20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX  (Lest 37062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX
« Svar #165 på: 03. Mars 2007, 18:05 »
Detta er faen meg dårligere en kvinnefotball. Ingen gidder å springe. Har ikke en 100%sjanse i løpet av hele kampen og hvor er angrepet? >:( >:( >:( Faen meg den mest destruktive kampen jeg noen gang har sett. Også på hjemmebane. Fy fitte i helvete så dårlig mot et tragisk borolag!!!!!

Såg du forrige kamp ?
Det beste eg har sett av Newcastle på ei stund, men det er jammen meg ikkje mykje og jubla for

Faktisk enig, det eneste vi har prestert etter nyttår er andre omgangen mot Liverpool.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 03. Mars 2007, 18:06 »
Hva er dette for noe dritt!!!
Faen!
Hele gjengen er like slappe som en gjeng flodhester i sommervarmen. Jeg ser 2 spillere som prøver, Parker og Milner. Resten er dauslappe. Hele gjengen er fantasiløse.

Roeder klarer defenitivt ikke å få guttene til å gi 100 prosent.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 03. Mars 2007, 18:07 »
vi har festet mye vi. Han fortalte meg i fylla at solano spilte trompeten din engang. :) jeg er nok ingen rasist asbjørn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 03. Mars 2007, 18:07 »
Jeg er uenig i dere som sier at dette var en elendig kamp. Castle hadde nok av muligheter til å score. Og vi skulle sannsynligvis ha hatt straffe. Jeg tror mange glemmer utgangspunktet for denne kampen. Dette var et lokaloppgjør, disse har en tendens til å gå begge veier, uansett tabellplassering. I tillegg var det åpenbart at Boro var fornøyd med 1 poeng og de spilte fotball deretter. Det som jeg synes var veldig positivt var at Boro nesten ikke hadde muligheter og at de gangene de var oppe i 16 meteren, så ryddet castleforsvaret greit opp. Gooch har tilført laget en trygghet i forsvar som castle har manglet. Det er ikke ofte vi ser castleforsvaret sette angrepsspillere i offside, men dette skjedde opptil flere ganger i løpet av kampen. Hvor mange ganger har det ikke skjedd denne sesongen at castle har brent sine sjanser,  mistet 2 eller alle poengene pga av elendig forsvarsspill? Dette var heldigvis fraværende i dag, og det bør vi være glade for. Jeg synes det er viktig å ta med seg det positive fra denne kampen, utviklingen går rett vei.

Når det er nevnt var det spillere som ikke spilte bra i dag. Både Zog og Dyer var rusten. Femi var ikke helt det store, samme med Milner. Butt og Parker var derimot patente, men det er åpenbart at castle savner aggressiviteten til Emre på midtbanen. Forsvaret spilte derimot supert.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 03. Mars 2007, 18:08 »
vi har festet mye vi. Han fortalte meg i fylla at solano spilte trompeten din engang. :) jeg er nok ingen rasist asbjørn.

Det er ikke Emre heller sier han. Dermed passer dere nok godt sammen. Slenge dritt om andre folkeslag for å deretter gå ut etterpå å si at han/du ikke er rasister. Herlig

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 03. Mars 2007, 18:09 »
Dette er en tendens som har vært vedvarende de siste 10 kampene. Vi er fantasiløse og talentløse offensivt. Hadde vi hatt normal defensive tendenser (altså sånn som vi pleier å ha, MØKK DÅRLIG) så hadde vi gått på et rekordlang taprekke nå. Heldigvis har forsvarsspillet vært bedre i det siste, så også i dag (noe som skyldes tidenes minst kreative Boro lag?)

Men offensivt da. Hjelpe meg. Noe så planløst og elendig kronet med en ultra lav innsatsvilje.
Roeder bør få sparken bare fordi Nufc spiller dårlig fotball ikke på grunn av resultatene
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 03. Mars 2007, 18:09 »
solano er for treig og bommer på alt for mye.. ikke den gode gamle pasningsfoten lenger.. desverre..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 03. Mars 2007, 18:09 »
Jeg er uenig i dere som sier at dette var en elendig kamp. Castle hadde nok av muligheter til å score.

Vi kan umulig ha sett samme kamp
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 03. Mars 2007, 18:10 »
Jeg er uenig i dere som sier at dette var en elendig kamp. Castle hadde nok av muligheter til å score. Og vi skulle sannsynligvis ha hatt straffe. Jeg tror mange glemmer utgangspunktet for denne kampen. Dette var et lokaloppgjør, disse har en tendens til å gå begge veier, uansett tabellplassering. I tillegg var det åpenbart at Boro var fornøyd med 1 poeng og de spilte fotball deretter. Det som jeg synes var veldig positivt var at Boro nesten ikke hadde muligheter og at de gangene de var oppe i 16 meteren, så ryddet castleforsvaret greit opp. Gooch har tilført laget en trygghet i forsvar som castle har manglet. Det er ikke ofte vi ser castleforsvaret sette angrepsspillere i offside, men dette skjedde opptil flere ganger i løpet av kampen. Hvor mange ganger har det ikke skjedd denne sesongen at castle har brent sine sjanser,  mistet 2 eller alle poengene pga av elendig forsvarsspill? Dette var heldigvis fraværende i dag, og det bør vi være glade for. Jeg synes det er viktig å ta med seg det positive fra denne kampen, utviklingen går rett vei.

Når det er nevnt var det spillere som ikke spilte bra i dag. Både Zog og Dyer var rusten. Femi var ikke helt det store, samme med Milner. Butt og Parker var derimot patente, men det er åpenbart at castle savner aggressiviteten til Emre på midtbanen. Forsvaret spilte derimot supert.

Er noe slikt jeg forventer at Roeder skal si etter kampen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Mars 2007, 18:10 »
Denne skuta seiler definitivt akterut med Roeder ved roret. Newcastle leverer variable prestasjoner hver jævla kamp, men som oftest er de tragiske og talentløse. Stallen er syltynn og Roeders taktiske egenskaper likeså. Dette er trist. Newcastle kan ikke bli styrt av en klovn.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 03. Mars 2007, 18:12 »
Managerjobben er nokså vanskelig i newcastle. Selv Ferguson skulle slite med den. ;D
I år det 80 år siden vi vant ligagull. I dag ser det også ut som vi er kjempe langt unna det.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 03. Mars 2007, 18:13 »
Jeg er egentlig ganske fornøyd dersom vi vinner Carling Cup en gang før jeg dør

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 03. Mars 2007, 18:13 »
lol asbjørn.. Jeg er asiat selv.. om folk sier riskoker til meg og ler etterpå betyr ikke det de er rasister.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 03. Mars 2007, 18:19 »
Jeg er uenig i dere som sier at dette var en elendig kamp. Castle hadde nok av muligheter til å score.

Vi kan umulig ha sett samme kamp

Joda, Milner i tverrliggeren, kjempeheadinga til Parker, skuddet til parker som strøyk stolpen, straffa de sannsynligvis skulle hatt. Alle disse var store muligheter. Det er det som er forskjellen mellom castle og lagene helt i toppen. Castle setter ikke de mulighetene de får. I tillegg slurver de fryktelig i forsvar. Hadde castle scora 1 mål ville mange av dere synes dette var en kanonkamp, nettopp fordi castle klarte å holde tett bakover. Og igjen, dette var et lokaloppgjør, og utfallet av slike kamper er umulig å spå.  Det castle trenger er stabilitet som gir dem trygghet og sikkerhet til å dra hjem nettopp slike kamper som den mot Boro. Og denne stabliteten kommer ikke over natta. Jeg vil heller ha et castlelag som spiller jevnt og generelt stabilt enn et lag som snur kampen mot Tham, men går fortjent på trynet hjemme mot Sheff U.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 03. Mars 2007, 18:23 »
Selv om jeg er frustrert og ganske irritert akkurat nå prøver jeg meg på en objektiv spillerbørs

Given 7 - Blir jo ikke satt på prøver. Noen fine utspill.
Solano 6 - Kreditt fordi han hadde veldig bra kontroll bakover. Like lite kreativ som resten fremover
Onyewu 6 - Noen slurvefeil av og til. Men klarer seg bra
Bramble 6 - Klarer seg faktisk bra. Men verken han eller resten av 4'eren ble satt på prøve
Taylor 6 - Er jo FAEN ikke back Roeder, men han klarer seg bra allikevel
Milner 5.5 - Får for innsatsen og at han prøver, men mange dårlige innlegg. Godt frispark da
Butt 5 - River og sliter. Mer er det ikke å si om det
Parker 6.5 - Prøver i det minste. Gode taklinger. Nær scoring. Noen gode løp. Klarer ikke mane troppene. Er han den rette kaptein?
N'Zogbia 4 - Løper seg ofte inn i problemer. Kom til innlegg en gang og det gikk til helvete. Men har tro på at han kommer seg
Dyer 4 - Er ikke spiss og det ser vi tydelig i dag
Martins 4.5 - Ikke hans dag. Kommer til få noen avslutninger, men det luktet ikke mål i dag.

Roeder 4 - Vanskelig å si om han kunne stilt med et annerledes lag, men det er hans ansvar at laget fremstår hjelpesløst