20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1245 på: 07. Mars 2011, 22:43 »
Jeg regner med at Carroll har såpass vett at han ikke feirer allverden når (ja, det kommer til å skje..) han putter mot oss. Han er tross alt geordie selv om han er grisk og stokk dum ;D

Og jeg kan ikke si annet enn at jeg håper han mislykkes i pool.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 08. Mars 2011, 09:29 »
Det er lov å være misfornøyd med Carrolls overgang til Liverpool. Men jeg håper han blir en stor suksess, og beviser hvilken klassespiller han er. Og så håper jeg han kommer tilbake til Newcastle om noen år som en angrende synder, og skyter oss til ligatittelen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 08. Mars 2011, 10:13 »
Nå er det umulig å forutsi fremtiden, men jeg har 100% tro på at Carroll vil være en stor suksess i Liverpool. Fantastisk spiller. Jeg er fortsatt stor fan av han som spiller, jeg klarer ikke å skifte min personlige mening om hans ferdigheter bare fordi han bytta klubb. Da ville jeg ha løyet til meg selv. Sårende selvsagt når man "mister" noen man er glad i, men han kommer nok tilbake en dag. Men når det er sagt, så vil det nok ikke skje hvis NUFC sliter i nedre del av tabellen hver eneste sesong...

Bare vi er foran Liverpool i sesongene fremover vil jeg være fornøyd! :P

Come on Newcastle! Gode transfers til sommeren nå!  ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 08. Mars 2011, 10:32 »
Carroll som fotballspiller elsker jeg. Holdningene hans liker jeg ikke så bra, men det er liksom ikke det viktigeste for en fotballspiller så lenge du presterer på banen.
Jeg håper han lykkes selv om jeg ikke liker Liverpool, men at han som person for ut sitt potensiale.
Ja, jeg vil ha han tilbake etter at kontrakten er ferdig i Liverpool.
PS! Likte ikke å se han i den røde drakta, passet liksom ikke.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 08. Mars 2011, 11:29 »
Var det bare eg som ble fysisk dårlig da han kom innpå for Liverpool?

Har aldri hatt noe i mot Liverpool og ihvertfall ikke når de slår Man Shit, men likte ikke å se Carroll i den rød drakten.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 08. Mars 2011, 13:00 »
Mine følelser for Carroll er fortsatt like. Jeg liker ham og håper han lykkes best mulig i Liverpool. Han er en fantastisk spiller og har mange gode år foran seg.

Lykke til Andrew Thomas Carroll! :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 08. Mars 2011, 13:50 »
Jeg er fotballsupporter, ikke Mor Theresa. Så jeg håper selvfølgelig at han flopper monumentalt.
Ja, jeg fikk fysisk vondt av å se på Carroll i mens-drakt. Men ja, jeg er fullt klar over at det skal mye til for at han ikke innfrir.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 08. Mars 2011, 14:12 »
Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, eller hva jeg egentlig mener:P
Som jeg sa så håper jeg alt det beste for Carroll. Han spilte seg inn i alles Newcastle-hjerter og jeg endrer ikke min mening om det står Standard chartered på drakten og ikke Northern Rock. Jeg spyr egentlig av de som endre mening av den grunn.
De Liverpool-supporterne som synger om Torres, elsker ham og alt er bare bra. Så drar han og alle hater ham. Sånn funekr det ikke for meg. Jeg kommer nok over Carroll men tar lengre tid enn det tok med Chris Hughton.

Dette er bare min mening. Er bare slik jeg tenker. Virker kanskje litt sterkt og bruke "spyr" fordi jeg forstår dere jo:P

DERE SKJØNNER! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 08. Mars 2011, 14:55 »
Jada, fotball er følelser, og dine følelser er like legitime som mine. Jeg føler det sterkt motsatte, og håper det går møkk med LFC, Carroll og Dalglish.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 08. Mars 2011, 15:03 »
Håper jo Liverpool ender på nedre halvdel og Dalglish får sparken, men vil at Carroll skal prestere! :D

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 08. Mars 2011, 16:06 »
Var det bare eg som ble fysisk dårlig da han kom innpå for Liverpool?

Har aldri hatt noe i mot Liverpool og ihvertfall ikke når de slår Man Shit, men likte ikke å se Carroll i den rød drakten.

Jeg ble fysisk dårligg, og har i tillegg alltid hatt noe i mot Liverpool. Horribelt skue å se vår gullgutt i den drakta. Trøsten er at han la gullegget igjen hos oss før han dro.

Som jeg sa så håper jeg alt det beste for Carroll. Han spilte seg inn i alles Newcastle-hjerter og jeg endrer ikke min mening om det står Standard chartered på drakten og ikke Northern Rock. Jeg spyr egentlig av de som endre mening av den grunn.
De Liverpool-supporterne som synger om Torres, elsker ham og alt er bare bra. Så drar han og alle hater ham. Sånn funekr det ikke for meg.

Har alltid satt klubb over spiller og sånn sett så finner jeg det vanskelig å glede meg på Carroll sine vegne og jeg endrer klart mening om en spiller i forhold til hvilken drakt han stiller med. Ganske radikalt faktisk. I grunnen så kan jeg aldri klare å støtte en spiller like sterkt om han ikke spiller for Newcastle, da må det i tilfelle ekstraordinære omstendigheter til. Nå går jeg ikke i automatisk hatemodus om noen slutter i Newcastle, og på ingen måte misliker jeg Carroll. Men noen glede over om han presterer bra kommer jeg definitivt ikke til å føle. Han er likevel hjertelig velkommen tilbake når det måtte være.

Skjønner godt at Liverpool-fansen kan hate Torres, selv om de elsket han. Fyren var ikke akkurat grasiøs i sine uttalelser etter overgangen. Blir som om ekskjæresten din skal sitte på TV å snakke om hvor mye bedre den nye typen er i senga enn deg. Selv et minnelig brudd kan vekke noen stygge følelser da.  ;D

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 08. Mars 2011, 16:26 »
Haha, ganske bra eksempel det der Hughie!

Om Torres sa alle de tingene stemmer da vel ikke. Avisene skal alltid ha det til det verste, det vet sikkert du og. Torres er jo Liverpool-fan fra spania og kunne ikke sagt de tingene for å plage og irretere Liverpool.
At han endelig kommer til en storklubb trenger ikke Liverpool å deppe over at han sier, for det stemmer jo!:D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 08. Mars 2011, 16:28 »
Jeg er fotballsupporter, ikke Mor Theresa. Så jeg håper selvfølgelig at han flopper monumentalt.
Ja, jeg fikk fysisk vondt av å se på Carroll i mens-drakt. Men ja, jeg er fullt klar over at det skal mye til for at han ikke innfrir.

Takk! Godt å se at jeg ikke er den eneste "slemme". For øyeblikket hater jeg Carroll, Liverpool hater jeg mer enn United, og jeg hater gliset på Liverpool-kompisene mine fra 1. februar. Det beste hadde vært om ha hadde vært borte fra fotballen i LANG tid, men om han bare spiller ræva og de taper hver jævla kamp så er det også ok.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 08. Mars 2011, 16:42 »
Jada. Jeg kommer ikke til å grine dersom Carroll blir skadd. Muligens slemt, men stakkars gutten tjener store penger og greier, så forferdelig synd vil jeg aldri synes på ham. Ønsker han som sagt ingenting godt i LFC-drakt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 08. Mars 2011, 16:44 »
Jeg blir ikke direkte skuffet om han ikke scorer hat trick mot oss for å si det på den måten.