20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30  (Lest 32179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Charlton Atl. - Newcastle Utd. 18. mars -07 kl. 14.30
« Svar #15 på: 16. Mars 2007, 20:59 »

Og hvorfor i all verden skal vi skifte manager allerede?
Har Roeder virkelig vært SÅ forferdelig dårlig?

Legger meg flat og sier at det er dumt å sparke Roeder. Men det er noe rart med  dette når Roeder benker Milner vår beste spiller i sesongens VIKTIGSTE kamp.
Roeder har gjort en veldig bra jobb.. Men ganske ofte har han en tendens til å ta noen helt merkelige valg i startellveren. Mener også at Emre skulle ha starta for Butt mot AZ.
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Mars 2007, 21:16 »
Men vær så snill da folkens!

Alle vet at Taylor og Onyewu spiller så fremt de er friske og raske. Hvorvidt Taylor er back eller stopper er en annen sak, men han kommer til å spille. Onyewu er bankers på stopperplass, det vet vi alle. Å spekulere i annet bare for å henge ut Roeder er tull. Forbanna tull.

Hvorfor skal N'Zogbia spille foran Duff som endelig er kvitt skadene sine og som sannsynligvis er i bedre form enn Zog for tida? Duff SKAL være førstevalg på venstrevingen, så lenge han er frisk nok.

Jeg er overbevist om at Milner snart er tilbake i startoppstillinga. Har ikke vært noen stor grunn til å sette ham ut, men litt hvile tror jeg ikke har gjort ham vondt.

Souness skal faen ikke få æren av å ha sittet lenger enn Roeder.

Sparker vi Roeder nå spenner vi bare bein på oss sjøl. Det vil ikke hjelpe oss NOEN VERDENS TING. For jeg kan love dere alle sammen, INGEN klassemanager av det kaliberet vi alle vil ha, kommer til å ta over Newcastle allerede nå. Fat Fred har gjort mye idiotisk, men jeg håper virkelig han ikke sparker Roeder nå, på grunn av at newutd.nos forummedlemmer krever det.

Roeder har ikke vært spesielt dårlig, han har heller ikke vært fantastisk god. Han har gjort en akseptabel jobb forholdene tatt i betraktning.

Utrolig at folk ikke klarer å se hvor tragisk denne Roeder er. I går sutret han over skader igjen, noe han ikke skulle gjøre i følge han selv før sesongstart. Da ga han et stikk til Souness for at  han nettopp gjorde det under tiden som Newcastle manager. Denne Roeder sier i mot seg selv hele tiden (noe det også nevnes på flere engelske Newcastle forum) og jeg er dritt lei hele fyren. Jeg gir FAEN i antall skader. Det eneste jeg forlanger er at spillerene gir 100% og ikke 30% som de stort sett gjør i hver eneste bortekamp. Dette er ROEDERS ansvar. Når i tillegg de taktiske egenskapene er på barnehagenivå er det ikke håp. Souness er et geni sammenlignet med Harry Potter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Mars 2007, 21:40 »
herregud ;D

positiviteten er det ingen ting å si på ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Mars 2007, 21:47 »
Asbjørn er kanskje ikke verdensmest positive Newcastle fan, men han har et meget godt poeng. Til tider virker det ikke som spillerne gidder, og hva i all verden er det da som er galt!? I dag kan vi stille med et tilnærmet toppet mannskap som BURDE være i stand til å gi alle lag i PL og Uefa cupen en god kamp. Men når spillerne virker umotiverte og halvsover på banen kan man ikke forvente å vinne. Roeder har jobben som motivator, og Roeder må ta ansvar, enten det betyr å gi seg eller ta seg sammen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Mars 2007, 21:51 »
herregud ;D

Det er bra noen er fornøyd med å være MOTGANGsupporter.
Vi andre derimot krever forandring
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 16. Mars 2007, 21:55 »
I AZ-kampen skulle vi ha brukt Milner-Parker-Emre-N`Zogbia fra start på midtbanen. Men neida, Milner, Emre og N`Zogbia fikk ikke starte.

Nå får vi håpe på noe bedre i denne kampen. Jeg for min del tror ikke at vi vinner noe med Roeder som manager, men at han var en veldig, veldig god imidlertidig løsning.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Mars 2007, 00:16 »
Men vær så snill da folkens!

Alle vet at Taylor og Onyewu spiller så fremt de er friske og raske. Hvorvidt Taylor er back eller stopper er en annen sak, men han kommer til å spille. Onyewu er bankers på stopperplass, det vet vi alle. Å spekulere i annet bare for å henge ut Roeder er tull. Forbanna tull.

Hvorfor skal N'Zogbia spille foran Duff som endelig er kvitt skadene sine og som sannsynligvis er i bedre form enn Zog for tida? Duff SKAL være førstevalg på venstrevingen, så lenge han er frisk nok.

Jeg er overbevist om at Milner snart er tilbake i startoppstillinga. Har ikke vært noen stor grunn til å sette ham ut, men litt hvile tror jeg ikke har gjort ham vondt.

Souness skal faen ikke få æren av å ha sittet lenger enn Roeder.

Sparker vi Roeder nå spenner vi bare bein på oss sjøl. Det vil ikke hjelpe oss NOEN VERDENS TING. For jeg kan love dere alle sammen, INGEN klassemanager av det kaliberet vi alle vil ha, kommer til å ta over Newcastle allerede nå. Fat Fred har gjort mye idiotisk, men jeg håper virkelig han ikke sparker Roeder nå, på grunn av at newutd.nos forummedlemmer krever det.

Roeder har ikke vært spesielt dårlig, han har heller ikke vært fantastisk god. Han har gjort en akseptabel jobb forholdene tatt i betraktning.

Utrolig at folk ikke klarer å se hvor tragisk denne Roeder er. I går sutret han over skader igjen, noe han ikke skulle gjøre i følge han selv før sesongstart. Da ga han et stikk til Souness for at  han nettopp gjorde det under tiden som Newcastle manager. Denne Roeder sier i mot seg selv hele tiden (noe det også nevnes på flere engelske Newcastle forum) og jeg er dritt lei hele fyren. Jeg gir FAEN i antall skader. Det eneste jeg forlanger er at spillerene gir 100% og ikke 30% som de stort sett gjør i hver eneste bortekamp. Dette er ROEDERS ansvar. Når i tillegg de taktiske egenskapene er på barnehagenivå er det ikke håp. Souness er et geni sammenlignet med Harry Potter.

Synes også det er utrolig at mange ikke ser fjollebukkens valg og manageregenskaper. Det virker som om han alltid har en unnskyldning for alt. Han innrømmer aldri at han har begårr feilgrep og feilvalg, og når han etter mange måneders mothets fortsetter å dele ut klippekort til eksempelvis Titus Bramble så sier det litt. Han omskolerer gjerne hele forsvaret for å få plass til han. Når han flytte vår beste midtstopper ut på back bare for å få plass til hele sirkuset så må man ha sine tvil. Et annet eksempel er den nylige benkingen av sesongens beste spiller James Milner. Jeg kan ikke gjøre annet enn å måpe. Hvorfor bruker han ikke den viktigste spilleren i den viktigste kampen? Er han mentalt forstyrret eller lar han personlige problemer gå utover den respektive startelleveren? Noe må det være. Det topper seg selvsagt med hans engasjement og det at han ikke presterer å få spillerne til å yte max. Taktikk og Roeder går heller ikke sammen. To defensive ankre med 95 % lik spillestil sammen på midten forteller oss litt om det. Jeg stopper der, og håper flere tar til fornuft angående Roeders manageregenskaper. Jeg drister meg også til å si at Souness i hvert fall hadde noe i kampene. Newcastle spilte bedre som et lag, og de hadde mer guts, i hvert fall i perioder.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Mars 2007, 00:43 »
Var på West Ham - Everton noen år tilbake, mens Roeder var manager i West Ham. West Ham tapte kampen 1-0. Vi sto utafor parkeringsplassen der spillerne og manageren parkerte bilene sin.

En West Hamsupporter roper. Eyy Glenn. What`s the tactic to day?
Glenn Roeder svarer: "To win the match."

Taktikken slo feil den kampen også....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. Mars 2007, 03:17 »
Håper Roeder har lært og håper det blir detta laget:

::::::::::::::::::::::::::Given::::::::::::::::::::::::::::::
Solano::::::::Taylor:::::::::Gooch:::::::Baba::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Milner:::::::::Parker::::::::Emre:::::N`Zogbia/duff::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::Dyer::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::Martins::::::::::::::::::::::::::::::::::

Samma om det blir n'zog eller duff. Vet at duff ikke har vært så veldig god de siste kampene, men hvis han spiller dårlig er det bare å bytte han ut! Håper Dyer enten får plassen som bakspiss eller midtbanespiller sammen med Parker, eller at Emre spiller fra start. Butt er ute med karantene som alle vet, så han er uaktuell. For guds skyld spill med Taylor og gooch. Skal vedde på at forsvaret hever seg 10 hakk! Baba er for øvrig den beste venstrebacken vi har. I grad av at vi kan kalle han en fotballspiller.

Da er det bare å håpe på det beste, og at laget hever seg flere hakk til denne kampen.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #24 på: 17. Mars 2007, 11:47 »
Dette laget bør starte:

GIVEN

SOLANO TAYLOR ONYEWU BABAYARO

MILNER PARKER EMRE N'ZOGBIA

DYER MARTINS

Håper inderlig N'Zogbia, kanskje vår beste spiller i fjor, får starte fra start. Hvis han finner formen igjen, blir han viktig mot slutten i år også. Duff klarer tydeligvis ikke å finne formen, så han starter på benken. Martins er selvskreven på topp, med en livlig Dyer som løper på alt og alle. Vil ha en venstrebent venstreback nå, altså ikke Carr eller Huntington. Baba er bedre enn de to på venstreback.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Mars 2007, 12:38 »
Ser at flere ønsker seg Babayaro på venstreback, men han er jo skadet! Så vi må nok finne et alternativ der nok en gang.

Troppen er som følger: Given, Harper, Solano, Edgar, Taylor, Bramble, Onyewu, Moore, Huntington, Parker, Milner, Duff, Emre, N'Zogbia, Pattison, Troisi, Martins, Dyer, Sibierski, Luque, Carroll, LuaLua.

Laget jeg vil starte med:

Given

Taylor        Moore       Onyewu

Parker
Milner      Dyer                     Emre    Duff

Martins    Sibierski

Vi har simpelten IKKE noen brukbare backer å ta av bortsett fra "vikaren" Solano, da ser jeg heller at vi bruker spillerne der de er best. Med denne midtbanen vil vi komme til å dominere fra midtstreken og fremover.

Men jeg vet at vi spiller 4-4-2, og at jeg må se langt etter denne mitt ønske valg.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #26 på: 17. Mars 2007, 12:46 »
Dette laget bør starte:

GIVEN

SOLANO TAYLOR ONYEWU BABAYARO

MILNER PARKER EMRE N'ZOGBIA

DYER MARTINS

Håper inderlig N'Zogbia, kanskje vår beste spiller i fjor, får starte fra start. Hvis han finner formen igjen, blir han viktig mot slutten i år også. Duff klarer tydeligvis ikke å finne formen, så han starter på benken. Martins er selvskreven på topp, med en livlig Dyer som løper på alt og alle. Vil ha en venstrebent venstreback nå, altså ikke Carr eller Huntington. Baba er bedre enn de to på venstreback.

Det laget der er konge. Men Roeder har jo gitt Bramble fast plass så Taylor går nok på venstrebacken. Og Dyer på høyre kanten og Sibbe og Martins på topp. Milner blir sikkert benka ???
Howay the Lads!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 17. Mars 2007, 14:23 »
herregud ;D

Det er bra noen er fornøyd med å være MOTGANGsupporter.
Vi andre derimot krever forandring

Hvis det måtte forandringer til etter hvert eneste tap så hadde det vært mange forandringer som må til rundt omkring, setter det på spissen.. Men ikke kapp hodet av han før sesongslutt, vær så snill!!
Bobby Robson:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 17. Mars 2007, 15:02 »
Bolton ser ut til å få nok en dårlig sesongavslutning. Tapte sist kamp 2-1 hjemme for Blackburn, og det går mot stortap nå borte mot ManU. Da er vi 10 poeng bak 5. plassen, med 1 kamp tilgode! Det vil si vinner vi imorgen mot Charlton, så er vi kun 7 poeng bak 5. plassen. Da er vi med igjen! Bolton kommer nok til å fortsette å tape kamper nå på tampen, da må "vi" bare vinne våre!

Hvorfor se helt svart på ting? Det gir jo ingen gleder!  ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Mars 2007, 15:22 »
Bolton ser ut til å få nok en dårlig sesongavslutning. Tapte sist kamp 2-1 hjemme for Blackburn, og det går mot stortap nå borte mot ManU. Da er vi 10 poeng bak 5. plassen, med 1 kamp tilgode! Det vil si vinner vi imorgen mot Charlton, så er vi kun 7 poeng bak 5. plassen. Da er vi med igjen! Bolton kommer nok til å fortsette å tape kamper nå på tampen, da må "vi" bare vinne våre!

Hvorfor se helt svart på ting? Det gir jo ingen gleder!  ;)

Nok en gang helt enig i deg Frode, vi begynner å få nok kvalitet i laget til at vi ikke skal gi bort alt for mye poeng frem til serieslutt... ;D
Bobby Robson: