20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 273128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #930 på: 31. Jan. 2011, 15:33 »
negativt

Trenger ikke å være negativt.. De vet at absolutt hele konferansen kommer til å handle om Carroll og ikke fulhamkampen. Her er det om å gjøre å holde informasjonen tettest mulig inntil brystet og gi Pool minst mulig..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 31. Jan. 2011, 15:35 »
35 mill pund er fryktelig mye penger. Det er f.eks mer enn hva Barcelona ga for David Villa i fjor sommer, en spiss som jo alle vet er ypperste verdensklasse. Kanskje t.o.m topp tre av spisser man finner på denne kloden.

Likevel så føler jeg at Andy Carroll er en spiller som klubben bare må holde på for å kunne fortsette fremgangen. Det er utrolig viktig for supportere og ikke minst innad i klubben at det finnes noen lokale spillere som har vokst opp som supportere av Newcastle. Disse spillerne er uvurdelige for enhver klubb. Det er klart at man må tenke på det finansielle og at alt har sin pris, men jeg blir urasjonell i denne saken her og ønsker at vi beholder Carroll for enhver pris. Jeg synes rett og slett det er så jævla gøy å se på Newcastle om dagen, med en svær diger spiss der fremme som leverer varene til de grader og attpåtil er en "local lad". Urasjonelt, romanse-tendenser...jeg vet ikke, men håper bare vi beholder han.

Skulle han bli solgt så blir det en av de største skuffelsene mine som supporter, men jeg kommer allikevel ikke til å henge Ashley & co. Det er ufattelig mye penger Liverpool tilbyr, og det kan sikkert investeres i nye spillere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #932 på: 31. Jan. 2011, 15:48 »
35 mill pund er fryktelig mye penger. Det er f.eks mer enn hva Barcelona ga for David Villa i fjor sommer, en spiss som jo alle vet er ypperste verdensklasse. Kanskje t.o.m topp tre av spisser man finner på denne kloden.

Likevel så føler jeg at Andy Carroll er en spiller som klubben bare må holde på for å kunne fortsette fremgangen. Det er utrolig viktig for supportere og ikke minst innad i klubben at det finnes noen lokale spillere som har vokst opp som supportere av Newcastle. Disse spillerne er uvurdelige for enhver klubb. Det er klart at man må tenke på det finansielle og at alt har sin pris, men jeg blir urasjonell i denne saken her og ønsker at vi beholder Carroll for enhver pris. Jeg synes rett og slett det er så jævla gøy å se på Newcastle om dagen, med en svær diger spiss der fremme som leverer varene til de grader og attpåtil er en "local lad". Urasjonelt, romanse-tendenser...jeg vet ikke, men håper bare vi beholder han.

Skulle han bli solgt så blir det en av de største skuffelsene mine som supporter, men jeg kommer allikevel ikke til å henge Ashley & co. Det er ufattelig mye penger Liverpool tilbyr, og det kan sikkert investeres i nye spillere.

Enig i alt. Utenom det siste. Har vi ambisjoner og ønsker å se oppover på tabellen beholder vi. Selger vi er det Ashleys valg, og han som skal henges ut. Og jammen skal jeg hate han mer enn noen gang. Carroll vil bli (gjerne livet ut) og Pardew er klar på hva han syns. Han MÅ beholdes.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #933 på: 31. Jan. 2011, 16:02 »
Ian Dennis reports Liverpool HAVE made 2nd, £35 million offer for Andy Carroll

Reject, plis. Plis? Plis. plis.

Ja, jeg er stresset som faen.

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #934 på: 31. Jan. 2011, 16:08 »
"Reports are emerging that Liverpool have agreed a £35million fee with Newcastle for Andy Carroll. Nothing confirmed as yet but we'll bring you more as we get it".

Sir Bobby Robson

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #935 på: 31. Jan. 2011, 16:09 »
spørsmålet på alles lepper er om Carroll vil?
Jeg kan ikke i mine villeste drømmer forestille meg at han vil til Hengemyren Liverpool?
If it has tits or wheels, count on problems!

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #936 på: 31. Jan. 2011, 16:12 »
£35mil er veldig mye, men jeg frykter at vis vi selger han vil pengene gå rett i lomma til ashley :-\

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #937 på: 31. Jan. 2011, 16:17 »
Betting suspended on Andy Carroll joining Liverpool amid rumours that a £35million fee has been agreed.

Faaaen....
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 31. Jan. 2011, 16:22 »
£35mil er veldig mye, men jeg frykter at vis vi selger han vil pengene gå rett i lomma til ashley :-\

Mange som sier det i dag. Newcastle Uniteds økonomi er IKKE Ashleys private økonomi. Han har i tillegg aldri tatt penger ut av klubben.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #939 på: 31. Jan. 2011, 16:23 »
Kondolerer virkelig.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #940 på: 31. Jan. 2011, 16:24 »
Chattet for noen timer siden med en kompis angående om Carroll ville dra fra Newcastle til Tottenham i løpet av ikveld, og jeg var bombesikker på at Carroll aldri ville dra fra oss.

Men nå ble jeg veldig urolig hvis Newcastle har akseptert bud på Carroll fra Liverpool.

Hvis Ashley selger Carroll nå, så kan han like gjerne signere sin egen dødsdom.
For da blir det opptøyer i Newcastle-by ala Kairo, Egypt.

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #941 på: 31. Jan. 2011, 16:36 »
bradden inman skriver på facebook at carroll skal vekk..   :-\

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #942 på: 31. Jan. 2011, 16:40 »
Guillem Balagué twitrer at han er fortalt at ryktene er sanne

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 31. Jan. 2011, 16:40 »
Craig forteller at Carroll er på vei til Liverpool nå..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 31. Jan. 2011, 16:43 »
I følge "well respected sources" er Carroll på vei, men ingenting offisielt fra Castle.  Ryktene er ubekreftede. Jeg tror ikke en skit på dem. Hadde AC vært en hvilken som helst hadde jeg vært fornøyd som få. Men carroll er local lad og kunne ha plaget Pool i årevis fremover..