20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1365 på: 17. Mai 2011, 19:38 »
Hehe - har en ihuga LFC-supportervenn som irriterer seg over nettopp det, at han ikke passer inn i LFCs spillestil. Dog blir det vel bedre med kvalitetsvinger inn i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 17. Mai 2011, 19:46 »
Det burde jo KING Kenny ha tenkt på før han la £35mill på bordet :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 17. Mai 2011, 19:59 »
Var vel akkurat det samme jeg påpekte da de kjøpte ham. Lpool har ikke tradisjonelle vingspillere i stand til å slå gode innlegg. Hvis Scum hadde kjøpt ham, tror jeg Carroll allerede ville ha skåret  noen mål. Hvis Lpool går i samme fella som de gjorde med morientes kommer Carroll til å floppe.  Jeg tror Lpool kan overraske negativt neste sesong. De var meget heldige i de første kampene til Kenny. Dette var derimot nok til at laget kom inn i flytsonen. Jeg sitter med et inntrykk av at målene til tider har kommet av ballhard jobbing enn vakkert spill. 4 av målene mot Bham kom jo som et resultat av skudd hvor keeper ga retur. Og keeper var heller ikke god for Fulham. Men fordi de har kuyt og maxi som jobber på selv de håpløse baller, blir det resultater. Blir spennende å se neste sesong..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 17. Mai 2011, 22:02 »
Jeg sitter med et inntrykk av at målene til tider har kommet av ballhard jobbing enn vakkert spill.

Det er jo dette som kjennetegner lagene Dalglish tidligere har vært manager for, og som også er noe som går igjen fra tiden da Dalglish selv spilte. Det er knallhard jobbing og defensiv trygghet som står øverst.

Noe av problemet til LFC er at de mangler "rene" vinger i laget. Sånn som Benitez spilte så trengte de ikke det, visstnok. Men Dalglish har tidligere vist at han liker å bruke bredden i spillet offensivt og har sansen for raske og direktespillende vinger, typer som Stuart Ripley, Jason Wilcox, John Barnes, Ray Houghton, osv. Da tror jeg Carroll mer vil komme til sin rett i klubben og frykter og regner med at Carroll vil bli meget god sammen med resten av LFC laget neste sesong.

Jeg ser veldig mye likt i det Dalglish gjør som manager idag og det han gjorde før. Han finner alltid plass til hodesterke spillere som Chris Sutton og John Aldrigde, og har gjerne kjappe teknikkere løpende rundt de hodesterke spillerne som Peter Beardsley, Barnes, Houghton, Ripley, Wilcox, osv.

Slik jeg ser det har han begynt med noe av det samme i dagens LFC også. Carroll skal være den som skal dominere i luftrommet, mens Suarez skal være en av teknikkerne.
Jeg tror Dalglish og LFC kommer til å handle mye. Foruten vinger er Dalglish også glad i å ha noen skikkelige "beinknusere" i laget. Steve McMahon, Tim Sherwood og David Batty må nevnes, men lista kan bli ganske mye lengre.

Jeg tror vi kommer til å se et helt forandret LFC neste sesong med mange utskiftninger og med spillere i kjent Dalglish stil.
Husk at da han vant med Blackburn ble de karakterisert som et kjøpelag. Jason Wilcox var vel den eneste som ikke ble kjøpt av de spillerne Dalglish vant serien med da han ledet Blackburn til ligatittelen.
Så får vi se om han kan få til noe lignende med LFC neste år. Jeg anser dem allerede som gullkandidater.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 19. Mai 2011, 14:26 »
Hehe. Lurer egentlig på hvor mange på dette forumet som kjenner til navnene Ripley, Wilcox, Houghton, McMahon og Sherwood, og som ikke googler intensivt mens jeg skriver dette.
Antar de fleste har hørt om Barnes, Beardsley og Batty. Det vil si, det spørs med sistnevnte da. Han spilte jo her i den perioden aller flest supportere elsker å omtale som det dårligste av det dårligste av det dårligste av det dårligste av det dårligste for denne klubben. Altså perioden under utskjelte Kenny Dalglish.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 19. Mai 2011, 14:29 »
Må innrømme at McMahon og Houghton nok er et lite hakk for tidlig for meg, men husker da veldig godt alle de andre. Bildene fra klistremerkealbumene sitter klistra på netthinna.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 19. Mai 2011, 15:20 »
Huff, er så gamel at jeg husker alle disse spillerene:

McMahon var jo også innvolvert i Profitable Group sitt forsøk på oppkjøp av Newcastle.

Bra det aldri ble noe av det ettersom de er under etterforskning for tiden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 19. Mai 2011, 18:26 »
Kjente navn hele gjengen dette. Når vi først har ramset opp halve gullaget til Blackburn under Dalglish så fortjener vel Colin Henry og Tim Flowers og bli nevnt også...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 19. Mai 2011, 19:18 »
Ja jeg er nok av en alder som gjør at alle disse er kjente for meg også. Ville tatt med Graeme Le Saux og Henning Berg på den lista også chickenman. :)

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 20. Mai 2011, 23:42 »
Hehe. Lurer egentlig på hvor mange på dette forumet som kjenner til navnene Ripley, Wilcox, Houghton, McMahon og Sherwood, og som ikke googler intensivt mens jeg skriver dette.
Antar de fleste har hørt om Barnes, Beardsley og Batty. Det vil si, det spørs med sistnevnte da. Han spilte jo her i den perioden aller flest supportere elsker å omtale som det dårligste av det dårligste av det dårligste av det dårligste av det dårligste for denne klubben. Altså perioden under utskjelte Kenny Dalglish.

Perioden når Barnes, Pearce og Rush "brilljerte" for oss? uff uff uff

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1375 på: 13. Juni 2011, 15:26 »
MsiDouglas Mark Douglas
Synopsis: Carroll already facing questions over his long-term future. #lfc fans unimpressed. Lifestyle called into question.

;D
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 13. Juni 2011, 15:36 »
MsiDouglas Mark Douglas
Synopsis: Carroll already facing questions over his long-term future. #lfc fans unimpressed. Lifestyle called into question.

;D

Hehe! Mangler bare at Suarez går på trynet nå :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 06. Juli 2011, 15:15 »

Hva er det greine i midten der?  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 06. Juli 2011, 20:18 »
Haha. En eller annen hårete apekatt, er det, det ser ut som for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 06. Juli 2011, 20:57 »
Ser ut som  han har lagt på seg. Håper at det er fett og ikke muskler.. :D