20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1350 på: 11. April 2011, 21:47 »
Haha, hadde dere regnet med at han skulle gå gjennom hele Liverpool-karrieren sin uten å score?

Såklart! Så jo på det som en selvfølge... Ærlig talt!  ;D

Men Alsaker må seriøst tøyle sin Liverpool-elsk, eller så får TV2 la være å sende han på disse kampene. Var Scheie-i-Marseille tendenser på målene der!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 11. April 2011, 23:01 »
Fantastisk. For en spiss. Røverkjøp av Liverpool.
Haha, røverkjøp :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 11. April 2011, 23:06 »
Derfor jeg HATER å høre Alsaker kommentere LFC og forsåvidt tildels Brann også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 12. April 2011, 00:45 »
Haha, hadde dere regnet med at han skulle gå gjennom hele Liverpool-karrieren sin uten å score?

Såklart! Så jo på det som en selvfølge... Ærlig talt!  ;D

Men Alsaker må seriøst tøyle sin Liverpool-elsk, eller så får TV2 la være å sende han på disse kampene. Var Scheie-i-Marseille tendenser på målene der!

Men Scheie i marseille beklaget at han ikke greidde å holde seg objektiv og nøytral. Det har jeg ikke hørt noen gjøre verken før eller siden, aka Alsaker når ikke Scheie til knærne engang.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 12. April 2011, 08:18 »
"Det var ikke Andy Carroll mot Manchester City - det bare virket sånn". Let the wankfest begin. Og ja, jeg er bitter.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 08. Mai 2011, 01:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6918013,00.html

Dette er vel kun nok et bevis på at Llambias ikke har filla peiling på det han holder på med. Men det skal sies at han har en del gode poenger, hvis fotball hadde vært kun kynisme og sunn fornuft.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 08. Mai 2011, 01:57 »
Llambarse er ikke en PR-strateg eller noen master i kommunikasjon - det er helt sikkert.
Han skal forsåvidt bare holde kjeft og forbli styreformann med sjel likt et svart hull og karisma på linje med en standard husflue.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 08. Mai 2011, 02:12 »
Llambias har faktisk et poeng der. Den hetsingen Carroll fikk var i overkant. Det er greit med buing og litt tilrop, men konstante rop av "carroll is a wanker", "stevie taylor shagged your lass"(selv om jeg måtte le litt av den der :)) + masse annet blir egentlig bare pinlig.

Nå handler ikke livet som fotballsupporter å være diplomat, men å anerkjenne folk som har hjulpet klubben og bidratt til suksess setter ihvertfall jeg høyt. Jeg mener ikke at han skulle vært applaudert, men de kunne spart seg for noe av det som kom fra tribuna..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 08. Mai 2011, 03:33 »
Var der og definitivt berettiget:P
Gan canny doon Toon!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 08. Mai 2011, 18:12 »
Greit nok at de helt sikkert kunne spart seg noen av de ropene som kom fra tribunen, men fotball er følelser, og følelsene er veldig sterke hos Newcastle-fansen. Carroll gjorde en viktig jobb for oss den tiden han spilte her, men måten han drar på gjør at han må gjøre regning med å få skjellsord ropt etter seg. En annen ting er at han drar til Liverpool, som ikke var særlig bedre enn oss på daværende tidspunkt.

Selv om noe kanskje kan ha vært litt overdrevet, så synes jeg likevel at han fortjente det han fikk mot seg. Jeg er ikke glad i de som kun går etter pengene. Det var først forrige sesong at Carroll virkelig ble god. Og fulgte opp det i første halvdel av denne sesongen. Han har gjort mye bra for oss, men ikke i nærheten nok til at fansen ikke opplever det som et stort svik når han forlater oss med en gang han har blitt skikkelig god, bare fordi Liverpool kaster penger etter han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 08. Mai 2011, 23:11 »
Jeg skal tilgi carroll den dagen gan blir toppscorer for oss igjen

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 09. Mai 2011, 14:16 »
Vi henter ham tilbake i janaur 2012. Da er han frigitt av Liverpool etter å ha banket både Carragher og Gerrard på Liverpools julebord. Noen måneder i kasjotten og noen måneder skadet på sidelinja, og VIPS, Big Andy er klar til å denge inn mål igjen for oss i 2012/13 sesongen.  :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 09. Mai 2011, 16:02 »
Har mange Liverpool-supportere på laget, og nylig fikk en kreft. Vi har gjort mye for å skaffe Liverpool-effekter, og jeg tok kontakt med klubben for å prøve å fikse noen saker. De var veldig positive til det, og mottok til slutt diverse greier. Blant det var et signert bilde av Andy Carroll. Den svei litt egentlig. Av ALLE spillerne, valgte de Carroll. De veit jo selvfølgelig ikke at jeg er Newcastle-fan, men man skulle nesten tro det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 09. Mai 2011, 17:18 »
Haha, huff. Den er utrolig kjip.

Krysser fingrene for lagkameraten din!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 17. Mai 2011, 18:45 »
Carroll blir kritisert for å sinke ned spillet til Liverpool.

http://www.teamtalk.com/news/2483/6937598/Dalglish-dismisses-Carroll-claims

"No offence to carroll he is a great player but you slow down our fast play, eg. in counter attacks you slow the ball down, our fast play has been epic, so i would consider to drop him for the next game because we need a win at all cost for Europe."
he shagged your lass, taylor shagged your lass