal man følge med. Det gjelder nasjonalitet, ære og stolthet. Gi nå faen i hvor stor underholdningsverdi det har, bare våre elleve vinner med flagget på brystet.
Støtter den fullt ut geordie-olav! Dette er en krig som skal vinnes!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Mars 2007, 12:54 »
Dessuten starter Bosnia uten 8 av sine beste spillere, da de er ute i boikott mot landslaget sitt... Hvis ikke vi vinner denne kampen, har vi ikke en dritt i EM å gjøre...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 24. Mars 2007, 12:57 »
Huff... Norge har et stort potensial med roter det bort gang på gang, med feil lag. Nå skal vi stille ùberdefansivt. Herregud sier jeg bare!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Mars 2007, 13:26 »
Hørte på sporten igår at Hareide kun har 5 seirer på hjemmebane som landslagsjef, av 15 mulige. Altså kun vunnet 1/3 av alle hjemmekampene! Dette er for dårlig, og jeg mener det er fordi han er altfor feig i spillestilen, og ikke tørr å angripe motstanderen på eget gress. Bedrer det seg ikke, så bør mannen gå av som landslags-sjef!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Mars 2007, 13:49 »
Ahhh.. Gleder meg til å dra på Ullevaal i kveld.. Men for noen billettpriser! 275 for de billigste!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Mars 2007, 14:14 »
Husk, folkens: Vi er ikke en bedre fotballnasjon! Vi kan ikke forlange å kvalifisere oss til alle mesterskapene.

Vi har alltid havnet der vi hører hjemme. Nå er vi bak Tyrkia og Hellas, og det er der vi også hører hjemme som fotballnasjon. I VM-kvaliken kom vi bak Italia, og det var også der vi hørte hjemme.

Så klart skal vi vinne denne kampen, og vi skal score mer enn ett mål! :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. Mars 2007, 14:27 »
Hørte på sporten igår at Hareide kun har 5 seirer på hjemmebane som landslagsjef, av 15 mulige. Altså kun vunnet 1/3 av alle hjemmekampene! Dette er for dårlig, og jeg mener det er fordi han er altfor feig i spillestilen, og ikke tørr å angripe motstanderen på eget gress. Bedrer det seg ikke, så bør mannen gå av som landslags-sjef!

Men har vi egentlig noen bedre alternativer? Muligens Sollied etter at han fikk sparken i Olympiakos?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Mars 2007, 17:20 »

Men har vi egentlig noen bedre alternativer? Muligens Sollied etter at han fikk sparken i Olympiakos?
Hareide er en fantastisk god klubbtrener, det har han vist i Molde, RBK, Helsingborg og Brøndby, men han har ikke samme tid til å drille inn et system med landslaget som han vil ha med et klubblag. Han får jo kun noen få dager i året til å drille inn et system i landslaget, i motsetning til et klubblag der han trener de samme spillerne hver dag.

Trond Sollied har jo selv sagt at han vil trene landslaget en gang i fremtiden, men ikke enda. Så han er nok uaktuell. Men vi har da andre gode trenere, Knut Th. Eggen, Tom Nordlie, Kjetil Rekdal (mange som vil protestere nå, men han er den eneste sammen med Benny Lennartson som har klart å frarøve RBK seriegullet de siste 14-15 årene). Vi kan også satse utenlandsk, da kansje Hans Backe er en god kandidat?

Både Drillo og Semb klarte og kvalifisere Norge for EM og VM sluttspill, da bør Hareide også klare dette. Om ikke bør han gå fra sin stilling, mener nå jeg!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Mars 2007, 17:22 »
Ja, da er det bare 2 og en halv time til kampstart. Skal bli godt med pils og potetgull foran landskampen ;D Håper det ikke blir det eneste lyspunktet  :P
« Siste redigering: 24. Mars 2007, 17:31 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Mars 2007, 17:28 »
Hei! Et Norge som ikke er skaderammet burde KNUSE et boikottende Bosnia.