20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1155 på: 02. Feb. 2011, 10:41 »
Carroll har jo hele veien, etter vanskelige perioder utenfor banen, så til de grader levert på banen. Så jeg syns han allerede har vist stor mental styrke!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1156 på: 02. Feb. 2011, 10:46 »
Ja men dette blir noe helt annet. MYE tyngre vekter på skuldrene hans nå. I Newcastle har han hele tiden vært omgitt av trygge omgivelser som har akseptert noen utskeielser nå og da. Han er vel tilbake om 1-2 mnd, totalt ute av kampform, med et publikum som KREVER mål fra han hele tiden. Nei sorry har ikke trua på dette =)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1157 på: 02. Feb. 2011, 10:56 »
Jeg håper selvfølgelig at du har helt rett :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1158 på: 02. Feb. 2011, 11:15 »
Hvem skal være roomies nå da med Carroll dersom han driter seg ut på fylla igjen?
No more Kevin Nolan, han må vel dele hus med Gerrard eller Skrtel etc. som må sitte barnevakt for han:)

Vi fikk mye peng for ham, end of statement, og LFC har "gambla" på at han slår til.
Jeg stiller meg tvilende til potensialet av Andy, men det er min mening da..

Uansett, uendelig mye frem og tilbake med meninger her, lets see whats happens:)
NUFC kamp idag!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1159 på: 02. Feb. 2011, 13:01 »
Hørt det før? Ref. Milner og resten av gjengen.

http://newutd.no/pardew-sier-at-alle-carroll-pengene-skal-brukes/
Who else...... Alan Shearer

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1160 på: 02. Feb. 2011, 13:07 »
Xisco kostet vel rundt £6m så det det blir vel da halvparten av Milner-salget. Eventuelt litt minddre avhenoig hvor mye Leeds fikk. Tror pengene blir i klubben, men at alt brukes på transfer vil være historieløst å tro. Pengene vi fikk for Given og N'Zogbia gikk vi også helt klart i pluss for. Dog kan vi få flere gode spillere for halvparten slik vi har opptrådt på transfermarkedet denne sesongen.
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 13:09 av fredd »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1161 på: 02. Feb. 2011, 13:10 »
Men skulle ikkje Leeds ha 35% av salget? Eller tar eg heilt feil.  :-[

Neida, jeg mener du har rett i at de fikk en del. Men jeg tror nok vi gikk i pluss med flere millioner pund.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1162 på: 02. Feb. 2011, 13:29 »
Som vart brukt på Xisco(ca 6mill) og Nacho(ca 2mill i låne utgifter).  Ca 8 mill ut i overganger, og ca 2-4mill til Leeds.

Det kan stemme sånn ca.

Ja, hvis vi btale £2m for bare å kunne låne Nacho og at Leeds fikk såpass som 35% av overgangenspengene så er det jo klart at utregningene stemmer. Men som sagt finnes det andre eksempler også som da vi solgt Given og N'Zogbia og kun brukte penger på Nolan samtidig som vi lå svært usikkert til. Sommeren vi rykket ned fikk vi også inn mye mer en vi brukte. Jeg tror helt klart at pengene blir i klubben, men blir overasket om vi bruker £35m i sommer.
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 13:33 av fredd »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1163 på: 02. Feb. 2011, 13:30 »

Jeg stiller meg tvilende til potensialet av Andy, men det er min mening da..

Det er du ganske alene om vil jeg tro.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1164 på: 02. Feb. 2011, 13:36 »
Det der synes jeg var et urettferdig sitat. Det er definitivt et poeng at Andy Carroll bør ha noen rundt seg til å passe på ham. Hvor mange av Liverpoolspillerne tror du synes det er greit om han plutselig må flytte inn hos en av dem for å unngå fengsel.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1165 på: 02. Feb. 2011, 13:36 »
Jeg nekter å tro at han blir i Liverpool lenge. I aller værste fall så får vi han gratis når kontrakten går ut. Sannsynligvis får vi han for en billig penge innen 1,5 år når han har innsett at han ikke trives og begynner å grine til pool styret. Ellers så slår han ikke til i det hele tatt.

Leser på pool siden at nå skal de gå for CL plass i år. Folk er jo plutselig fra seg av begeistring når de snakker om Carroll, selv om 80% var missfornøyd for noen dager siden. Haha, sorry, men så god er ikke Carroll, ikke enda hvertfall. Kjenner jeg Carroll rett så går dette rett til hodet hans. Han har hele karrieren spilt så å si uten press på seg, mens nå må han forsvare tidenes overganssum for en engelskmann, krav om CL plass, krav om 25 mål per sesong. Hehe, nei dette er HØYrisiko av Liverpool. I tillegg har de allerede sløst bort Torres penga.

Dette - håper jeg i hvert fall på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1166 på: 02. Feb. 2011, 13:41 »
Skal huske på at vi vel ble dømt til å betale endel for Jonas-overgangen i voldsgiftsretten vel?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1167 på: 02. Feb. 2011, 13:58 »
Som vart brukt på Xisco(ca 6mill) og Nacho(ca 2mill i låne utgifter).  Ca 8 mill ut i overganger, og ca 2-4mill til Leeds.

Det kan stemme sånn ca.

Ja, hvis vi btale £2m for bare å kunne låne Nacho og at Leeds fikk såpass som 35% av overgangenspengene så er det jo klart at utregningene stemmer. Men som sagt finnes det andre eksempler også som da vi solgt Given og N'Zogbia og kun brukte penger på Nolan samtidig som vi lå svært usikkert til. Sommeren vi rykket ned fikk vi også inn mye mer en vi brukte. Jeg tror helt klart at pengene blir i klubben, men blir overasket om vi bruker £35m i sommer.
Det kosta oss £2mill for Nacho i div greier, og meinar Leeds hadde opp i mot 35%(utan å være 100% sikker på nøyaktig kor mange %). Så klart har me solgt for meir enn me har kjøpt, men årsakane er jo ganske logiske. Klubben har ikkje akkurat gått i pluss med normal drift. Derfor har peng frå Ashley og salg, blitt brukt for å holde klubben igang.

Jeg har full forståelse for at klubben er villig til å selge spillere når vi ikke har en eier som har lyst til å holde på slik som Villa, City, Chelsea++ gjør, og jeg har mye mer sansen for hvordan vi driver nå enn hva vi holdt på med før. Og derfor blir jeg som sagt også overasket om alle pengene går til transfers i sommer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1168 på: 02. Feb. 2011, 14:14 »
Leste noe om at : Pardew will be given all the £36M to invest ? and that included  transfer fee plus wages.

Regner en da lønn i f.eks 5 år om en spiller signerer en 5 års kontrakt?

Feks: If a player is worth say £10M, and he signs a five year deal worth £3M a year ? that is £25M in total ? and that?s what they mean when they say the money will be invested.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1169 på: 02. Feb. 2011, 14:17 »
det høres ut som en rimelig ræva deal for oss...

miste carroll og få inn en nisse til 10 mill :P
If it has tits or wheels, count on problems!