20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1020 på: 31. Jan. 2011, 21:11 »
Hadde en overgang til oss vært lettere å takle?

Nei. Det kunne vært værre klubber å sett Carroll spille for også. Som f.eks Manu og Spurs.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 31. Jan. 2011, 21:12 »
Ja. For meg personlig hadde det det. Har et sterkere hat mot Liverpool.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 31. Jan. 2011, 21:13 »
Ditto. Kommer til å føle et enda mer intenst hat nå. Cunten Dalglish har faen meg rydda unna diverse offensive storspillere fra Newcastle i sin tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 31. Jan. 2011, 21:16 »
Whatever the arguments, one thing seems to be wrong - Kenny pouncing on deadline day to buy Newcastle's promising striker, leaving the team unable to buy a replacement at few hours' notice. This is a blatantly ungentlemanly and unsporting act on the part of Kenny and Liverpool
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 31. Jan. 2011, 21:17 »
Ditto. Kommer til å føle et enda mer intenst hat nå. Cunten Dalglish har faen meg rydda unna diverse offensive storspillere fra Newcastle i sin tid.
Sorry, men har veldig store problemer med å skjønne hvorfor. Enhver fornuftig manager vil ha Andy Carroll i sine rekker. Det er ikke Dalglish sin feil at Carroll er en sviker.
Det må ene og alene stå for hans egen kappe.

Jeg synes faktisk det er bedre å miste han til Liverpool - og ville ment det samme om det var ManU - enn å miste han til Sunderland. Men det ville uanstt aldri skjedd, såpass tør jeg garantere. Sunderland er ikke i nærheten av å ha råd til det, og jeg er ganske sikker på at Carroll selv aldri i verden ville nedverdiget seg selv til å spille for Sunderland. Men han har jo nedverdiget seg selv ganske så betydelig uansett nå da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 31. Jan. 2011, 21:18 »
Litt Darren Bent-aktig denne overgangen.........eller tar jeg feil?

Mener Darren Cunt....
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Jonathan Higgins III

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 31. Jan. 2011, 21:21 »
Kenny solgte Tino, Ginola, Sir Les og Beardo på under at halvt år.
?I could have signed for Newcastle when I was 17, but I decided I would be better off at Carlisle. I'd had a drink that night.?

Peter Beardsley

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 31. Jan. 2011, 21:23 »
Sorry, men har veldig store problemer med å skjønne hvorfor. Enhver fornuftig manager vil ha Andy Carroll i sine rekker. Det er ikke Dalglish sin feil at Carroll er en sviker.
Det må ene og alene stå for hans egen kappe.

Jeg synes faktisk det er bedre å miste han til Liverpool - og ville ment det samme om det var ManU - enn å miste han til Sunderland. Men det ville uanstt aldri skjedd, såpass tør jeg garantere. Sunderland er ikke i nærheten av å ha råd til det, og jeg er ganske sikker på at Carroll selv aldri i verden ville nedverdiget seg selv til å spille for Sunderland. Men han har jo nedverdiget seg selv ganske så betydelig uansett nå da.

Du er så full av hat at begrepet nyanser blir gresk. Greit nok forsåvidt i fotball, men har på følelsen av at din rigiditet manifesterer seg i alle dine valg i livet. Min nominasjon har du allerede sett.....
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 31. Jan. 2011, 21:27 »
Jeg skjønner at rivaliseringen med Sunderland er det aller viktigste i England, og jeg synes Tyne-Wear derbyene er spesielle. Men for meg personlig er det ikke noen rivalisering med Sunderland. Jeg kjenner ingen som holder med The Black Cats, ingen! Selvsagt synes jeg det er mer stas å kunne være usmakelig overfor alle mine kompiser som heier på Manu og L'pool. Derfor er det enda surere å miste juvelen til en av disse.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 31. Jan. 2011, 21:48 »
Møkkamann

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 31. Jan. 2011, 21:51 »
Arry om Carroll;

"I've had a good laugh this afternoon watching stuff coming out of Newcastle about how they didn't want to sell him, how hard they've fought to keep him, they've pulled out all the stops, and he's handed in a transfer request but they've battled it all the way. My god. Every time they sell a player, one of these clubs, they make the player put in a transfer request to make it look like they didn't want to sell him."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 31. Jan. 2011, 21:52 »
Harry er en bitter tulling. En av de største idiotene i engelsk fotball.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 31. Jan. 2011, 23:58 »
Nå er det helt klart... Andy Carroll er klar for L'Pool. Vi skal visstnok ha lagt inn ett sjokkbud på Kris Boyd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 01. Feb. 2011, 00:21 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 01. Feb. 2011, 00:30 »
Jeg tror det er mer i denne saken her enn det som har kommet frem foreløpig. Sikkert mange som er uenige med meg, men jeg tror styret i Newcastle var klare til å selge når det siste budet kom inn.

- Hvorfor tok det så lang tid fra budet på 35m pund kom inn, før man avslo det?
- Hvorfor kom det rapporter om at Carroll var på vei til Liverpool allerede før det nevnte budet var avslått?

Det er kanskje naivt å tro, men jeg tror at det har vært personer i styrerommet som har ønsket et salg. Det har svirret rykter hele den siste måneden om at klubben var klare til å selge om det skulle komme et veldig godt bud.

Transfer requesten kan ha vært brukt til å dekke over styrets faktiske ønsker.

Det blir mye spekulasjoner fra min side, men jeg tror det ligger mer her uansett hva det måtte være. Jeg tror ihvertfall ikke at Carroll hoppet på denne overgangen til Liverpool uten tungt hjerte.

Er en skam at ikke Carroll ble værende i Newcastle, uansett hvem som har presset frem denne overgangen.