20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #915 på: 31. Jan. 2011, 13:26 »
Enig med deg bjørni. Jeg vil selvfølgelig ikke at vi skal selge Carroll, men om vi får f.eks. £40 mill som det snakkes om av enkelte, er det så mye penger at vi kan få inn omtrent hva vi vil som erstattere.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #916 på: 31. Jan. 2011, 13:28 »
Beholder vi Carroll viser vi at vi satser seriøst. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Barfa, Enrique, Colo og barton gidder å være her.
Gan canny doon Toon!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #917 på: 31. Jan. 2011, 13:31 »
Enig med deg bjørni. Jeg vil selvfølgelig ikke at vi skal selge Carroll, men om vi får f.eks. £40 mill som det snakkes om av enkelte, er det så mye penger at vi kan få inn omtrent hva vi vil som erstattere.

Med MA bak styrespakane er det vel tvilsamt om heile eller store delar av potten blir brukt på transfers!

Når vi har hatt store transfer kittys dei siste åra, har det stort sett gått til helvete. Eg vil heller ha Carroll og bygge fornuftig rundt dei nøkkelspelarane vi har, enn å gå tilbake til stormannspolitikken som sendte oss ned til CCC.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #918 på: 31. Jan. 2011, 13:34 »
om han vil være her så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal selge uanset. vil han bort da??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 31. Jan. 2011, 13:53 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/31/andy-carroll-says-he-wants-to-stay-at-nufc-72703-28085042/2/

Nei, han vil ikke bort. Selv ser jeg helst at vi beholder ham. Det sender ihvertfall effektivt ut et signal om at vi ønsker å kjempe med de store gutta. Så lenge Andy Carroll fortsetter å vise en slik hengivenhet til en fremtid i Newcastle, så vil jeg helst at vi ikke selger for under det LFC selger Torres for ihvertfall ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #920 på: 31. Jan. 2011, 14:24 »
Stand by for more on Andy Carroll. Sky Sports is expecting big developments later this afternoon regarding the Newcastle striker.

:/
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 31. Jan. 2011, 14:27 »
Uff.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #922 på: 31. Jan. 2011, 14:35 »
Nå har jeg på følelsen at Carroll drar. Virker litt sånn, pluss at pressekonferanssen ble utsatt. Hvis dette skjer så kommer det til og gjøre vondt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Simmi

• Gjest
« Svar #923 på: 31. Jan. 2011, 14:41 »
Nå er jeg nervøs. Virkelig nervøs. Vær så snill ikke selg Carroll, Ashley!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #924 på: 31. Jan. 2011, 14:45 »
Synes de som sier at vi aldri får mer enn 35 mill for carroll, misser poenget.
Så lenge han banker inn 20 mål hver sesong for oss er jo den løpende verdien på han klinkende likegyldig?
Det er imidlertid mange faktorer som spiller inn her;

- Holder Caroll høstnivået over tid?
- holder han seg skadefri?
- Klarer han å holde seg profesjonell og utenfor bråk av banen?
- Vil den eventuelle salgssummen i sin helhet gå til forsterkning av laget, eller betaling av gjeld og div?

Denne saken er ikke svart/hvitt....

35 mill er mye penger, men carrolls verdi for newcastle kan samtidig ikke måles i penger...
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 31. Jan. 2011, 14:50 »
@danwalkerbbc

Carroll latest: doesn't want to leave but #NUFC will accept £35 million apparently. Negotiations this afternoon. Interesting #LFC

He talks bollocks most of the time though, i'd take that with a pinch of salt.

Det tror jeg også.. Er ikke noe logikk i at han drar til Liverpool. Vi er jevnbyrdige og hvis Suarez driter seg ut, noe han vil gjøre, er vi forbi dem neste sesong.. MA skjønner at et salg nå vil være risikofylt. Uten Carroll er sannsynligheten for dårligere resultater større, og ligaen er så jevn at det skal ikke mer enn et par uventede tap på hjemmebane før vi er i sumpa igjen. Og et nedrykk fra PL vil sluke alt MA tjener på Carroll.

Utsettelse av pressekonferansen trenger ikke å ha noe med Carroll å gjøre. Kan være noe uvented med Ireland, eller at Barton nå har singert ny kontrakt..

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #926 på: 31. Jan. 2011, 15:27 »
Sky Sports News' David Craig says he expects Liverpool to be back in for Newcastle's Andy Carroll this afternoon should Fernando Torres' move to Chelsea go through.
Godsanger?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #927 på: 31. Jan. 2011, 15:30 »
#NUFC press conference was delayed - now cancelled

Positivt eller negativt?
Godsanger?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #928 på: 31. Jan. 2011, 15:31 »
negativt

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 31. Jan. 2011, 15:31 »
Jeg begynner faktisk litt å lure på hva i all verden det er Liverpool holder på med. Skal de bruke like mye penger på Carroll som de får for Torres. Det må da være en dårlig deal, uansett hvor stor fan jeg er av Carroll.