20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drakt med etternavn og PL-merker i str M  (Lest 10645 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Zeph

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Drakt med etternavn og PL-merker i str M
« på: 26. Feb. 2007, 10:52 »
Eg har leitt ei stund etter butikkar som kan levere drakt med mitt etternavn, nummer og PL-merker i str M-L, men finn ikkje det eg vil ha.

Unisport.dk - Har berre S, XL og XXL.
Fotballshop.no - Kan ikkje levere med trykk.
Newcastle.no - Har slutta med salg.
Fotballverden.no - Kan ikkje levere med trykk.
Nufc.co.uk - Kan ikkje levere med trykk, utsolgt for M.

Nokon som kan hjelpe meg her?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Drakt med etternavn og PL-merker i str M
« Svar #1 på: 26. Feb. 2007, 11:28 »
Nufc.co.uk - Kan ikkje levere med trykk, utsolgt for M.

Svært merkelig at de har sluttet med å levere med trykk. De har utvidet "trykkeriet" sitt fra en til 5 trykker de siste årene... Jeg skjønner ingenting.

Regner med at du ikke bor i Oslo(bare pga. dialekt), og ikke får besøkt fotballshop? De trykker nemlig i butikken. Tror de har gullnummerene.

Men for å komme til saken:

Her har de drakter, men kun med PARKER, OWEN, SHEARER og DUFF bakpå:

http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/football/product_browse.aspx?cid=4790

Vet ikke om dette var til hjelp?

Zeph

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Feb. 2007, 13:07 »
Joda, det var til god hjelp, om eg ikkje har misforstått mykje kan eg få det eg vil ha på den sida.

http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/products/kit_selector.aspx?pid=18811

Der kan eg få med PL-merker, eige navn og nummer. Totalt trur eg det blir circa 1000 kroner, er det mykje for ei custom drakt?

£55.91 for drakt med PL-merker og custom navn, 100-lappen i frakt. Kursen er circa 12, 80 kroner i gebyr til posten.

(55.91*12+100)*1.25+80 = 1043,- NOK.

På Unisport.dk blir det nesten same pris når eg legg på momsen. Uansett er nok XL for stort for min del, trur M skal gå bra, det eg har på den andre drakta mi som er frå 1998. Ville ha Shearer på den, men dei var utsolgt for S, valgte derfor Batty som vart solgt eit par dagar seinare. :P
Fin drakt er det uansett, liker emblemet på fronten og at nummeret er i ei ramme.
« Siste redigering: 26. Feb. 2007, 13:12 av Zeph »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Feb. 2007, 15:02 »
Betaler man moms av frakt? Det er uansett en grei pris når det skal sendes fra England. Jeg kjøpte meg drakt på St.James, og en langermet hjemmedrakt med navn og nummer kostet 600-700 kroner.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Feb. 2007, 15:38 »
Joda, det var til god hjelp, om eg ikkje har misforstått mykje kan eg få det eg vil ha på den sida.

http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/products/kit_selector.aspx?pid=18811

Der kan eg få med PL-merker, eige navn og nummer. Totalt trur eg det blir circa 1000 kroner, er det mykje for ei custom drakt?

£55.91 for drakt med PL-merker og custom navn, 100-lappen i frakt. Kursen er circa 12, 80 kroner i gebyr til posten.

(55.91*12+100)*1.25+80 = 1043,- NOK.

På Unisport.dk blir det nesten same pris når eg legg på momsen. Uansett er nok XL for stort for min del, trur M skal gå bra, det eg har på den andre drakta mi som er frå 1998. Ville ha Shearer på den, men dei var utsolgt for S, valgte derfor Batty som vart solgt eit par dagar seinare. :P
Fin drakt er det uansett, liker emblemet på fronten og at nummeret er i ei ramme.
Husk på at Newcastle United FC skal ha nye drakter til neste sesong, om jeg ikke tar feil!! Skal ha ny drakt jeg også, men venter på den nye skal være til salgs!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Feb. 2007, 16:08 »
Du tar ikke feil, Frode. Gleder meg som en unge til drakten presenteres!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Feb. 2007, 17:48 »
Gleder meg til den nye drakten jeg og, men jeg er litt redd for at den skal bli stygg, som en del av Juventus-draktene har blitt.

Noen som vet om Northern Rock fortsatt skal være draktsponsor? Tenkte på den nye drakten tidligere i dag og kom fram til at Volvo-logoen hadde vært nydelig på Newcastle-drakten!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Feb. 2007, 20:04 »
Var inne på et forum og en hadde laget et bilde av den nye hjemmedrakten til neste år. Dette er nokså sikkert at det ikke blir slikt,men synes den var litt tøff. ;D

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Feb. 2007, 21:51 »
Kul den drakta der! Gleder meg voldsomt til den nye castle-drakta kommer ;D Tar jeg ikke feil er det et nikemerke på drakta. Er det nike som skal lage draktene neste år eller er det bare der fordi ingen har fjerna det?  :P
« Siste redigering: 26. Feb. 2007, 22:15 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Zeph

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Feb. 2007, 22:13 »
Til sommaren drakta blir lansert. Er litt lenge å vente, men skal klare å halde meg. Vil drakta frå 06/07-sesongen være i salg etter at den nye er lansert?

Litt info om PL-drakter. http://eplleague.blogspot.com/2007/02/20072008-premier-league.html

PL-logoen blir ny. http://eplleague.blogspot.com/2007/02/new-premier-league-logo.html
« Siste redigering: 26. Feb. 2007, 22:22 av Zeph »

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Feb. 2007, 22:17 »
Jeg bestilte meg for ca 15 dager siden. Da var M til salgs enda. Synd at du ikke gikk innpå der litt før, var til salgs til og med:\ Men men, du kan jo strengt tatt ikke vente, er Newcastledrakta vi prate om her!  ;)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Feb. 2007, 22:53 »
Kul den drakta der! Gleder meg voldsomt til den nye castle-drakta kommer ;D Tar jeg ikke feil er det et nikemerke på drakta. Er det nike som skal lage draktene neste år eller er det bare der fordi ingen har fjerna det?  :P

Det vil alltid være Adidas for min del.
Jeg har lagt min elsk på Newcastledrakta med de tre Adidas-stripene på ermene.

Virker som det fremdeles skal være Adidas som produserer de nye draktene, ifølge denne siden http://eplleague.blogspot.com/2007/02/20072008-premier-league.html, så da gleder jeg meg!  :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Feb. 2007, 23:48 »
Var inne på et forum og en hadde laget et bilde av den nye hjemmedrakten til neste år. Dette er nokså sikkert at det ikke blir slikt,men synes den var litt tøff. ;D

Er det et aldri så lite NIKE merke jeg ser !?!? I så fall er det en positiv overaskelse, selvom Adidas er alle tiders egentlig. Men hvis jeg ville skiftet til noen, så skulle det ha vært Nike. Skal også ha meg denne drakten. EDIT: JEg fant ut at det må være feil at vi skal skifte til Nike;
Newcastle United:
Newcastle is scheduled to unveil new home and away shirts this summer from Adidas.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Mars 2007, 00:56 »

Det vil alltid være Adidas for min del.
Jeg har lagt min elsk på Newcastledrakta med de tre Adidas-stripene på ermene.

Virker som det fremdeles skal være Adidas som produserer de nye draktene, ifølge denne siden http://eplleague.blogspot.com/2007/02/20072008-premier-league.html, så da gleder jeg meg!  :)
Da er den saken avlklart=)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Mars 2007, 16:19 »
Er det noen som vet om det kommer ny bortedrakt for kommende sesong også? For hvis ikke, slår jeg nok til på den på kitbag. Ganske billig i grunn, men gidder ikke dersom det kommer ny bortedrakt. Da kjøper jeg heller den!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg