20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1455 på: 05. Sep. 2011, 21:23 »
'I can?t believe I was at Newcastle last year, and now I am here with all this going on around me.'

Var vel den setninga jeg mente. Kan godt hende jeg mistolka.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1456 på: 06. Sep. 2011, 09:56 »
Jeg har vel aldri oppfattet at Carroll har vært særlig lei seg for å måtte spille for Liverpool, så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1457 på: 06. Sep. 2011, 10:04 »
Selvfølgelig er han ikke lei seg for å spille for Liverpool. Men spør du Shearer, så tipper eg han har mye godt å si om sitt opphold i både Southampton og Blackburn også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1458 på: 06. Sep. 2011, 10:06 »
Ikke overtolk for mye, enkelt og greitt. Guttungen har oppnådd mye på kort tid nå, og kommet til en klubb som bruker penger og satser stort, iallfall sammenlignet Newcastle United. I tillegg har Carroll vært inne i landslagsdiskusjonen og spilt med flagget på brystet, og jeg forstår at han snakker entusiastisk om det han har oppnådd til nå -på relativt kort tid tross alt. Han langer jo ikke akkurat ut om gamleklubben heldigvis, og da syns jeg ikke dette er noen veldig big deal.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #1459 på: 06. Sep. 2011, 10:14 »
Ikke noe vist å henge seg opp i denne uttalelsen. I følge Capello kan det virke som Andy var litt full uansett:)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1460 på: 06. Sep. 2011, 10:27 »
Hehe, Capello virker ikke til å være Carrolls største fan akkurat.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1461 på: 07. Sep. 2011, 11:55 »
Tror ikke Capello har noe å utsette på Carroll, annet enn at han ikke har den toppidrettskulturen som italieneren krever. Og Capello har jo helt rett. Carroll har uten tvil en usunn livsstil, og han vil neppe bli en særlig bedre fotballspiller av det.

Alle vet jo årsaken til at Carew bare holder 20-30 minutter på fotballbanen nå om dagen, og ingen er i tvil om hvorfor han var så inn i hampen dårlig trent da han ble hentet til West Ham tidligere i sommer.

Andy Carroll kan velge å sløse bort talentet sitt som John Carew, eller bruke talentet sitt like forbanna godt som Ole Gunnar Solskjær eller Alan Shearer. Det er opp til han selv om han vil bli som Emile Heskey eller Alan Shearer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1462 på: 07. Sep. 2011, 13:13 »
Han har kanskje et poeng vedrørende Carroll, men sånn generelt - Capello er en jævla idiot.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1463 på: 07. Sep. 2011, 13:16 »
Capello er en jævla idiot.

Basert på hva?

Det der er en jævla "bold statement" eller mer eller mindere tvers igjennom stokk stein dumt å si når du ser på hva mannen faktisk har oppnådd.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1464 på: 07. Sep. 2011, 14:24 »
Det finnes idioter som oppnår ting vet du.

Ting som irriterer meg med ved han:

- Han nektet/nekter å reise til Newcastle for å se på spillere.
- Han mener at landslaget må være "forsiktige" med Phil Jones ettersom han kun "har 1 Premier League kamp". (sagt etter Jones' første kamp for Manchester U.)
- Han har uttalt at "Barton er for farlig for landslaget" til at han i det hele tatt vurderer ham.

Han er en ignorant idiot, end of.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1465 på: 07. Sep. 2011, 14:33 »
Det finnes idioter som oppnår ting vet du.

Ting som irriterer meg med ved han:

- Han nektet/nekter å reise til Newcastle for å se på spillere.
- Han mener at landslaget må være "forsiktige" med Phil Jones ettersom han kun "har 1 Premier League kamp". (sagt etter Jones' første kamp for Manchester U.)
- Han har uttalt at "Barton er for farlig for landslaget" til at han i det hele tatt vurderer ham.

Han er en ignorant idiot, end of.

Kan jo legge til en liten notis fra Walcott (hvor enn "svak" han er):

"Theo Walcott has told how Fabio Capello rules the England team by fear and has has made players cry, thrown things at them and ignored club agreements on injured stars."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1466 på: 07. Sep. 2011, 14:47 »
Å kalle Fabio Capello for idiot er kanskje litt drøyt med tanke på merittlista hans i AC Milan, Real Madrid, Juve og Roma - men jeg kan skjønne hvorfor du sier det. Hans trenerfilosofi og den kulturen han kommer fra er noe helt annerledes enn det man er vant til i England. At han skjeller ut spillere fordi de skriver en tekstmelding ved frokost(totalforbud mot mobiltelefon omtrent overalt), han hilser knapt på spillerne hvis han går forbi de i gangene på hotellet. Generelt så er han en boss som skal fremstå som et overhode spillerne skal være livredde for å ikke høre på. Det finnes tøffe engelske managere også, men i Italia så er det en helt annen kultur for hvordan man opptrer som sjef. Engelske spillere er nok ofte vant til managere som kan gi deg et klapp på skuldra og som får deg til å føle deg 10cm høyere, slik som f.eks Sir Alex er så god til. Capello velger heller slavemetoden og setter et litt unødvendig press på spillerne sine ved at de f.eks er mer overlatt til seg selv når de møter motgang(en kald skulder).

Han passer nok ikke helt inn i det engelske apparatet, og jeg tror ikke England kommer til å oppnå noe suksess i neste års EM. Da kommer Harry Redknapp tenker jeg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1467 på: 08. Sep. 2011, 15:16 »
Tja, 'Arry kommer jo garantert til å få fyken i løpet av sesongen, spørsmålet er bare når det skjer. Og han pleier jo aldri å gå lenge uten jobb. Og spørsmålet er når FA ønsker å ansette Capellos etterfølger, hvor god tid de ønsker han skal ha.

Peter

• Gjest
« Svar #1468 på: 08. Sep. 2011, 15:21 »
Tja, 'Arry kommer jo garantert til å få fyken i løpet av sesongen, spørsmålet er bare når det skjer. Og han pleier jo aldri å gå lenge uten jobb. Og spørsmålet er når FA ønsker å ansette Capellos etterfølger, hvor god tid de ønsker han skal ha.

Bli sparka? På hvilket grunnlag? Fordi han tapte mot to av verdens beste lag i de to første kampene? Redknapp sitter garantert ut sesongen. Tviler på at han blir sparka helt uten videre. Tottenham spillte i Champions League senest ifjor.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1469 på: 08. Sep. 2011, 15:24 »
Han kommer sannsynligvis til å få fyken en eller annen gang i løpet av sesongen - ikke nødvendigvis fordi resultatene er så katastrofale, men fordi folk og dyr på White Hart Lane ifølge ryktene er jævlig lei av den mannen. Spørsmålet er bare om resultatene kan gi dem et insentiv for å sparke han.