20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norge - Bosnia Herzegovina  (Lest 7038 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Norge - Bosnia Herzegovina
« Svar #15 på: 24. Mars 2007, 19:35 »
Ser man det, ja:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181566

Unnskyld at jeg sier det, men dette er så typisk bosniere.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Mars 2007, 20:12 »
FAEN ta Bosnia. FUCK Bosnia. FUCK BOSNIA. Kan ikke politiet bare banke alle de køddene til døde?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. Mars 2007, 20:39 »
FAEN ta Bosnia. FUCK Bosnia. FUCK BOSNIA. Kan ikke politiet bare banke alle de køddene til døde?
Dette er typisk balkan, dette er typisk bosnia og det er bare tragisk. De filmet en en far med sin sønn som satt å grein i den bosniske seksjonen. Jeg er selv far, og synes det er avskyelig at bosniske fans ikke tar mer hensyn til sine egne. De skyldige skulle vært ja som du sier geordie-olav!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 24. Mars 2007, 21:35 »
0-2 Bosnia! Herlig

Jeg elsker å se Norge bli rævkjørt på fotballbanen. Gjeng med oppskrytte tapere
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
« Svar #19 på: 24. Mars 2007, 21:45 »
utenom den teite bengal kastinga så er dette drit morsomt!!
faen ta norge og alle de "verdens stjernene" sine
endelig kan norges folk få opp øynene, norge er ikke bedre enn dette

super lørdag!

EDIT:

NORGE = RÆVA..........PAUSE................. HAHAHAHA!!
« Siste redigering: 24. Mars 2007, 22:43 av djmattis »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Mars 2007, 22:43 »
Ikke provoser, Djmattis. Sverige vil aldri vinne EM de heller. Og selvfølgelig er ikke Norge bedre. Vi har 4 millioner innbyggere, og Sverige har tusen ganger flere. Rart at Sverige da ikke er bedre enn Norge enn det de er. Jeg vil si at Norge har bedre fotballspillere per innbygger.

djmattis

• Gjest
« Svar #21 på: 24. Mars 2007, 22:44 »
HAHAH norge har 4 millioner og sverige har 4 millioner ganger 1000?

hahaha slapp av vi er ikke korea heller da :D

edit: vi kommer hvertfall til de store sluttspillene da!!
så vi må jo være bedre!
tross allt luring
« Siste redigering: 24. Mars 2007, 22:46 av djmattis »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. Mars 2007, 22:48 »
Dere er bedre, ja. Men Norge har bedre fotballspillere per innbyggere, mener jeg. Flaut å tape mot et søplelag med søplefans fra et søpleland.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Mars 2007, 22:59 »
Bosnia klarte da ihvertfall å spille fotball, slå pasninger, samt score på mulighetene de hadde.

Norge klarte å skape noen målsjanser, men vi er jo like effektive som deltagerne på Landskytterstevne for blinde.

P.S - Sverige har vel dobbelt så mange innbyggere som Norge, og jeg vil si at Sverige har et dobbelt så godt landslag også

Håper Hareide får sparken snart
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Noreng

• Gjest
« Svar #24 på: 24. Mars 2007, 23:06 »
Norge sucks! Alle spillerne spiller ikke halvparten så bra som de er gode for, laget er kjempedefansivt og det er klippekort som faen. 
Norge trenger en ny trener som virkelig kan sakene sine!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 25. Mars 2007, 00:02 »
0-2 Bosnia! Herlig

Jeg elsker å se Norge bli rævkjørt på fotballbanen. Gjeng med oppskrytte tapere

Synes du skal ta en titt på din egen signatur.  ;D

Neida, seriøst, dette var flaut for Norge. Iversen sugde, Frode Johnsen sugde, og taktikken vår var som vanlig jævlig elendig. De to nissene i midtforsvaret har tydeligvis klippekort, men den spilleren jeg blir mest irritert på er vesntrevingen. Morten Gamst Pedersen er jo så siiiinnssvakt dårlig. Vi kan bruke Raymond Kvisvik, Petter Vaagan Moen, Stig Inge Bjørnebye, HVEM SOM HELST bare ikke han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 25. Mars 2007, 00:13 »
Et vanvittig pinlig resultat for Norges del, men vi hadde sjansene til å score både 4 og 5 mål! Men nå må Hareide se at han ikke duger som landslagsjef for Norge, er redd vi kommer til å bli utspilt mot Tyrkia til onsdag.

Så Spania vs Danmark på NRK2, Spania vant 2-1, danskene fikk en mann utvist midtveis i 1. omgang, men allikevel presset de Spania stort på slutten av kampen. Det er det ikke mange som gjør borte mot Spania. Neste landslagsjef for Norge bør være en Danske, de spiller jo alltid så offensivt og flott fotball, og scorer masse mål, virkelig gøy å se på!

Til djmattis, du sitter å ler av Norge og skryter så jævlig av Sverige og alle sluttspillene de er kommet til!? Dette var en  kvalifiseringskamp EM, noe Sverige har deltatt i KUN 3 ganger, men KUN kvalifisert seg til 2 av EM sluttspillene! For i 1992 slapp de å kvalifisere seg da de arrangerte mesterskapet selv! Ergo, Sverige har KUN kvalifisert seg til 2 EM sluttspill, og deltatt i 3! Ikke så forbanna imponerende det heller!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 25. Mars 2007, 00:22 »
Neida, seriøst, dette var flaut for Norge. Iversen sugde, Frode Johnsen sugde, og taktikken vår var som vanlig jævlig elendig. De to nissene i midtforsvaret har tydeligvis klippekort, men den spilleren jeg blir mest irritert på er vesntrevingen. Morten Gamst Pedersen er jo så siiiinnssvakt dårlig. Vi kan bruke Raymond Kvisvik, Petter Vaagan Moen, Stig Inge Bjørnebye, HVEM SOM HELST bare ikke han.
Faen så du kampen eller? Gamst Pedersen skaffet oss straffesparket og var et uromoment på sin venstreside hele kampen igjennom! På venstresiden skapte vi sjanse på sjanse hele tiden, men da må jo for faen meg spissene score! Hæstad og Andresen bidrar ikke med en drit offensivt, og vi sliter litt på høyresiden selv om den var brukbart med i førsteomgang.

Du nevnte Kvisvik og Moen, faen meg noe av det dummeste jeg har hørt! Det lukter Brann supporter av deg lang vei!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 25. Mars 2007, 00:35 »
Du er søt du og Frode.

Å være uromoment mot det Bosnialaget hadde jeg også klart. De gjorde det jo til en tradisjon gjennom hele kampen å forære oss ballen på egen banehalvdel. Gamst Pedersen, "dødballeksperten", slo ikke en eneste god pasning, og la så godt som ingen gode cornere gjennom kampen. Jeg ble letta da idioten pådro seg karantene da kampen var slutt, da slipper vi ihvertfall å se han noe mer på onsdag.

Moen og Kvisvik var bare forslag. Vet ikke helt hvem andre jeg skal nevne for å gjøre deg fornøyd jeg? Espen Hoff? Pål Strand? Nevn noen bedre forslag selv da?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 25. Mars 2007, 01:11 »
Gamst Pedersen var like elendig som han pleier å være hver gang han har flagget på brystet.

Eneste som kom fra det med "æren" i behold var Carew og til en viss grad Brenne siden han spilte så kort