20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274260 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #660 på: 22. Nov. 2010, 16:13 »
Harry snakka om at han såg for seg Bale som venstreback ein gong i framtida. Det må i alle fall vere noko som Enrique bør ta med i betraktinga dersom han i det heile tatt vurderer overgang til WHL i framtida (noko eg tvilar på!). Enrique er god, men sjølv han vil få problem med å danke ut Bale i den posisjonen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 22. Nov. 2010, 16:19 »
Jose Enrique må snart tegne under ny kontrakt for klubben, selv om han har sagt han vil bli her så er det best å ha det på papir. Kontrakten hans går ut om 18mnd.

Carroll har akkurat tegnet ny avtale så han er jeg ikke spesielt bekymra over. Han er såpass ung også, at Newcastle vil være det beste for han noen år til uansett, fordi han vil få tillitt og spilletid her. Eneste som kan få han til å forsvinne er nedrykk..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 22. Nov. 2010, 16:38 »
Jose Enrique må snart tegne under ny kontrakt for klubben, selv om han har sagt han vil bli her så er det best å ha det på papir. Kontrakten hans går ut om 18mnd.

Carroll har akkurat tegnet ny avtale så han er jeg ikke spesielt bekymra over. Han er såpass ung også, at Newcastle vil være det beste for han noen år til uansett, fordi han vil få tillitt og spilletid her. Eneste som kan få han til å forsvinne er nedrykk..

Et megabud da?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 22. Nov. 2010, 17:36 »
Og rykker vi ned igjen er det nesten så jeg håper han går også. Det hadde han fortjent. Men forhåpentligvis så får vi ikke den problemstillingen å forholde oss til.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 22. Nov. 2010, 21:23 »

Et megabud da?
Et bud på 20-30 mill vil kanskje få Mike Ashley til å tenke seg godt om. Men det kan fortsatt hende at Andy da ønsker å bli værende hos oss.
Det er Carroll selv som bestemmer når han drar.

Enrique vil nok sikkert signere kontrakt så snart managersituasjonen er avklart. Han har sagt mange ganger at han ikke har noen intensjoner om å spille for noen annen engelsk klubb enn Newcastle. Og så sant klubben presterer sånn noenlunde i tråd med realistiske forventninger, så tror jeg han blir.

Men ser ikke for meg at han signerer ny kontrakt uten at klubben har en manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 22. Nov. 2010, 23:06 »
Jeg tror også det skal mye til, men er ikke like sikker. En situasjon der Carroll fortsetter den gode formen ut sesongen er ikke urealistisk. Si da et Man City kommer med et opp mot £30m bud i sommer, tre dobler lønna og tilbyr CL-spill og kamp om ligatittelen. Eneste klubb som kan gjøre noe slikt, men det er ikke helt utenkelig. For egen utvikling burde selvsagt Carroll bli. Hva han gjør er vanskelig å si. Vil også minne om at Steven Taylor hadde ganske så sterke utallelser da vi rykket ned.

Vi har en del tøffe avgjørelser som må gjøres for spillere med kontrakt som går i 2012. Barton, Guthrie, Shola, Løvenkrands, Smith, Harper, Ranger, Vuckic i tillegg til Enrique må forhandles med hvis vi skal ha dem med videre. Angående Enrique så er jeg også trygg på at det ordner seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 23. Nov. 2010, 13:22 »
Av de du nevnte der ville vel jeg sagt Barton, Guthrie, Ranger, Vuckic, Enrique - ny kontrakt. Shola må vi sette på vent, så lenge som mulig. Må se an neste sesong før vi gjør noe der. Harper er en god keeper, men i 2012 føler jeg han har gjort sitt, da bør Krul eller Forster ha tatt over for godt. Er selvfølgelig mulig å gi han en ett maks to års-kontrakt hvis han godtar å være et andre/tredjevalg, rett og slett for å belønne lojalitet.

Men først og fremst må vi signere en langtidskontrakt med en manager. Forhåpentligvis Chris Hughton. Og forhåpentligvis så snart som fysisk mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 23. Nov. 2010, 13:35 »
Barton, Shola, Ranger, Vuckic og Enrique bør signes ja. Løven og Smith bør etter denne sesongen byttes ut med yngre krefter. Uansett hvor stor Smudge-fan jeg er, han skal visstnok ha interesserte PL-klubber etter seg. Kunne vært en ide å forsøkt selge ham da, og bytta han ut med noe yngre om mulig. Uansett bør ikke Løvenkrands og Smith være Newcastle-spillere dersom vi spiller PL i starten av neste sesong.
Slik ståa er med spisser nå, så syns jeg faktisk at Shola bør forlenges med. Han har bevist denne sesongen at han er en av to spisser som holder PL-nivå i stallen vår. Han er en særs viktig spiller for oss. Jeg er faktisk mer usikker på Guthrie for fremtiden. Nå har vi signert Gosling også, hvilket vil gi Guthrie konkurranse både sentralt og på kant. Jeg tror jeg vil vente til sesongen er ferdig før jeg vil avgjøre hvorvidt Guthrie bør signeres med videre.
Mener jeg leste nå nettopp at Harps prata om at han kanskje selv ikke ville spille lengre enn til 2012 rett og slett for å ikke stå i veien for de to unggutta våra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 23. Nov. 2010, 14:18 »
Enig med Kristoffer angående Guthrie. Vi har gode unge spillere i Gosling og Vuckic har muligheten til å bli langt bedre en Guthrie og Smith. Gosling kommer mest sansynlig til å kjempe om en plass i start 11 til neste sesong. Kanskje også i slutten av denne sesongen. Jeg håper også at Vuckic kan kjempe om en plass på laget til neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 23. Nov. 2010, 14:29 »
Jeg venter fortsatt på å se Guthrie spille sentralt på midten denne sesongen, men hvis ikke Hughton har planer om å bruke han der, så kan vi likesågodt la han gå. På vingen så er han i beste fall en ok CCC spiller. Tror han kan gjøre greie matcher sentralt, men så lenge Barton er i form, så er det vanskelig for Guthrie.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 23. Nov. 2010, 14:59 »
Jeg tror ikke Guthrie har det som skal til for å bli en habil pl-spiller. Han har en god pasningsfot og dødballfot. Problemet er at han mangler driv og fart. Dessuten er han for fysisk svak. Han er ikke i nærheten av Bartons blikk for rom. I de siste kampene har han trukket alt for mye inn også. Det kan hende at han kan bli god, men da må hå han spille mange kamper på rad. Og da helst sentralt. Dessverre vil dette gå utover våre gode talent som Vukic, som jeg tror har et mye større potensale og Barton¨ som jeg tror alltid vil være bedre enn Guthrie.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #671 på: 23. Nov. 2010, 15:04 »
Carroll BLIR ferdig diskutert!!!!!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #672 på: 23. Nov. 2010, 15:06 »
Morsomt med tanke på at de siste 5 posten ikke engang nevner Carroll :)

(Da selvfølgelig med henvisning til at dette er *Andrew Carroll-tråden*)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #673 på: 23. Nov. 2010, 15:08 »
Morsomt med tanke på at de siste 5 posten ikke engang nevner Carroll :)

(Da selvfølgelig med henvisning til at dette er *Andrew Carroll-tråden*)
ikke sant:)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 09. Des. 2010, 13:53 »
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=850986&sec=england&cc=5739

Sitat
Chelsea, Manchester City and Tottenham have all been linked with a move for Carroll, who made his England debut against France last month, and he is known to have been close to Chris Hughton. However, a source close to the player told ESPNsoccernet moments after the appointment of Alan Pardew that Carroll wants to stay at St James's Park.

"Andy is not going anywhere, especially in the January transfer window, for a number of reasons," the source said. "He loves Newcastle, he loves the fans, he loves the ground. He is a Geordie who loves the club and who sees his entire career playing for Newcastle.

"Of course, circumstances change, and if big clubs offer big money, who knows what will happen, but a club made an enquiry and the club told them that he will not be sold in January under any circumstances.

"In the summer, it will be assessed again, but the club made it clear that a lot will depend on the lad himself, and that is how it should be.

"If it's Andy's decision, I could see him staying. He is very laidback, nothing like the character he is portrayed - he is not leading any rebellion over the sacking of Chris Hughton, as it has been suggested. That isn't Andy Carroll. Of course he liked Chris, all the players did, but he is not leading any revolt.

"He is a sensible lad, and he knows that if he joined a big club like Chelsea or Manchester City, he might end up playing one in three games, and right now that is not right for his development."

Carroll signed a new five-year contract in the summer on modest wages, before his starring performances in the Premier League saw his value skyrocket.

Deiligste nyhetsartikkelen jeg har lest de fire siste dagene.