EDIT: Hvorfor i helevetes land sendes ikke kampen på canal+?!?!

PS: Vet noen om det er streams til denna kampen eventuelt?
Finnes nok dessverre flere i Norges land og rike som heller vil se Liverpool enn Newcastle dessverre. Men hvorfor de ikke kan sende begge kampene?
Streams ser ikke ut til å bli noe problem, sjekk
http://www.myp2p.euJeg ser lagoppstillingen diskuteres her, og ALT ANNET ENN HUNTINGTON på vensterback så skal jeg være noenlunde fornøyd.
Ut ifra spillerne vi har til rådighet til denne kampen er Frodes forslag rimmelig bra. Den formasjonen gir oss muligheten til å stille med våre beste spillere i sine antatte foretrukne posisjoner og da presterer spillerne best, og det ganger laget mest. Dog er det ett sjansespill å stille med bare 3 forsvarere når vi vet at vi kan være rufsete fra før. I tillegg mener jeg Bramble har bevist mer enn en skadet Moore den siste tiden, og derfor vet jeg ikke om Bramble bør benkes. Men kanskje jeg burde sett Alkmaars andre mål torsdag kveld før jeg uttaler meg om det? Var ikke det en liten blunder fra Brambles side?
Min konklusjon blir enten Frodes 3-5-2 formasjon, eller å starte med følgende lag:
Given
Solano - Taylor - Onyewu - Duff
Milner - Parker - Emre - N'Zogbia
Dyer - Martins
Dette laget skal være mer enn godt nok til å slå Charlton dersom vi prøver å spille ballen langs bakken siden vi ikke har noen spesielt hodesterke spillere. Skulle vi få bruk for det er Sibierski god å ha på benken.
Det er mulig å ta 3 poeng idag, men vi skal garantert få jobbe for det. Nedrykkskandidatene er aldri lette å møte på vårparten, og spesielt ikke på hjemmebane (eller borte da som er Newcastles tilfelle her).