20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #330 på: 23. Mars 2010, 23:34 »
Det der synes eg egentlig er blitt en klisje, som egentlig ikkje har nokke i seg. Om Carroll ikkje hadde klinka ned Taylor, så er eg hundre prosent sikker på at han hadde spilt den samme kampen. Ikkje sånn at det påvirker han i avslutningsøyeblikket akkurat.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 23. Mars 2010, 23:43 »
Det syns ikke jeg. Det er engang slik at ikke alle takler press og pressede situasjoner likt. Kan eksempelvis peke på Jean Alan Boumsong som hadde en glimrende halv førstesesong for oss. Så fikk han sykdom i familien og var ikke til å gjenkjenne sesongen etterpå, og kom seg aldri til hektene igjen for oss. Jeg vil tro at det krever sitt å skulle prestere når det blåser slik rundt deg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 23. Mars 2010, 23:52 »
Veldig god illustrasjon, Kristoffer.

... Med mindre Carroll er ein iskald psykopat alá Norman Bates. Superhelt i CCC og valdsmann utanfor banen? Løysinga er vel berre å konstant halde han på ei grasmatte saman med ein fotball. Ikkje gi Andy sjansen til å ha eit liv utanfor fotballen.

:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 23. Mars 2010, 23:56 »
Hahaha! Bra sammenligning! Virker til å kunne være den typen i hvertfall! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 23. Mars 2010, 23:59 »
Det syns ikke jeg. Det er engang slik at ikke alle takler press og pressede situasjoner likt. Kan eksempelvis peke på Jean Alan Boumsong som hadde en glimrende halv førstesesong for oss. Så fikk han sykdom i familien og var ikke til å gjenkjenne sesongen etterpå, og kom seg aldri til hektene igjen for oss. Jeg vil tro at det krever sitt å skulle prestere når det blåser slik rundt deg.

Helt enig! Carroll var nok veldig klar over at hele den engelske pressen kom til å følge litt ekstra med på Newcastle i dag, og spesielt på han. Dermed er det utrolig sterkt å prestere på den måten nok en gang!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #335 på: 24. Mars 2010, 12:45 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/carroll_and_taylor__the_inside_info_509851/index.shtml

En liten oversikt over rykter fra diverse forum. En som mener at alt er Taylors feil, og at han er upopulær blant mange i klubben

Håper i hver fall at de skværer opp snarest og Carroll må selvfølgelig straffes for slaget (i form av en bot) uansett om han har blitt provosert eller ikke.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 24. Mars 2010, 12:50 »
Selv om Carroll bøtter inn nå må vi ikke forvente alt for mye neste år. Grzegorz Rasiak scora jo 20 mål i Wanker og ble solgt til Tham. I PL så han derimot mer ut som Bambi på glattisen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 24. Mars 2010, 12:54 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/carroll_and_taylor__the_inside_info_509851/index.shtml

En liten oversikt over rykter fra diverse forum. En som mener at alt er Taylors feil, og at han er upopulær blant mange i klubben

Håper i hver fall at de skværer opp snarest og Carroll må selvfølgelig straffes for slaget (i form av en bot) uansett om han har blitt provosert eller ikke.

Interessant lesing! Hadde ikke trudd at S.Taylor var en slik type, har jo virket som om han aldri har tenkt på å stikke fra nufc, men skal ikke tro på alt dette så klart!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #338 på: 24. Mars 2010, 14:08 »
Selv om Carroll bøtter inn nå må vi ikke forvente alt for mye neste år. Grzegorz Rasiak scora jo 20 mål i Wanker og ble solgt til Tham. I PL så han derimot mer ut som Bambi på glattisen.

Nå skal det sies at Carroll har spilt i PL, til og med scora noen få mål.
At han ikke kommer til å score like mye som han nå gjør i PL er vel de fleste klar over.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 24. Mars 2010, 14:16 »
Det som sies om Taylor må jo taes med en klype salt. Men hvis intensjonen er å beholde Colo neste sesong, må Taylor selges. Selv om han er en local lad. For det første vil Tayls generere en del kapital. For det andre tjener han 30. Og for det tredje har jeg aldri sett ham storspille. Plasserer seg feil og har en tendens til å tryne/skli i avgjørende situasjoner. Hvis han er så stor idiot som det ryktet tilsier bør han selges uansett.. Vi har Williamson i forsvar som tjener brøkdelen og som er suveren i lufta, og i tillegg kommer Kadar. Og som Moncur sa i går "I like the look of Kadar." Spillet ble bedre mot Bristol da han kom inn fordi vi fikk bedre pasninger bakfra.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 24. Mars 2010, 15:47 »
Jeg håper virkelig ikke at noe av dette om S.Taylor stemmer. Han er kanskje favorittspilleren min i Newcastle, og det ville vært veldig irriterende hvis vi skulle ha mistet en spiller som han. Men hvis dette stemmer og så mange spillere som det sies misliker han, så må jo noen ta tak i det.  Det går jo utover moralen i laget dersom så mange spillere går rundt og irriterer seg over en enkelt spiller.
Men kan egentlig ikke se for meg at Tayls er av den typen. Jeg har bestandig sett han som veldig profesjonell, og han var vel ganske klar på at han ønsket og bli i hans kjære Newcastle etter at vi rykket ned. Så dette med at han prøvde og komme seg til Everton håper jeg at er piss. Mike Ashley ville vel ikke nølt med å selge han hvis Taylor så inderlig ønsket seg vekk. Og han ville nok fått en god del pund for Taylor også.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 24. Mars 2010, 17:45 »
Det som er saken her er jo at Carroll har gjort noko skikkeleg dumt, og har utøvd grov vald. Teink om Taylor hadde anmeldt han, i tillegg til dette andre han har på seg. Kunne risikert fengsel. No tek eg det som vert sagt om Taylor med ei klypa salt. Eg kjenner ikkje han, alt eg veit er at han spelte godt ilag med Colo når han var skadefri.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 24. Mars 2010, 18:07 »
Det som sies om Taylor må jo taes med en klype salt. Men hvis intensjonen er å beholde Colo neste sesong, må Taylor selges. Selv om han er en local lad. For det første vil Tayls generere en del kapital. For det andre tjener han 30. Og for det tredje har jeg aldri sett ham storspille. Plasserer seg feil og har en tendens til å tryne/skli i avgjørende situasjoner. Hvis han er så stor idiot som det ryktet tilsier bør han selges uansett.. Vi har Williamson i forsvar som tjener brøkdelen og som er suveren i lufta, og i tillegg kommer Kadar. Og som Moncur sa i går "I like the look of Kadar." Spillet ble bedre mot Bristol da han kom inn fordi vi fikk bedre pasninger bakfra.

Skal vi RIVE NED ett lag eller skal vi BYGGE OPP ett lag?? Du vil selge enten Colo og Taylor som har tilegnet seg erfaring fra PL tidligere, riktignok uten å imponere kraftig, MEN de har vært våre to beste stoppere denne sesongen!!! Du vil heller stole på en 19 årig ungarer som har spilt 10 kamper for førstelaget, men ingen i PL. OG en stopper på 26 år som aldri har prøvd seg i PL. Jeg gir meg ende over for denna logikken din, den finnes IKKE!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #343 på: 24. Mars 2010, 19:36 »
wow, fårstår jeg godt at han vil!! 8)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 24. Mars 2010, 19:48 »
Forsvaret vårt har vært tettest under Colo og Williamson, det er jeg rimelig sikker på.  Dette fordi de har klare arbeidsfordelinger seg i mellom. Og de passer sammen som stopperpar. Colo tar seg av bakrommet. Mens Williamson sørger for å vinne alt som kommer i lufta.  I tillegg har vi Kadar som har vist lovende takter. Denne meget gode  luftstyrken til Williamson og det faktum at han spiller safe gjør at jeg har forhåpninger til ham. Taylor er til sammenligning gjennomsnittlig på alle måter

Det blir feil å la Taylor komme innpå laget bare fordi han er Taylor. Og det blir helt feil å ha en mann som tjener 30 i uka på benken. Selg ham, få inn kapital som gjør at vi kan forsterke laget, samtidig som vi overholder den nye lønnsstrukturen.

Mitt inntrykk Kø er at du kun vil hente inn spillere uten å selge noen. Og det har vi ikke råd til Og da er det logisk å kvitte seg med ok spillere, men som er for godt lønnet sett i forold til prestasjoner.