20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1275 på: 18. Mars 2011, 08:43 »
Synes Carroll var dårlig i første, og elendig i andre. Men noe som jeg blir overrasket over er at Liverpool har kjøpt PL's beste hodespiller, men har null itneresse av å bruke kantene og legge inn fra dødlinja? Det er nesten frustrerende å se på, men veldig morsomt!

Edit: Ja, både Maxi og Cole var dårlige. Spesielt sistnevnte. Forferdelig, rett og slett. Hver gang han fikk ballen var han like ubesluttsom som ei 6 år gammel jente, og brukte altfor, altfor, altfor langt id på å bestemme seg for hva han skal gjøre med den-

Fantastisk. Akkurat det jeg håpte å høre. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de kjøpte Carroll med tanke på fraværet av vingspill. De har jo brukt Kuyt på høyrekant i store deler av sesongen, og det lukter ikke akkurat innlegg av ham. Var forøvrig samme feilen de gjorde med Morientes.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 18. Mars 2011, 10:31 »
Fraværet av vingspill er jo akkurat det samme hos oss. De fleste Carroll/Barton-målene kom jo på dødballer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 18. Mars 2011, 11:26 »
Fraværet av vingspill er jo akkurat det samme hos oss. De fleste Carroll/Barton-målene kom jo på dødballer.

Det er sant. Tror Barton kun har en direkte assist på Carroll, og det var borte mot WH. Derimot har Barton slått noen crossere hvor Carroll header ned til Nolan. Men mesteparten har vel vært på dødballer ja. Men så lenge ingen poolspillere slår like gode dødballer som Barton, vil han fortsatt slite..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 18. Mars 2011, 11:28 »
Uansett kommer dalglish til å kjøpe inn vinger i sommer - believe me you.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 18. Mars 2011, 11:50 »
Uansett kommer dalglish til å kjøpe inn vinger i sommer - believe me you.

Det er ikke sikkert. I mine øyner er han en inkompetent fjott. Av alle managere som har vært i NUFC, tror jeg han er den største tosken, etter Souness. Finner ingen annen unskyldning for å selge Sir Les, som skårte omtrent ett mål per kamp i snitt, eller salget av Ginola. Under Daglish gikk vi fra å være det mest underholdende laget på balløya til å spille katastrofefotball. I tillegg presterte han å hente inn Rush og Barnes. Som jeg har nevnt tidligere, Lpools gode resultater i det siste trenger ikke nødvendigvis å ha så mye med Daglish å gjøre, men at de møtte lag som var i dårlig form, eller passet et defensivt pool perfekt.

Med andre ord har jeg full tiltro til at Daglish ikke har hjerne nok til å skjønne hvordan Carroll må brukes. Han kommer til å rævkjøre klubben, og de blir tvunget til å sparke en av sine største helter..hah :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 18. Mars 2011, 12:07 »
Jeg deler dine følelser angående den fjotten, men jeg tror fortsatt han kommer til å kjøpe inn vinger i sommer for å utnytte Carroll bedre. Han er ingen hurra-mann fotballmessig, men jeg kan ikke se for meg at han kjøper Carroll for 35 mill for så å ikke satse på styrkene hans. Han har vel allerede vært linket veldig sterkt til Marveaux i likhet med oss..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 19. Mars 2011, 18:23 »
Jeg forstår at mange har negative følelser for Dalglish etter at han på en sommer solgte unna Keegans suksesslag.

Men så skal det sies at sir Les, til tross for at han var veldig god på det tidspunktet, ikke akkurat var noen ung mann. Problemet var ikke at han ble solgt, problemet var at han ikke ble erstattet av noen andre enn Ian Rush.

Salget av Ginola var fordi han utelukkende jobbet én vei. Det gikk ikke for Dalglish, og det har jeg forståelse for. Heller ikke her er problemet at akkurat han ble solgt, problemet er at han ikke ble erstattet av noen andre enn John Barnes.

Så skal det legges til at Dalglish overhodet ikke fikk noe som helst økonomisk backing den første sommeren. Mend det skal også legges til at i 1998 hentet Dalglish blant annet inn spillere som Nol Solano, Gary Speed, Nikos Dabizas, Didi Hamann - og ja, en viss franskmann. Dalglish er uten tvil en av de dyktigste og smarteste britiske managerene du kan finne. Selv om han mislyktes i Newcastle. Dog mener jeg han ble sparket på et fullstendig idiotisk tidspunkt, og jeg vil for alltid stå for at Dalglish var rett mann på rett plass til feil tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 19. Mars 2011, 22:28 »
Salget av Ginola var fordi han utelukkende jobbet én vei. Det gikk ikke for Dalglish, og det har jeg forståelse for.

Uten at jeg skal si det 100% sikkert, men jeg mener å huske at Ginola falt ut med ledelsen og manageren (Keegan) fordi NUFC på et tidspunkt nektet å selge han til Barcelona som hadde vist interesse for han og lagt inn et bud. Faktisk på den tiden var det Sir Bobby Robson som var manager for Barcelona.

Dette så jeg faktisk på en dokumentar for ikke så altfor lenge siden i forbindelse med en FA cupkamp eller lignende, da de gikk igjennom noen av de beste utenlandske spillerne i PL.

Gadd ikke å lete så lenge, men fant denne:
http://www.thefreelibrary.com/GINOLA+CHASE%3B+Barcelona+bidding+for+Magpies%27+ace.-a061167232

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 20. Mars 2011, 14:31 »
Må innrømme at eg e misunnelig når eg ser spiss paret til LFC. Blir aldri greit å se carroll i rød drakt. Håpa faktisk at sunderland vinne i dag, bare fordi carroll ikkje skal få oppleve sukse i liverpool.....

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 20. Mars 2011, 20:10 »
Så lenge han fortsetter å ikke score er jeg fornøyd. Ikke mtp at vi solgte han, men bare i ren bitterhet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 21. Mars 2011, 19:46 »
Så lenge han fortsetter å ikke score er jeg fornøyd. Ikke mtp at vi solgte han, men bare i ren bitterhet.

Støtter den! I samme gate hadde jeg nytt det desto mer om Liverpool snubler i kampen om Europa.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 22. Mars 2011, 10:00 »
Jeg kjenner merkelig nok at jeg er enig i den. Å ønske at en geordie ikke skal score mot Sunderland er ganske merkelig, egentlig. Men sånn har det blitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 29. Mars 2011, 18:44 »
Håpar han skårar ikveld.

Simmi

• Gjest
« Svar #1289 på: 29. Mars 2011, 18:52 »