20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275456 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #615 på: 16. Nov. 2010, 16:09 »
Gleder meg til å se han i England drakten ;D Blir artig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 16. Nov. 2010, 17:15 »
Tipper overtråkk og brudd i foten i det 38 min...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #617 på: 16. Nov. 2010, 17:48 »
Fabio Capello - Andy is England?s future

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 16. Nov. 2010, 18:18 »
Jeg synes det er fantastisk for klubben at en av spillerene som er utvikla gjennom systemet får sjansen på det engelske landslaget. Slik som Capello har snakket om han, så er det ingen tvil om at han har en fremtid i landslagstroppen også.

Ellers kom det jo frem under en pressekonferanse med Capello at Carroll skulle vært med mot Montenegro forrige måned, men han ble vraka pga dårlig oppførsel.

Blir stort å se England kampen i morra!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #619 på: 16. Nov. 2010, 19:01 »
Jepp, gleder meg skikkelig! Har virkelig troen på at Carroll blir å markere seg positivt. Blir vel første gang jeg prioriterer en annen landskamp foran en Norge-kamp.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Simmio

• Gjest
« Svar #620 på: 16. Nov. 2010, 19:49 »
Jepp, gleder meg skikkelig! Har virkelig troen på at Carroll blir å markere seg positivt. Blir vel første gang jeg prioriterer en annen landskamp foran en Norge-kamp.

Sjæl. Men jeg tror ikke jeg hadde sett Norge-Irland uansett... Drittfotball, og drittkjedelig.

Håper Carroll spiller konge, blir bytta ut i det 70 minutt, og er klar til neste Newcastlekamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 16. Nov. 2010, 22:33 »
Faen - har klassefest i morra, jeg! Jævla lyst til å få sett denne kampen - rett og slett stolt av å endelig ha en ekte geordie med som midtspiss for England igjen. Selv om Owen og Smith har spilt spiss på landslaget som Newcastle-spillere blir det ikke i nærheten det samme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 16. Nov. 2010, 22:35 »
Tipper overtråkk og brudd i foten i det 38 min...
Fy da. Vi snakkert ikke om Michael Owen her.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 16. Nov. 2010, 22:48 »
Jeg er faktisk veldig redd for at Carroll kan bli solgt allerede i januar :( Han har imponert mange så langt i PL, og er ung og veldig lovende. Så om dset kommer inn et brukbart bud, så tror jeg ikke Ashley kommer til å nøle med å godta. Så derfor håper jeg bare at Carroll virkelig har hjertet sitt i newcastle, og ikke ditcher oss for høyere lønn og muligheten til å spille i CL.

Simmio

• Gjest
« Svar #624 på: 17. Nov. 2010, 16:19 »
aiai, håper virkelig han ikke spiller da. Har gleda meg skikkelig til kampen i dag, men vil ikke ha langvarig skade på Carroll!

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #625 på: 17. Nov. 2010, 16:23 »
Nei, har han en skade som kan være ødeleggende, så bør han ikke spille. Tipper dog Andy vil riske det uansett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 17. Nov. 2010, 16:30 »
Sky melder at han antakeligvis spiller i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 17. Nov. 2010, 16:30 »
Står på skysport at han ska spille. Jeg har satt 10kr på at han skårer 2 mål:) 12 i odds.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 17. Nov. 2010, 16:39 »
Håper han spiller i kveld. Synes også det er latterlig hvis klubben har prøvd å stoppe landslagsdebuten hans i dag. Jeg skjønner godt at Hughton ikke vil ha han tilbake skadet, men hvis man begynner å nekte en ung spiller debuten hans på det engelske landslaget, så kan det fort oppstå konflikter. Tror også landslagsspill vil gjøre Carroll til en bedre spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 17. Nov. 2010, 17:59 »
Jeg ville nektet Carroll å spille. Det er jo tydelig at det er noe som ikke er 100%, og skulle han pådra seg en alvorligere skade i kveld, ville det vært fullstendig krise for klubben. Det er jo tross alt vi som betaler lønna hans.

Hadde det vært en viktig kvalikk-kamp, så hadde jeg forstått at England ville stått på for å få bruke han, men i en ubetydelig kamp som dette? Nei faan eller.