20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1050 på: 01. Feb. 2011, 09:42 »
Tror egentlig ikke Hughton vs Pardew har særlig med saken å gjøre.
Tror ikke situasjonen ville vært så veldig annerledes med en annen manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 01. Feb. 2011, 09:50 »
Nå må folk våkne opp her, og se hvor positivt dette faktisk kan være for en klubb som Newcastle.

£35.000.000! for Carroll , samt Ireland og Ben Arfa (permanent) inn....jeg synes ikke det er så galt.

Carroll er god; og har vært vår beste spiller (sammen med Nolan og Barton) så langt  i sesongen...men når et bud på denne størrelsen kommer, så er du galskap å takke nei.

Newcastle er ikke i noen posisjon til å diktere noe som helst, og jeg tror vel faktisk at vi skal slutte å legge skylda på Ashley så fort noe går galt.  Hadde ting fortsatt som under Shepherd, ja da hadde vi ikke hatt noe Newcastle United i det hele tatt.

At det budet blir akseptert er for meg et god tegn; et tegn på at klubben alltid kommer foran enkeltspillere.  For disse pengene kan vi forsterke laget med 5-8 virkelige gode spillere, som alt i alt vil få mer å si for klubbens framtid enn Carroll.  Romantifiseringen av "No 9" osv. har ingen plass i en liga der tabellplasseringer fordeles etter hvem som har mest penger.  Salget av Carroll kan faktisk bli starten på noe nytt; med et styrket NUFC.

Enig med Batty her..ser på spilleren da! Han "blomstret" siste halvdel av sesongen i Championship, og har hatt en god sesong til nå i år..men alvorlig talt, ser ikke det "enorme" potensialet i Andy da. Minner meg litt om Kevin Philips i sin tid i Sunderland, han var og en såkalt "one season wonder", hvor er han nå? Å få så mye cash for Carroll er sykt,  mener selv han ikke er verdt på langt nær det.
Som også en del andre aviser i dag skriver, Torres er en verdensklassespiss og har bevist i en årrekke,men hva har Carroll å vise til?  De summene var ikke så langt fra hverandre, og LFC gamblet massivt på å gi så mye for Andy.

For all del, kan godt være han slår til, og jeg syns det er kjipt han gikk, men må tenke på den summen vi fikk for ham:) Eneste jalla er vel at vi sitter igjen med Shola Amøba som luntene spiss sammen med Best eller Ranger..men men..får håpe vi får sett LITT til de penga i form av innkjøp senere, og ikke bare rett ned i lomma på Ashley.

Fotball er galskap der penga rår:) Men å kalle fyren for "sviker, judas etc", så langt går jeg ikke..han har gjort sin innsats for NUFC og den summen vi fikk for ham tjener laget som helhet mere enn det han som enkeltspiller ville gjort.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 01. Feb. 2011, 10:08 »
Limer inn noe av det jeg sa i transfertråden: "Judas!"
Gan canny doon Toon!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 01. Feb. 2011, 10:11 »

Takk for info.

Farmerfrank; Litt tidlig å konkludere hvorvidt Carroll er en "one season wonder", det kan man faktisk ikke fastslå før om to-tre år. Jeg tror ikke det i det hele tatt, og er ganske sikker på at han vil vise seg som en klassespiller i Liverpool.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 01. Feb. 2011, 10:22 »
Etter å ha ligget våken store deler av natten konkluderer også jeg med at det er litt for mye her som skurrer. Men jeg vil ikke skyte hodet av verken Ashley eller Carroll siden jeg er 99% sikker på at vi ikke sitter på nok informasjon vurdere dette riktig.

Det eneste jeg er sikker på er at Carroll vil gjøre det knallgodt i Liverpool, og at han vil være fast på det engelske landslaget innen året er over.

Øystein

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 01. Feb. 2011, 10:42 »
Jeg skreiv i går kveld at jeg er forbannet på både klubben og Carroll. Og det er vel ingen tvil om at det er noe som skurrer i denne overgangen: Klubben sier at Carroll leverte skriftlig ønske om å gå. Carroll sier han ble tvunget til å gå, og at han ikke leverte noe skriftlig ønske om å forlate Toon!!

Sirkus Newcastle slutter aldri. Hvem skal vi tro på?? Håper laget står sammen etter dette og presterer som f resten av sesongen!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 01. Feb. 2011, 10:49 »

Sirkus Newcastle slutter aldri. Hvem skal vi tro på?? Håper laget står sammen etter dette og presterer som f resten av sesongen!

Det er det ingen som vet riktig enda. Derfor blir det nesten pinlig å høre på alle som skriker ut judas, sviker og alt det sølet der. Det gjelder forsåvidt både de som klandrer styrerommet og de som klandrer Carroll.

Det var mye som skjedde bak kulissene i går, men nøyaktig hva som skjedde er det ingen verken her eller på N-O som kan konkludere med enda.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 01. Feb. 2011, 10:51 »

Takk for info.

Farmerfrank; Litt tidlig å konkludere hvorvidt Carroll er en "one season wonder", det kan man faktisk ikke fastslå før om to-tre år. Jeg tror ikke det i det hele tatt, og er ganske sikker på at han vil vise seg som en klassespiller i Liverpool.

For all del, ønsker ham alt vel, men det er bare min personlige mening da. Kan godt være han slår til for fullt, personlig syns jeg han hovedsaklig surfer litt på hodestyrken sin, samt et godt venstrebein. Nå snakker jeg bare om det som jeg ser som potensiale da.

Blir uansett artig å se utviklinga, vi får se om 2-3 år:) Vi har alle våre favoritter, føler Carroll blir litt hausa opp pga. han er et engelsk talent som har gjort det allright på et up and coming NUFC.  Men for all del, hver sin mening, det må være lov:)

NUFC har nå klart seg greit uten Carroll og så, selv om muligens signaleffekten av å selge NUFCs svar på han fyren i krybba( les : Jesus)  kan påvirke lagspiriten noe.

Håper bare vi får satt et lag som kan spille stabilt og ikke varierer så enormt i prestasjonene.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 01. Feb. 2011, 10:58 »
http://www.fansonline.net/newcastleunited/article.php?id=599

I have known Andy Carroll for 6 years and he is a great lad. A Newcastle fan at heart and someone who dreamt of wearing the NO.9 shirt at St James. He was proud to follow in Alan Shearer footsteps.I was with him with my mate Chris Liddle after the Sunderland game and he was adamant that he was staying and that a move did not interest him. Yesterdays events happened so quickly and I was stuck in the maelstrom of one of the biggest transfers in British history. This wasn\'t a set up. These texts have been made public with Andy\'s permission and I\'m happy to help my mate. I have helped set up his only interview which will break later today

Here is a transcript of the texts that i made and received.

Sunday 30th January 14:37

SW: Are you leaving mate?

AC: I\'m not going anywhere mate.

Monday 31st January 16:28

SW: Liverpool in for you mate. Any truth in that?

AC: Dunno what\'s happening yet still mate. Thanks.

17:02

SW: Sky Sports say it\'s a matter of time mate. What\'s club said?

AC: they have kind of said we don\'t want u but want me to say I wanna go. And I said I don\'t want to go.

17:26

SW: Have you put in a transfer request?

AC: No I didn\'t that\'s what I mean that\'s what they wanted me to do and I said no.

17:27

SW: So they want you to go?

AC: They said they wanted to accept it.

17:28

SW: So you have no choice?

AC: Looks like it.

17:31

SW: Your agent will be doing ok out of this. When you going?

AC: I don\'t know mate. Gutted tho.

17:32

SW: Any message you want put across to the fans? I\'m happy to do that for you mate.

AC: They said they wanted the money.

17:37

SW: Anything else?

AC: Gutted to be leaving Newcastle but I was kind of pushed out the door.

17:41

SW: That it?

AC: Just what i\'ve just said really. Gutted to be leaving my home club but I was practically told to go. Didn\'t want to leave that\'s why i signed a 5 year deal.

17:47

SW: I will pass these onto the press lads I know.

AC: Sound mate.

17:56

SW: Can you give press lads a call to do an interview when deal done?

AC: I will yeah. I will speak to him later. Bit busy atm mate.

----

Tviler ikke et jævla sekund.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 01. Feb. 2011, 11:07 »
Pics or it didn't happen
Gan canny doon Toon!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 01. Feb. 2011, 11:07 »
Kan ikke si jeg er overrasket over dette som kommer frem.
Troverdigheten til Carroll foran Ashley/Llambias any day.

Edit:
Nå er det kanskje tid for å bevege seg videre, men denne saken kommer til å rulle og gå i tabloidene noen uker tenker jeg. Siste ord er ikke sagt
« Siste redigering: 01. Feb. 2011, 11:15 av Andi »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 01. Feb. 2011, 11:17 »
Var sengeliggende i går og fikk ikke dette med meg før nå nettopp. Tror jeg blir sengeliggende i dag også... :(
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 01. Feb. 2011, 11:20 »
Tatt fra nufc.co uk: "The 22-year-old England international has this afternoon handed in a transfer request, which has reluctantly been accepted by the club....."

Understreker bare at Andy blir prøvd å gjøres til synderen. Som nevnt over, troverdigheten til Andy foran Ashley/Llambias any day.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 01. Feb. 2011, 11:27 »
Selvsagt ble Carroll told to go. Ashley kunne gått over lik for å cashe inn 35Mill pund. Fascinerende hvordan fans forsatt sluker styrets statemenst som den absolutte sannhet. Selv etter det er bevist i retten at det bare farer med løgn og fanteri har fansen forsatt 100% tillitt i alt det uttaler seg om. Så dermed blir Carroll ein drittsekk, fordi styret har gjort alt det kan for og beholde ham. Ashley stikker til seg 35mill pund, mens fansen er sur på Carroll. Well played Mike.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 01. Feb. 2011, 11:43 »
Carroll er like mykje ute etter å redde sjela si som Ashley.

Carroll kunne ha sagt nei til Liverpool, berre for klubben godtok 35mill pund. Så må ikkje Carroll sei ja til Liverpool.

Veit ikkje kva eg skal tru på, for virkar som alle er ute etter å redde sjela si.

Hvis det er tilfellet at Carroll har blitt bedt om å gå, så kunne han selvsagt latt være å signere. Men det er få som ønsker å bli værende, når man får beskjeden om at man ikke er ønsket...

Det kan godt være at Carroll bare er ute etter å redde sjela si. Hvem vet..vi kan ikke utelukke det heller.

Som jeg har nevnt tidligere så tror jeg mest på at det var klubben som sto bak denne overgangen, men det er altfor tidlig å konkludere med. Likefullt som det er altfor tidlig å slakte Carroll som en judas og sviker....