20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1140 på: 01. Feb. 2011, 21:19 »
Vis han ville så jævlig bli i her, hvorfor sa han ikke offentlig før han gikk til Liverpool at han holder på å bli pushet ut av styret? Håper Cashley holder ord og bruker penger på spillere i sommer. Da ser dette lyst ut.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 01. Feb. 2011, 21:23 »
Trist å se det intervjuet der..  :-[ :'(

Ja, det er trist å se. Var ikke slik det skulle bli, men nå er vi her. Kan vise seg  bli bra for oss på sikt. Det er mye penger det er snakk om.

Forøvrig er spørsmålsstillingen rimelig ubrukelig. Intervjuer lager omtrent alle svaren til Carroll i måten han spør på.
"How excited are you...What do you think you it will be like playing under a man like Dalglish...What did it feel like to wake up as a Liverpool player..."
Skrevet av markedsavdelingen de spørsmåla der ja! :)

Jonathan Higgins III

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 01. Feb. 2011, 21:44 »
Hughie og Bjørni, jeg må si meg enig der, likelydende tvil burde gå til Caroll. Sannheten ligger som regel et sted midt i mellom. Er også enig i at vi har fått enormt mye penger i en av historiens villeste overganger. Så at Pardew visstnok hadde fått garantier for bruk i neste vindu, men her er det mye om og men og hvis.

I bunn og grunn er jeg skuffet, selv med Carolls historie av utenomsportslige utfordringer.  Jeg tror Hughton etablerte en angrepsmentalitet rundt styrken til Caroll, spes med tanke på Barton, Jonas og ikke minst Nolan, som terrier og fruktplukker. På den andre siden har vi jo tidvis gjort det godt uten, så det er vanskelig å si. Kanskje Power Ranger får fotfeste og Shola tar krigen ett nivå videre. Sjokket begynner å legge seg.
?I could have signed for Newcastle when I was 17, but I decided I would be better off at Carlisle. I'd had a drink that night.?

Peter Beardsley

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 01. Feb. 2011, 22:01 »
Godt innlegg.

Det som blir spennende å se, er om Liverpool kommer til å legge opp spillet iht. Carrolls styrker, i like stor grad som vi gjorde. Det tviler jeg på, og i såfall er fallhøyden meget stor.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 01. Feb. 2011, 22:05 »
Skal vi ikke bare stenge denne tråden?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 01. Feb. 2011, 22:23 »
Enig. Slett alt med Carroll ;D

Chickenman for president!
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 01. Feb. 2011, 23:08 »
Neida. Enig med bjørni og Hughie her. Det som for meg er soleklart er at om det er noen taper av de tre partene innad i denne sagaen er det på kort sikt Pardew, som ikke ønsket se Carroll gå, men som heller ikke kunne bestemme at Carroll skulle få en ny kontrakt noen få måneder etter at han hadde signert den gamle. Ellers hadde selvfølgelig både styret og Carroll sine agendaer.

På forhånd hadde jeg uansett aldri trodd at styret vårt skulle si nei til et slikt bud, og alle bør kunne innse at Carroll hadde et valg dersom han virkelig, virkelig ville bli.
På tide å se fremover, og satse på at vi får en "Berba-effekt" av den enorme summen vi fikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 01. Feb. 2011, 23:13 »
Tenk at vi fikk så mye penger for en spiller de fleste av oss ikke hadde troa på i det hele tatt for et par år siden. Det er faktisk ganske sykt. Håper også vi får en Berba-effekt. Det bør være mulig å få inn flere kjempespillere for den summen, tenk at Ben Arfa går for £5 mill og Carroll for £35 mill i samme vindu.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 01. Feb. 2011, 23:34 »
Behold tråden. Han kommer tilbake.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 01. Feb. 2011, 23:47 »
Behold tråden. Han kommer tilbake.

En eller annen gang! jeg har faktisk trua! uanset ka som skjer i dinna klubben, så klare vi alltid å komme tilbake! det som er så fantastisk! ingenting skal knekke oss! We Shall Overcome!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 02. Feb. 2011, 02:10 »
sviker. Tror han angrer idag, men nå er det for sent. Ikke kom tilbake.
Toon till I die.

Prator

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 02. Feb. 2011, 06:22 »

Word!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 02. Feb. 2011, 07:50 »
Enig. Slett alt med Carroll ;D

Chickenman for president!

My fellow Magpies...

;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 02. Feb. 2011, 09:11 »
Jeg gidder ikke bruke slike ord om en local lad som Carroll. Jeg gjør ikke regning med at han får den varmeste mottakelsen når han neste sesong returnerer til SJP med Liverpool, og han vil sikkert få sin andel av tyn fra bortesupporterne når lagene møtes på Anfield. Men jeg ser ingen grunn til å legge gutten for hat og aldri, aldri, aldri ønske han tilbake i moderklubben. Tiden leger alle sår, er det visst noe som heter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 02. Feb. 2011, 10:30 »
Jeg nekter å tro at han blir i Liverpool lenge. I aller værste fall så får vi han gratis når kontrakten går ut. Sannsynligvis får vi han for en billig penge innen 1,5 år når han har innsett at han ikke trives og begynner å grine til pool styret. Ellers så slår han ikke til i det hele tatt.

Leser på pool siden at nå skal de gå for CL plass i år. Folk er jo plutselig fra seg av begeistring når de snakker om Carroll, selv om 80% var missfornøyd for noen dager siden. Haha, sorry, men så god er ikke Carroll, ikke enda hvertfall. Kjenner jeg Carroll rett så går dette rett til hodet hans. Han har hele karrieren spilt så å si uten press på seg, mens nå må han forsvare tidenes overganssum for en engelskmann, krav om CL plass, krav om 25 mål per sesong. Hehe, nei dette er HØYrisiko av Liverpool. I tillegg har de allerede sløst bort Torres penga.