20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blir jeg kasta ut av NUSSC nå?  (Lest 9441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blir jeg kasta ut av NUSSC nå?
« Svar #30 på: 10. April 2007, 20:04 »
Det er ikke beklagelig at du tegner medlemsskap i Supporterklubben, men det er beklagelig at du har blitt lokket til å betale så mye penger for et livstidsmedlemsskap i NUSSC. Over en langtidsperiode er det selvsagt lov å håpe på forbedring, men akkurat nå er Supporterklubben i en dyp krise, og enden er farlig nær.

Newutd.no er dessverre ikke nok synlig blant unge newcastlesupportere, som leter etter plasser å møte likesinnede. Men det håper jeg at man kan bli, og jeg håper at det på sikt vil være mulig med et samarbeid mellom NUSSC og Newutd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 10. April 2007, 21:52 »
Nå så jo newutd dagens lys som følge av misnøye med måten NUSSC drev supporterklubben på, men det er jo ikke umulig at det blir en sammensmelting på sikt. Tror alle skjønner hva som må til.

Forøvrig ganske morsomt at Newcastle er den eneste klubben hvor man har delt de norske supporterene i to leirer. Store supporterklubber som de til ManUtd, Liverpool og Tottenham har etter det jeg kjenner til ikke blitt delt i to.

Og, ekstra hyggelig er det at newutd har utviklet seg til å ligge milevis foran NUSSC når det kommer til hjemmesiden, som jo er den eneste plattformen hvor begge har interesser.
Carr har altfor få landskamper for England!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11. April 2007, 17:45 »
Jeg har ikke noe problem å forstå at NUSSC vil ha litt betalt for jobben som blir lagt ned i supporterklubben - og med det en stor honnør til Nordin og hans team for NewUtd.no. -Men jeg har problemer med å forstå at man nærmest fører kontingentbetalende Newcastlesupportere bak lyset for å tjene penger. "Alt" er jo dyrere hos NUSSC enn andre steder. Jeg trodde et av formålene med å betale for medlemsskap var å oppnå medlemsfordeler.

Et annet spørsmål er om man i Internet-alderen trenger de tradisjonelle supporterklubbene? Nå i dag surfer vi jo frem alt fra nyheter, supportereffekter og turer selv. Men et forum å møtes - som dette - er kjærkomment.
Skulle noen komme med en idé og konsept hvor man betaler medlemskontingent, og man sitter med følelsen av at den har et formål, ja da melder jeg meg inn.
Livet er svart/hvitt!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #33 på: 14. April 2007, 03:43 »
http://www.newcastle.no/nussc/auksjon.htm

At folk gidder å by på dette er mildt sagt utrolig. For det første så er det vel ikke noe poeng i å kjøpe autografer som du ikke har skaffet på egenhånd?? For mitt vedkommende er ikke en slik autograf verdt papiret den er skrevet på en gang. Det som teller er øyeblikket da du stod ved siden av helten din og lånte bort pennen for at han skulle skrive på ditt papir! Og for det andre så vet du ikke hvem du egentlig støtter. Noe sier meg at det fortsatt lurer onde krefter i "de bakre ledd" i NUSSC. I så fall er sannsynligheten stor for at disse autografene er like ekte som puppene til Pamela Anderson.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. April 2007, 07:14 »

At folk gidder å by på dette er mildt sagt utrolig. For det første så er det vel ikke noe poeng i å kjøpe autografer som du ikke har skaffet på egenhånd?? For mitt vedkommende er ikke en slik autograf verdt papiret den er skrevet på en gang. Det som teller er øyeblikket da du stod ved siden av helten din og lånte bort pennen for at han skulle skrive på ditt papir! Og for det andre så vet du ikke hvem du egentlig støtter. Noe sier meg at det fortsatt lurer onde krefter i "de bakre ledd" i NUSSC. I så fall er sannsynligheten stor for at disse autografene er like ekte som puppene til Pamela Anderson.

Helt enig. Å kjøpe autografer er bare tull. Og som du sier, de er sjelden ekte vare.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. April 2007, 12:23 »
Synes ikke autografer er noe stort uansett. De rabler jo bare noe uskrivelig piss på et stykke papir. Har ikke veldig stor verdi for meg, selv om jeg har de ekte autografene til de fleste på Newcastle liggende en plass hjemme...

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 14. April 2007, 12:47 »

Helt enig. Å kjøpe autografer er bare tull. Og som du sier, de er sjelden ekte vare.

Hadde jeg trudd at pengene gikk til newcastle supportere slik at de kunne få større avslag/billigere turer og supporterutstyr så hadde jeg sikkert lagt in et bud! men ikke snakk om at Thomas Berg skal putte mine penger rett i lomma si. Og hvis ikke han gjør det, så får han oppgi hva pengene går til!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #37 på: 26. April 2007, 23:28 »
helt enig Magnus!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil