20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1185 på: 03. Feb. 2011, 20:03 »
Pardew:
“One thing I can guarantee, having spoke to Mike Ashley, is that every penny will go back into the club. Mike’s assured me he won’t take a penny out of the transfer.”

Mitt spørsmål til Pardew blir da: Hva i helvette får deg til å tro at du 100% sikkert sitter som manager da??

Nei Fat Mike (tr)Ashley har en agenda som har lyst gjennom i mange mange år!
Jeg har vært borte på jobb siden mandag morgen i Mordor (kalles også Glomfjord hvis noen skulle vite hvor det er..) uten internett og SVÆRT begrenset tilgang til mobilnettet.
Har derfor kun fått sporadisk informasjon om tragedien som har funnet sted denne uka.
UANSETT årsak til salget, så er jeg pr dags dato så drittlei av å bli "rævkjørt" av en førbainna evneveik fjott fra London, at eg seriøst vurdere å droppe alt som har med Newcastle å gjøre inntil han er vekk.
Derfor kan dette være det siste jeg er her inne på lang lang tid (om jeg klarer å holde meg til mine egne sanksjoner)...

Nå har MA igjen gjort penger på salg av en av de spillerne som betyr DESIDERT mest for laget. Neste som nå skjer er at Pardew blir sparket når han minst venter det - sånn at MA slipper å holde det han har "lovet" mtp at hele beløpet skal gå tilbake til nye spillere.
Dog har han vel bare sagt at hvert eneste øre skal gå tilbake i klubben. Det vil nok i praksis bety tilbakebetaling av gjeld - det vil igjen si til MA/SportsDirect.
Slu forbainna drittsekk hele jævla fyren.
Etter mer enn 20 år av livet mitt med NUFC så sier jeg nå at nok er nok.
Takk for meg!
Heldigvis finnes Tippeligaen og EM-kvalikk for Landslaget.

HOWAY THE LADS!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 04. Feb. 2011, 01:58 »
Pardew:
?One thing I can guarantee, having spoke to Mike Ashley, is that every penny will go back into the club. Mike?s assured me he won?t take a penny out of the transfer.?

Mitt spørsmål til Pardew blir da: Hva i helvette får deg til å tro at du 100% sikkert sitter som manager da??

Nei Fat Mike (tr)Ashley har en agenda som har lyst gjennom i mange mange år!
Jeg har vært borte på jobb siden mandag morgen i Mordor (kalles også Glomfjord hvis noen skulle vite hvor det er..) uten internett og SVÆRT begrenset tilgang til mobilnettet.
Har derfor kun fått sporadisk informasjon om tragedien som har funnet sted denne uka.
UANSETT årsak til salget, så er jeg pr dags dato så drittlei av å bli "rævkjørt" av en førbainna evneveik fjott fra London, at eg seriøst vurdere å droppe alt som har med Newcastle å gjøre inntil han er vekk.
Derfor kan dette være det siste jeg er her inne på lang lang tid (om jeg klarer å holde meg til mine egne sanksjoner)...

Nå har MA igjen gjort penger på salg av en av de spillerne som betyr DESIDERT mest for laget. Neste som nå skjer er at Pardew blir sparket når han minst venter det - sånn at MA slipper å holde det han har "lovet" mtp at hele beløpet skal gå tilbake til nye spillere.
Dog har han vel bare sagt at hvert eneste øre skal gå tilbake i klubben. Det vil nok i praksis bety tilbakebetaling av gjeld - det vil igjen si til MA/SportsDirect.
Slu forbainna drittsekk hele jævla fyren.
Etter mer enn 20 år av livet mitt med NUFC så sier jeg nå at nok er nok.
Takk for meg!
Heldigvis finnes Tippeligaen og EM-kvalikk for Landslaget.

HOWAY THE LADS!

Enig. Slu jævel.
Who else...... Alan Shearer

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 04. Feb. 2011, 15:47 »

Synes faktisk denne her er relativt morsom!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 04. Feb. 2011, 16:41 »
Am I A £35m Striker?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22.

In my first season in the top flight I had 15 goals by the end of Jan. Including a goal against the reigning champions, away at Arsenal and in a home win vs Liverpool. My form earned me an England call-up and debut in a friendly....

Am a I £35m striker?

No I am Michael Ricketts, February 2002.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 05. Feb. 2011, 19:45 »
Am I A £35m Striker?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22.

In my first season in the top flight I had 15 goals by the end of Jan. Including a goal against the reigning champions, away at Arsenal and in a home win vs Liverpool. My form earned me an England call-up and debut in a friendly....

Am a I £35m striker?

No I am Michael Ricketts, February 2002.
;D

Morsomt selv om Carroll nok er et litt annet talent.

Andrei

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 06. Feb. 2011, 02:47 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 06. Feb. 2011, 10:39 »
Kan hende Carroll er ute resten av sesongen. Huff så leit ;D
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-s-Andy-Carroll-could-miss-the-rest-of-the-season-with-thigh-injury-article691857.html

Hvis så er tilfelle kan dette være et  helt genialt salg, faktisk. Gleder meg som en unge til sommerens vindu.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 06. Feb. 2011, 12:39 »
Hva i all verden var det Liverpool tenkte på her egentlig. Hente en spiller i Januar for monopolpenger som i tillegg ikke kan spille før til sommeren.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 06. Feb. 2011, 12:51 »
carroll er fremdeles mange uker unna å kunne spille i følge dalglish.
Så vi hadde uansett ikke fått han tilbake før Mars.. og jeg har en snikende følelse av at denne skaden er mer alvorlig enn antatt...
Carroll kan jo ikke engang trene lett for øyeblikket...
virker som vi uansett ikke ville fått han tilbake før vi har spilt 27-28 kamper... og da ute av matchfitness og form...
Føler meg mye bedre over at vi slipper å tenke på carrolls skade lenger :D

Joakim og InspectorC! Sitèrer meg selv her nå! hehe :P
If it has tits or wheels, count on problems!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 11. Feb. 2011, 12:06 »
Leser på N-O;
LFC's owner has already confirmed the deal was done 24 hours before Ashley 'accepted' Carrolls request and reluctantly accepted LFC's bid. LFC's owner knew the price Chelsea would need to pay for Torres would be £15m more than NUFC wanted for Carroll so they could balance the books with the £6m they made off the other centre forward  they sold (who's name escapes me) Carroll and the bloke from Holland for torres.

Er nok en del ting om denne dealen som vi ikke kommer til å få vite. Får bare satse på at pengene blir brukt godt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 11. Feb. 2011, 13:01 »
Stemmer nok det. Har nevnt det flere ganger, at jeg tror det er veldig mye i denne saken som folk utenfor styrerommet ikke vet om denne avtalen. Derfor blir det for dumt etter min mening å kalle den ene og den andre i den saken her for judas og det som er. Carroll tok aldri "en Torres" og uttrykte sin misnøye offentlig, mens klubben også hele tiden ønsket Carroll med videre. Begge parter(spiller og klubb) fikk gode tilbud, og da ble det dessverre sånn. Hvem som var mest ivrige for å gjøre en deal, det vet man ikke....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 11. Feb. 2011, 21:11 »
Om han blir en skadeutsatt spiller som King og woodgate, så skal eg le høyt til alle LFC-supportarar eg ser, da har jo dette vør en GENISTREK! :D tenk om vi kunne handle to spillere til omlag 15 mill pund each denne sommern, GREAT!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 11. Feb. 2011, 21:42 »
Eg håpar han kjem seg heilt etter skaden og finne att formen. Og at han presterar for både klubb og landslag.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 11. Feb. 2011, 21:46 »
http://www.footballfancast.com/2011/02/football-blogs/liverpool-look-to-maximise-their-35m-outlay

Surt å lese,men det sier sitt om carroll at han sier han ikke har planer om å endre seg utenfor banen... LFC har allerede snakket med ham km alkoholens virkning på kroppen, og det er nok fornuftig for å unngå skader og ikke minst fengsel

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 11. Feb. 2011, 21:56 »
Eg håpar han kjem seg heilt etter skaden og finne att formen. Og at han presterar for både klubb og landslag.

Tommel opp for den!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM