20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1470 på: 11. Sep. 2011, 13:47 »
Ser Sunderland-Chelsea i opptak, og i pausen er det ett innslag om Bobby Robson epoken, og i ett lite klipp der de filmer fans på vei til stadion ser du en ung Andy Carroll. Ganske sikker på at det er han vertfall. Ser ikke ut som han har Lpool i tankene der :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 22. Sep. 2011, 23:09 »

Vanskelig å holde tårene tilbake... wor lad Big Andy :(
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1472 på: 22. Sep. 2011, 23:18 »
Wor Joey også gitt! Alt for nylig til at jeg orker sitte se filmer med noen av de to enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 22. Sep. 2011, 23:25 »
Har en snikande følelsa av at han en dag, om ikkje så alt for mange år, returnerer til oss etter et ikke alt for vellykka opphold i Liverpool :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1474 på: 22. Sep. 2011, 23:28 »
Mener uansett det er alt for tidlig å spå i at han allerede er flopp i LFC. Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg liker det - og det øker helt klart sjansen for at han plutselig vender kjappere hjem igjen. Men tror nok at han vil banke inn måla før eller senere for LFC.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1475 på: 22. Sep. 2011, 23:38 »
Enig, jeg vil gutten alt godt, men det er uungåelig for en disillusjonert fan å klamre seg fast til det hårtynne halmstrået som er at han en dag vil vende tilbake om det går tilstrekkelig dårlig i scouserville...

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 23. Sep. 2011, 07:44 »
Ser igrunn helst at denne karen aldri returnerer til vår kjære klubb, uavhengig av prestasjoner, klart det er mulig jeg må bite i meg dette hvis/når han kommer tilbake.

Selv om jeg da kunne funnet frem den første puma drakten med 9 Carrol på, som nå er stuet lengst bak og nederst i klesskapet, heldigvis ligger 10 Ben Arfa klar på hedersplassen  ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 23. Sep. 2011, 08:20 »
Synes Carroll forlot oss på en måte som gjør at jeg helst aldri vil se han tilbake igjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 23. Sep. 2011, 08:41 »
Var utrolig kjekt med en ny nr 9 som var lokal, og tom. avlet opp av egen klubb. Samtidig hadde og har Carroll fortatt mye å bevise. Men han var ikke så lenge i klubben til at han klarte å sette varige spor hos meg. Saken ville vært en annen om han hadde vært i klubben ut kontraktsperioden og generelt gjort det bra,.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 23. Sep. 2011, 08:45 »

Vanskelig å holde tårene tilbake... wor lad Big Andy :(

Haha! Værste musikken, vart ikkje akkurat rørt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 23. Sep. 2011, 20:31 »
Var utrolig kjekt med en ny nr 9 som var lokal, og tom. avlet opp av egen klubb. Samtidig hadde og har Carroll fortatt mye å bevise. Men han var ikke så lenge i klubben til at han klarte å sette varige spor hos meg. Saken ville vært en annen om han hadde vært i klubben ut kontraktsperioden og generelt gjort det bra,.

Tja, er veldig enig i at drømmen Carroll representerte nok er endel større enn hans faktiske prestasjoner for oss. Det kan jeg innrømme! Han har nær sagt alt igjen å bevise!

Skal ikke gå så veldig i detalj på det rundt overgangen, men for meg så er han absolutt velkommen tilbake til oss i fremtiden. Drømmen som det Carroll representerte lever iallefall for min del, om det er Carroll selv eller noen andre som oppfyller den er mindre viktig for meg.  :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 23. Sep. 2011, 20:33 »
11 mål før vi skrev nyttår var ganske enormt spør du meg hughie..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1482 på: 23. Sep. 2011, 20:34 »
Fortsatt et godt stykke igjen til han kan få knyte skoa til Shearer spør du meg Flatline...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 23. Sep. 2011, 21:08 »
Selvfølgelig, men det får vi aldri vite gjør vi vel.. Han fikk jo bare den ene halve sesongen i PL..

You can only beat whats in front of you, and he certainly did that..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1484 på: 23. Sep. 2011, 21:28 »
Ja, og da er jo altså drømmen større enn prestasjonen?

He only beat what was in front of him, and he certainly didn't do more...

Skjønner ikke helt hvorfor du kommer trekkende med den gode halvsesongen for oss da jeg selvsagt mener den er utrolig bra. Har aldri påstått noe annet, og det er jo også en av grunnene til at jeg vil ta imot Carroll med åpne armer. Men utover det så har han jo nær sagt alt å bevise. Prestere over tid, score over tid, spille for Newcastle over tid osv.