20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #645 på: 18. Nov. 2010, 12:51 »
Problemet for Milner er at det var når han begynte å spille sentral midtbane i fjor for Villa at karriera hans virkelig begynte å blomstre. Etter en idiotisk overgang til City så er han tilbake på vingen, der han er langt unna å være en god internasjonal spiller.

Midtbana var dårlig, og det er synd å se hvor dårlig Gareth Barry har blitt etter han forlot Aston Villa. City begynner å ligne en gravplass for gode spillere!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 18. Nov. 2010, 13:36 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/england/8140729/England-v-France-player-ratings.html

Ser ut som at den objektive oppfatningen er at Carroll va Englands klart beste.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #647 på: 19. Nov. 2010, 17:53 »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 20. Nov. 2010, 12:07 »
Får bare håpe vi beholder ham, er jo en spiller som scorer jevnlig, og innimellom et aldri så lite hat trick. ;)  Assister kan han også noe av. Dessverre er det en spiller som mange kommer til å ha lyst på.

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #649 på: 20. Nov. 2010, 12:35 »
Hva synes dere om draktene til England? Mulig de har vært en stund men at jeg ikke har tenkt over det.

Jeg synes ihvertfall ikke at de er noe kule. Gammeldagse ("retro"), men ikke på en kul måte.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #650 på: 20. Nov. 2010, 13:09 »
three lions er jo skam fete! Neste drakt blir utvilsomt med Carroll på, lurer på hvilket nr han får. Mot Frankrike var det 9, og håper han har dette fremover. Siden Rooney er 10.

« Siste redigering: 20. Nov. 2010, 13:14 av Edelsten »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 20. Nov. 2010, 14:59 »
Drakten er akkurat slik jeg liker det - god gammeldags design på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 20. Nov. 2010, 15:14 »
Hvordan fungerer det egentlig med draktnumrene på landslag. Vil en annen spiller få nr 9 om Carroll ikke blir tatt ut på en stund? Eller lånte han nummeret til en annen spiller nå?
Hvem hadde 9 før Carroll?

Edit: Ser at det var Heskey. Da er nok nr 9 spikret :D
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 20. Nov. 2010, 15:16 »
Engelske landslaget så spiller startelleveren med 1-11 uansett. Sitter han på benken, så får han et helt annet nummer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 20. Nov. 2010, 15:20 »
Okei. Det visste jeg faktisk ikke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #655 på: 20. Nov. 2010, 15:24 »
Dt visste jeg faktisk ikke, men takk for info. Tenker man over det er det jo ganske logisk, Henderson var jo 8 og Barry 10 om jeg husker riktig.
« Siste redigering: 20. Nov. 2010, 15:26 av Edelsten »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #656 på: 21. Nov. 2010, 15:07 »
http://newcastle.gloryfootball.com/2010/11/21/papers-linking-carroll-and-enrique-with-spurs-switch/

Noen som tror det er mulig at Carroll forsvinner i januar, eller til sommeren?
Ser han er linka bort mange steder, også står det at han ønsker en ny start på karrieren etter alt tullet rundt han den siste tiden osv. Blir nesten redd jeg  :P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 21. Nov. 2010, 15:57 »
Vi har jo også denne her da: http://www.tribalfootball.com/articles/newcastle-owner-ashley-will-not-sell-carroll-1264331

Men er ikke lenge siden jeg hørte noe om at Carroll ikke ville forlate Newcastle. Han hadde vært Newcastle-fan siden han var 4 år eller noe, og ville spille i klubben så lenge som han fikk lov. Vet ikke om det stemmer, men håper virkelig det!

Noen flere år i Newcastle og gutten vil allerede være en legende!
Nei.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #658 på: 21. Nov. 2010, 21:49 »
Vi har jo også denne her da: http://www.tribalfootball.com/articles/newcastle-owner-ashley-will-not-sell-carroll-1264331

Men er ikke lenge siden jeg hørte noe om at Carroll ikke ville forlate Newcastle. Han hadde vært Newcastle-fan siden han var 4 år eller noe, og ville spille i klubben så lenge som han fikk lov. Vet ikke om det stemmer, men håper virkelig det!

Noen flere år i Newcastle og gutten vil allerede være en legende!

Hear, hear. Kunne ikke vært mer enig. Blir denne mannen solgt, så skjønner jeg ikke noe. Det måtte være, og måtte gudene forby, om Newcastle skulle rykke ned igjen, og til og med da tror jeg ikke han stikker.

Jeg forholder meg til det jeg veit, og det er at han er en EKTE geordie. Med et hjerte som banker for Newcastle, og jeg tror han blir her så lenge han får lov til å bli her. Dvs, for life!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #659 på: 22. Nov. 2010, 15:45 »
Ber til høyere makter om at dere har rett, og at Carroll ikke forsvinner. Håper Ashley har lært av tidligere feil, og at han innser at klubben må gjøre alt de kan for og beholde de beste spillere. Hvis ikke så kommer vi aldri noen vei. Spillere som Carroll, Enrique osv, er framtiden til klubben.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.