20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275095 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #360 på: 27. Mars 2010, 12:07 »
Grunnen til at Taylor har såpass mye i lønn er lønnspolitikken vi har kjørt de siste årene. Selvfølgelig følte han at han fortjente like mye i lønn som de andre spillere som tjente alt for mye. Han fikk lik kontrakt som N`zogbia om jeg ikke husker feil.
Han holdt Cacapa på benken som også tjente mye bedre en ham på den tiden.
Enrique har ikke bevist mer i PL en Taylor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 28. Mars 2010, 11:00 »
Bandasjer på begge hender etter slagsmålet. Var nok ikke bare et slag eller to.
Merkelig at ingen andre spillere gikk inn å stoppet denne fighten?
« Siste redigering: 28. Mars 2010, 11:03 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 28. Mars 2010, 15:19 »
Har lest at de kom til etterhvert.
Det jeg syns er besnærende, er dersom dette ikke får konsekvenser. Greit at Andy Carroll har blitt en uvurderlig sportslig ressurs, og at Hughton kanskje verdsetter han mer enn Taylor. Også mulig Taylor har opptredd råttent mtp hun jenta. Men det kan ikke forsvare at han skal skjermes slik fra det. Leser at Taylor står i fare for å miste mye vekt nå pga at han kun kan ta til seg næring via sugerør. I tillegg kan han stå i fare for å miste mange måneder trening.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 28. Mars 2010, 15:33 »
Har lest at de kom til etterhvert.
Det jeg syns er besnærende, er dersom dette ikke får konsekvenser. Greit at Andy Carroll har blitt en uvurderlig sportslig ressurs, og at Hughton kanskje verdsetter han mer enn Taylor. Også mulig Taylor har opptredd råttent mtp hun jenta. Men det kan ikke forsvare at han skal skjermes slik fra det. Leser at Taylor står i fare for å miste mye vekt nå pga at han kun kan ta til seg næring via sugerør. I tillegg kan han stå i fare for å miste mange måneder trening.

Carroll fortjener en irrettesettelse, det er jeg sikker på at han har fått også. Taylor har nok garantert fått sin del med støtte han også. I og med at klubben har nektet å uttale seg om fighten, så vil det jo heller ikke komme noen offentlige uttalelser om hvilke straffer som er gitt osv.

Hadde vi visst hvordan fighten oppstå og foregikk, så kunne vi ment mer om dette. Nå vet vi ikke om det var Taylor som fløy på Carroll, eller om det var Carroll som dengte løs først. Men man kan spekulere...og det slår meg at det må være noe i denne saken som gjør at Carroll sitter igjen med all sympatien til tross for at han har knust en kjeve....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #364 på: 28. Mars 2010, 22:52 »

Det siste du skriver har nok veldig mye å gjøre med at Carroll etter alles mening på det seneste er blitt vår nye lokale wonderboy.

Nå vet man jo for lite om omstendighetene og selve hendelsen til å si noe som helst, men synes Taylor har tatt dette på en meget uselvsentrisk måte. Håper han blir i klubben og at alt roer seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 29. Mars 2010, 16:11 »
Det eneste som står i artikkelen til Louise Taylor som er verdt å kommentere er at jeg er veldig skeptisk til at klubben er så til de grader musestille om situasjonen mellom tayls og carroll. Ingen vet hva som har hendt, ingen vet noe om forholdet spillerne imellom, ingen vet hva klubben gjør eller ikke gjør i forhold til situasjonen.

En slåsskamp mellom to av lagets spillere skal ALDRI forekomme, og som vi sa i Dyer/Bowyer-saken, it takes two to tango. Det har forholdsvis liten betydning hvem som slo først og hvorfor, poenget er at begge slo, og begge spillerne har pådratt seg dyrebare skader. En blodig hånd går riktignok i liten grad utover spillerens evne til å prestere, mens skadene på Taylor har satt spilleren langt tilbake i det han var på vei tilbake på banen etter et altfor lang skadeavbrekk. Det har ikke klubben råd til å være bekjent av.

Selvfølgelig må man ordne opp i denne saken internt, men hvis det er gjort, så må man også sende ut en pressemelding som informerer om dette. Hvis Carroll får en advarsel, så må også Taylor få en advarsel. Og det MÅ klubben informere fansen om. Snarest mulig.

Stillhet er ikke nødvendigvis en fordel i denne saken. Det kan da umulig være positivt at pressen spekulerer på den måten de gjør, uten at fansen vet en dritt annet enn rykter, rykter og atter rykter.

Andy Carroll er en svært lovende fotballspiller, og har hatt en fantastisk sesong, og vært ekstremt viktig for oss. Men han er fremdeles bare ungdommen, og han har tendenser til visse nykker som han snarest mulig må legge bort, hvis han skal ha en fremtid i trøye nummer 9 for Newcastle United. Det har vært litt for mye utenomsportslig oppmerksomhet for Carroll så langt i karrieren. Det er på ingen måte positivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 29. Mars 2010, 16:16 »
Hvorfor MÅ klubben informere fansen og presse om denne saken?? Hvis klubben mener at det er til det beste for de to spillerene at alt holdes internt, så synes jeg det er greit. Det vil bli spekulasjoner, men samtidig er det ingen "interesse" i denne saken for offentligheten. Dette har ikke noe med fotball å gjøre og er en personalsak. La guttene få fred og ro og løs det på en måte som passer Carroll og Taylor best, og jeg er sikker på at det er nettopp det klubben prøver på nå..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 29. Mars 2010, 16:28 »
Jeg er ikke enig i det. En voldssak har i aller høyeste grad stor offentlig interesse. Jeg mener fansen har rett til å få vite at klubben tar dette på alvor, og at ikke saken feies under teppet. En enkelt pressemelding er alt som trengs, i mine øyne. Så får mediene ellers bare holde på. Men jeg synes klubben bør informere fansen og offentligheten for øvrig om at de tar denne saken på alvor, at saken behandles og løses internt, men at de nødvendige aksjoner er tatt, og at saken nå er ute av verden, både for spillerne og klubben.

Stillhet er ikke bra i en så alvorlig sak.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 29. Mars 2010, 16:49 »
Jeg er ikke enig i det. En voldssak har i aller høyeste grad stor offentlig interesse. Jeg mener fansen har rett til å få vite at klubben tar dette på alvor, og at ikke saken feies under teppet. En enkelt pressemelding er alt som trengs, i mine øyne. Så får mediene ellers bare holde på. Men jeg synes klubben bør informere fansen og offentligheten for øvrig om at de tar denne saken på alvor, at saken behandles og løses internt, men at de nødvendige aksjoner er tatt, og at saken nå er ute av verden, både for spillerne og klubben.

Stillhet er ikke bra i en så alvorlig sak.

Okei, akkurat det kunne de faktisk gjort. Jeg synes ikke det er nødvendig å uttale seg så mye om saken, men en liten announcement rundt at saken er ordnet osv. som du sier kunne sikkert vært greit sålenge man ikke går inn på noen slags detaljer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 29. Mars 2010, 17:00 »
Detaljer er ikke nødvendig. Det har svært lite med saken å gjøre. Poenget er som sagt at klubben bør informere omverdenen om at de har behandlet og løst saken internt og alt det der, bare for å vise at dette er en sak klubben tar veldig alvorlig.
Sender de ut en slik enkel pressemelding på et par avsnitt så er jeg fornøyd.

Det bør ikke være sånn at et eventuelt salg av en av de to involverte spillerne er det første vi hører fra klubben i etterkant av denne saken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 29. Mars 2010, 17:11 »
Er enig her Jokke. Trenger ikke være store greia - men viktig at klubben sender ut signaler om at de har tatt dette alvorlig, og at slikt ikke aksepteres i klubben. Viktig mtp troverdigheten og integriteten til NUFC.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 31. Mars 2010, 09:41 »
Jeg har vell sjeldent hørt om en slåsskamp i en fotballklubb med så dramatiske følger som denne. knekt kjeve og operasjon på hendene. Det som overrasker meg mest er at media ikke har gjort noe utav den...

Jeg synes ikke vi trenger å vite så veldig mye om dette. Det er ekstremt ødeleggende for både Taylor og Carrol hvis pressen tar av rundt dette og vi trenger rett og slett ikke uro rundt dette nå. etter sesongen er ferdig hadde det vært greit med en kort redegjørelse, og det kommer sikkert en historien ifra Carrol og Taylor etterhvert.

Men vi trenger ikke å skape uro i klubben nå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #372 på: 31. Mars 2010, 11:34 »
Jeg kan ikke se at det skaper uro i klubben om den går ut med en pressemelding ssom Jokke skriver over her. Det skaper mer uro med alle spekulasjonene det medfører i media og på slike forum som dette.

Jeg håper at denne saken allerede har fått sin løsning internt, sånn at iallefall spillerne ser at man griper tak i slike ting.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 31. Mars 2010, 13:45 »
jeg synes ikke media har spekulert noe, og jeg synes egentlig det har vært lite snakk her inne også. Han satte inn vinnermålet i forrige kamp og kom ut som vinner, etter det har det egentlig vært overraskende stillt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #374 på: 31. Mars 2010, 23:46 »
At det ikke har vært noe oppbluss i media synes jeg egentlig bare er bra. Klubben trenger ikke noe mer negativ oppmerksomhet rundt seg enn den allerede har hatt de siste årene.

Er bedre at de holder slikt internt. Dette er ikke noe omverden trenger å høre noe om.