20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1035 på: 01. Feb. 2011, 00:37 »
Jeg frykter også at det kan være noe mer bak dette, men det er umulig å vite. Men dersom det er noe bak dette forventer jeg at Carroll sier det personlig, hvis ikke blir det vanskelig å tro på det.

Uansett, et salg til 35mp er mye penger. Og han blir den 6 dyreste spilleren gjennom tidene!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 01. Feb. 2011, 00:41 »
Tampen brenner.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 01. Feb. 2011, 00:42 »
Problemet er at han neppe kommer til å si hvorvidt han ønsket å bli værende i Newcastle, nå som han har signert for Liverpool. Kommer nok mer rykter og konspirasjoner senere, og kanskje en sannhet etterhvert.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 01. Feb. 2011, 00:46 »
Håpar verkeleg du tar feil, kø1. Men sikker kan ein aldri vere.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 01. Feb. 2011, 00:49 »
Kan godt hende, og det ligger sikkert mer bak enn vi har fått vite så langt.. Men uansett, er Carroll en sviker av dimensjoner! Kommer til å savne han, men håper det byr på problemer i L`pool! Judas!

http://www.liverpoolfc.tv/, ekkelt !!

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 01. Feb. 2011, 00:55 »
Helt siden det ble kjent at han hadde lagt inn en Transfer Request syntes jeg det var noe muffins. Jeg har på følelsen at Kø1 (og forsåvidt Harry) har rett i sine antakelser.... :-\

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 01. Feb. 2011, 00:56 »
Akkurat kommet hjem og fått lest nettavisene nå, og må si jeg er ganske sjokkert. Fikk med meg at han var linket til Lpool før i dag, men avfeiet det nesten som en spøk. Har store problemer med å forstå hvorfor. Er vi kommet dithen at penger betyr alt, eller ligger det noe annet grums bak?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 01. Feb. 2011, 01:13 »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 01. Feb. 2011, 02:42 »
Det veldig naivt å tro at dette er noe Carroll står bak alene. Ikke én gang var man ute med "Carroll er ikke til salgs", som man var før da ikke lignende bud var ute...
Hele situasjonen er bare absurd, og jeg ser absolutt ikke vekk fra at styret/agenter tok en spansk en.

Om det var cash-money som fristet burde Newcastle uansett klart å matche lønnen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 01. Feb. 2011, 08:13 »
Hvis det ene og alene er Andy Carrolls ønske om å dra til Liverpool som er grunnen til denne overgangen må jeg si at det vil overaske meg. Uttalelsene har vært så sterke og liverpool er ikke det de var, selv om det selvfølgelig frister med høyere lønn.  Det har som kø1 har skrevet vært rykter om at vi ville selge hvis det riktig budet kom inn og når vi sammenligner med andre overganger er £35m fryktelig mye penger for en spiller med en halv god sesong i PL.

Det at David Craig melder at alt endret seg når Carroll la inn transferrequst og at vi gjorde alt for å beholde han vil jeg ikke se bort ifra er ledelsen bruk av skysports. Ikke første gang det kan virke som vi gjør dette og hvis vi absolutt ville beholde han kunne vi avslått den.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 01. Feb. 2011, 08:16 »
Daily Star pleier ikke å være særlige seriøse så legge hva dere vill i dette;
Text One: ?They have kind of said we don?t want u but want me to say I wanna go. And I said I don?t wanna go.?

Text Two: ?I don?t know mate. Gutted tho.? (In reply to question: what?s happening??)

Text Three: ?They said they wanted the money?

Text Four: ?Gutted to be leaving but I was kind of pushed out the door?

Text Five: ?Just what I?ve just said really. Gutted to be leaving my home club but I was practically told to go. Don?t want to leave. that?s why I signed 5 year deal.?

Wraith, who has known Carroll since he was a teenager, said: ?I was in touch with Andy all day. ?We went for a drink a couple of weeks ago when he told me how happy he was to have signed a five-year contract and fully intended to honour it.

?Now he wants the fans to know the truth. He is quite happy for them to see the texts because he?d hate them to think he?d been lying to them.?

http://www.dailystar.co.uk/football/view/174671/Andy-Carroll-I-was-forced-out-of-Newcastle/

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 01. Feb. 2011, 09:11 »
Storyline:

-Newcastle avslår £30mill, Carroll ikkje for salg
-Newcastle avslår £35mill, Carroll ikkje for salg
-Carroll legger inn transfers søknand
-Klubben godtar denne, og budet frå Liverpool på £35mill
-Carroll flyr til Liverpool for medical og for å skrive under for Liverpool
-Harry Redknapp blir interjuva av SkySports, hintar til at klubben pressa Carroll i bitterhet.
-Ryktene om at Carroll er blitt pressa ut av klubben startar.
-Carroll skriv under for Liverpool. Newcastle tatt på senga, og står utan ny spiss.

Kvifor skal klubben først nekte å selge han, for så plussleg godta det samme budet dei nekta å selge han for? Så klart må spelaren/agentane ha dratt i trådane. Ryktene om Carroll vart pressa ut av klubben starta ikkje før etter Harry vart interjuva, alle som såg det interjuvet merka bitterheten hans. Viss klubben hadde planlagt å selge Carroll, hadde dei nok hatt ein spiss lineup, dei desperata buda på slutten av kvelden visser at klubbben ikkje hadde planar om å selge Carroll.

Vi har sett de siste kampene at vi har klart oss realtivt bra uten Carroll, og som det ble sagt på SSN igår så viste alle at vi hadde fåt inn £35m så vi måtte ha betalt overpris for en ny spiller om vi skulle hentet en på slutten. I tillegg har det ikke akkurat vært noen tradisjon under Ashley å hente inn ersattere når vi selger vå beste spillere (Given, N'Zogbia, Milner), selv om vi får brukbart med penger for dem.

Dette blir sevlsagt bare spekulasjoner, men å ta hva David Craig kommer emd som fakta vil jeg ikke være for sikker på. Ikke lenge siden SSN meldte at Barton ville bli solgt for £1,5m f.eks. I tillegg har jeg liten tro på at det var klubben som var så fantastisk og ville beholde Carroll, men Carroll som absolutt ville til Liverpool selv og at det bare derfor ble en overgang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 01. Feb. 2011, 09:16 »
Du glemmer at det var sterke, sterke rykter om at vi hadde akseptert det andre budet på £35 millioner, og at Carroll var på vei til Liverpool. Men så plutselig melder SkySports at vi har avslått det budet. Men så kom det rykter om transfer request, Liverpool meldte plutselig at de hadde fått akseptert et bud på Carroll, og da kom Newcastle selv med "transfer request".

Men det er mye som skurrer her.
Hvorfor sier klubben først nei, så ja, så nei og så ja igjen?
Hvorfor sier Carroll så sterkt og tydelig at han vil bli, senest i går morges, og plutselig snur kappa etter vinden og forlanger å bli solgt til Liverpool? Er det virkelig bare agentpress?
Hvorfor skulle klubben selge uten å ha en erstatter klar?
Hvorfor skulle Carroll forlate klubben så brått og uten tanke på fansen?

Det er veldig mye rart her, som kan tale for både det ene og det andre.
Så kanskje må en stille seg følgende spørsmål: Hvem har mest å tjene på å pynte på sannheten? Andy Carroll eller Mike Ashley?
I mine øyne tjener ikke Andy Carroll så mye på å si at han ikke ville spille for Newcastle. Mike Ashley derimot, tjener veldig mye på akkurat det.
Andy Carroll er kjent som et følelsesmenneske. Men man vet aldri hvor den haren hopper.
Mike Ashley er kjent som en gambler. Både i og utenfor styrerommet. Han er også kjent for å være glad i penger.

Jeg konkluderer ikke, jeg stiller bare spørsmål, og veier argumentene.

Jeg er spent på hva Carroll sier i sine første offisielle intervjuer. Han vil neppe si så veldig mye i klartekst. Men hvis han snakker mye om følelsene for Newcastle, og at han forlater klubben med tungt hjerte osv, så vil jeg tolke det som at han ikke har dratt 100% frivillig. Hvis han snakker mye, mye mer om Liverpool og hvordan han alltid har ønsket å spille for en så helt utrolig fantastisk kjempemegastor klubb, så tolker jeg han dithen at her var det pengene som lokket og han gir blaffen i alt annet.

Shay Given snakket mye om sin tid i Newcastle da han ble presentert som City-spiller for to år siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 01. Feb. 2011, 09:22 »
Nå må folk våkne opp her, og se hvor positivt dette faktisk kan være for en klubb som Newcastle.

£35.000.000! for Carroll , samt Ireland og Ben Arfa (permanent) inn....jeg synes ikke det er så galt.

Carroll er god; og har vært vår beste spiller (sammen med Nolan og Barton) så langt  i sesongen...men når et bud på denne størrelsen kommer, så er du galskap å takke nei.

Newcastle er ikke i noen posisjon til å diktere noe som helst, og jeg tror vel faktisk at vi skal slutte å legge skylda på Ashley så fort noe går galt.  Hadde ting fortsatt som under Shepherd, ja da hadde vi ikke hatt noe Newcastle United i det hele tatt.

At det budet blir akseptert er for meg et god tegn; et tegn på at klubben alltid kommer foran enkeltspillere.  For disse pengene kan vi forsterke laget med 5-8 virkelige gode spillere, som alt i alt vil få mer å si for klubbens framtid enn Carroll.  Romantifiseringen av "No 9" osv. har ingen plass i en liga der tabellplasseringer fordeles etter hvem som har mest penger.  Salget av Carroll kan faktisk bli starten på noe nytt; med et styrket NUFC.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 01. Feb. 2011, 09:25 »
Noen som trur at Carroll hadde blitt dersom Hughton fortsatt hadde vært manager? Bare ein liten tanke eg fekk.

Heilt Jævlig dette forøvrig :-X
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.