20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1200 på: 11. Feb. 2011, 22:13 »
Eg håpar han kjem seg heilt etter skaden og finne att formen. Og at han presterar for både klubb og landslag.

Tommel opp for den!

Tommel opp for den! (2)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 11. Feb. 2011, 22:28 »
Eg håpar han kjem seg heilt etter skaden og finne att formen. Og at han presterar for både klubb og landslag.

Tommel opp for den!

Tommel opp for den! (2)

Tommel ned, faktisk... Kall meg gjerne uempatisk

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 11. Feb. 2011, 22:31 »
Unner han kun det verste, håper han ender opp som en alkoholisert krøpling!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 11. Feb. 2011, 22:47 »
Håper nok på at han flopper voldsomt og blir et bomkjøp. Kall meg også gjerne uempatisk, men gidder ikke ønske ham veldig mye lykke, spesielt ikke i LFC. Jeg håper helst han om et par år kommer tilbake til Newcastle ydmyk og med en sterkt redusert prislapp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 12. Feb. 2011, 00:44 »
enig med dere andre. håper han flopper enormt og kommer tuslende hjem med halen mellom beina.

Vi hater deg så mye fordi vi elsket deg så høyt.
If it has tits or wheels, count on problems!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 12. Feb. 2011, 07:29 »
Jeg bryr meg rett og slett ikke noenting i det hele tatt om han lykkes eller flopper. Men jeg er ikke på noen som helst måte fan av Liverpool og kommer heller aldri til å ønske dem noen særlig form for suksess.
Når det kommer til det engelske landslaget så er vel det ett av dem jeg holder minst med.
Gjør Carroll det bra er det jo ganske sannsynlig at arbeidsgiverne hans også gjør det bra, og det er vel strengt tatt ikke mange her som ønsker å se LFC konstant kjempe om ligagull????

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 12. Feb. 2011, 12:15 »
Liverpool øste jo ut penger som selveste Shitty på deadline day, så til helvete med dem. Dritkjedelige fotball spiller de også.

Three Lions vinner jo aldri noe som helst, og det er egentlig like jævla morsomt hver gang, og jeg ser neppe for meg at Carroll er spilleren som kan gjøre noe med det, så heller ikke på deres vegne har jeg noe særlig stort ønske om å se Carroll i storslag.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 18. Feb. 2011, 09:11 »
Haha..Nå skjønner jeg enda mer hvorfor Castle solgte Carroll

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-Andy-Carroll-cost-a-highly-unusual-30million-up-front-plus-25-of-any-sell-on-fee-as-Newcastle-played-hardball-on-transfer-deadline-day-article700813.html

I følge denne artikkelen er vidersalgsklausulen  på 25% og ikke 7,5% som jeg har lest tidligere..25%, Det er mye penger!!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 18. Feb. 2011, 10:18 »
Får jo bare håpe at han blir solgt videre da og ikke 1.) Blir i klubben resten av karrieren 2.) Går som bosman spiller om 5,5 år ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 18. Feb. 2011, 10:20 »
Det betyr jo på en måte at vi får 25% rabatt ved et gjenkjøp.  ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 18. Feb. 2011, 10:30 »
Det betyr jo på en måte at vi får 25% rabatt ved et gjenkjøp.  ;D

Det gjør vi nok ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 18. Feb. 2011, 10:54 »
En kontrakt er en kontrakt. Så om det er nedskrevet vil det nok si at vi skal ha igjen den summen ja, uansett om vi selv er kjøper. Men jeg regner med, om dette så blir tilfelle at vi velger å si i fra oss denne klausulen av etiske grunner.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 18. Feb. 2011, 11:02 »
Klausulen gjelder for videresalg. Jeg er nesten sikker på at det utelukker en evt. rabatt, om vi skulle være interessert i å kjøpe han tilbake.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 18. Feb. 2011, 11:43 »
Klausulen gjelder for videresalg. Jeg er nesten sikker på at det utelukker en evt. rabatt, om vi skulle være interessert i å kjøpe han tilbake.

Hva er forskjellen?

Hvis Chelsea kjøper han for 100 mill, får Newcastle 25 mill.
Hvis vi kjøper han for 100 mill, får Newcastle 25 mill.

Ser ikke helt hvordan det kan være annerledes..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 18. Feb. 2011, 11:47 »
Om Liverpool selger Carroll tilbake til oss, så kan det ikke kalles et videresalg eller sell-on som klausulen heter på engelsk. Det blir et tilbakekjøp. Skal ikke påberope meg fasiten her da jeg ikke er 100% sikker, men logikk tilsier at den klausulen ikke gjelder for annet enn et videresalg...