20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drakt med etternavn og PL-merker i str M  (Lest 10573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Drakt med etternavn og PL-merker i str M
« Svar #30 på: 25. Mars 2007, 03:37 »
Grensa er på 200 kroner ja. Du kan jo høre om de vil sende det som en gave da...

Grensa for å handle i utlandet, når man ikke reiser selv, er på 200 kr. Alt over 200 kr må du betale 25% moms + at man i mange tilfeller må betale 10,7% i tollavgifter. Kommer an på hva man kjøper!

Ringte akkurat tollvesenet for å få dette bekreftet, og jeg må jo si at dette er noe av det værste jeg har hørt! Det gjør det jo nesten umulig å handle i utlandet via internett.

Får høre om de vil sende det som gave da........

Jeg kjøpte noe fra USA en gang og da måte jeg betale 25% moms + 75 kroner i gebyr. Ganske urimelig... Vet ikke hvor interessert seriøse forhandlere er i å sende noe som gave, men det er jo mulig å spørre. Det er jo uansett en sjanse for at den vil bli stoppet i posten...
Hos unisport.dk sender de det som gave om du ønsker det, men da må du handle for over 870 danske kroner. Jeg spurte de om dette for en uke siden.

Veldig bra butikk med masse tilbud og godt utvalg, kommer nok til å handle der...............
Må du ringe og spørre om dem kan sende Den orderen som gave, eller er det bare å redigere noen instillinger mens du bestiller derifra? Vurderer meg å kjøpe meg et par fotballsko derfra sjø...
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?