20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX  (Lest 36808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX
« Svar #180 på: 03. Mars 2007, 18:23 »
Jeg er delvis enig med deg. Sjansemessig bør vi vinne denne.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Mars 2007, 18:24 »
Jeg er uenig i dere som sier at dette var en elendig kamp. Castle hadde nok av muligheter til å score.

Vi kan umulig ha sett samme kamp
kjempeheadinga til Parker,
Hadde det vært en kjempeheading måtte kanskje Schwarzer ha anstrengt seg for å redde, men han trengte bare ramle ned til siden. Men joda, en god mulighet var det.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Mars 2007, 18:28 »
Bramble/parker newcastles beste spillere denne kampen

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Mars 2007, 18:29 »

dette var et lokaloppgjør, og utfallet av slike kamper er umulig å spå. 

Vel for det første. Nufc og Boro er omtrent like store rivaler som Odd og Lsk. Hadde det i det minste vært som du sier, at denne kampen var viktig pga at det var et derby så er det enda større grunn til å kritisere laget. For det forventes mer innsats og passion når det spilles lokaloppgjør!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Mars 2007, 18:32 »
Ja, så ble vi middelhavsfarende igjen. Eneste mulighet for Europaspill neste sesong er å vinne nesten samtlige gjenstående kamper, noe som er svært usannsynlig. Vi bør satse alt på UEFA CUP, sparke Roeder i mai, hente inn en manager med kvaliteter og ambisjoner, kvitte oss med daukjøtt og hente inn kvalitetsspillere. Når det er gjort, kan vi begynne å tenke Champions League.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Mars 2007, 18:39 »
Newcastle spiller like morsom fotball som et jente-11 lag.
Som nesten alle andre kamper dette året får til minimalt.
Jeg vil heller ikke kalle det en genistrek av Roeder å bytte milner med sibierski.. greit nok hadde milner spilt dårlig, men hvorfor ikke ta ut butt og sette dyer ned på kanten?

Den sentrale midtbanen vi har har 0 kreativitet, og hva er vitsen med å slå dårlige innlegg inn i boksen når vi ikke har spillere der inne til å heade ballen i mål?

Helt upresset slår milner og zoggy innlegg som har et nivå på likhet med paralympics. Bramble gir stadig vekk ballen et jævli dårlige langpassninger, og dette skjer ikke bare en gang, men 80 prosent av gangene han prøver.
Det er rett og slett kjedelig å følge med på newcastle om dagen. et stort gjesp. Jeg er glad jeg ikke bruker pengene mine på billett hver hjemmekamp.
Jeg skjønner frustrasjonen til menneskene som går hver lørdag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Mars 2007, 18:41 »
hele gjengen burde bli sendt på straffetrening med fokus på PASNINGER, INNLEGG og BEVEGELSE!!!!!!!
Også det hadde jo vært mer tempo om det hadde vært en treningskamp mellom Indre Grukkedalen mot Pensjonistforeningen IF
Helt enig! For dette var svakt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Mars 2007, 18:45 »
Ja, så ble vi middelhavsfarende igjen. Eneste mulighet for Europaspill neste sesong er å vinne nesten samtlige gjenstående kamper, noe som er svært usannsynlig. Vi bør satse alt på UEFA CUP, sparke Roeder i mai, hente inn en manager med kvaliteter og ambisjoner, kvitte oss med daukjøtt og hente inn kvalitetsspillere. Når det er gjort, kan vi begynne å tenke Champions League.
Tviler på at Roeder får sparken i mai, men han har jo bare kontrakt ut neste sesong! Så hever han ikke laget betraktlig resultatmessig, så får han neppe ny kontrakt, eller om han i det hele tatt får fullføre!!??

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Mars 2007, 18:47 »
Det er så mange ting som bør bli tatt hånd om etter en sånn kamp at jeg nesten ikke orker å begynne.

1 - Bevegelse. Samtidige bevegelser. Ikke spille bare på 1 bevegelse men også på 2 og 3 om den finnes. Men først må den eksistere da.
2 - Pasnings og innleggskvalitet
3 - Håpløse oppsill fra den bakre 4'er. Spesielt Bramble
4 - Innsatsvilje.
5 - Hvordan skal vi spille? Nå spiller vi enten dårlige innlegg mot Dyer eller høye oppspill og fraværende vingspill når Sibbe er på banen.
6 - Backene må være med opp
7 - Dårlig kommunikasjon. Jeg ser 11 forfjamsede høner som ikke tørr å snakke til hverandre. Skummelt

Men kanskje vi bare skal innse realitetene. Vi har potensiale til å gulle oss til seier en gang i blant, men når motstandernes keeper har en god dag og vi ikke får billige straffer, og heller ikke Martins har dagen, da er vi rett og slett hjelpesløse og evneveike offensivt. Kanskje vi rett og slett ikke er bedre

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Mars 2007, 18:50 »
Roeder har 2 måneder på seg. Jeg forventer ikke at vi plutselig skal begynne å vinne hver kamp og gjøre kjempe byks oppover på tabellen. Det er helt greit om vi havner på 12 plass men jeg forventer, et klarere spillemønster og større innsatsvilje. Jeg forventer rett og slett bedre fotball.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Mars 2007, 18:56 »
Roeder har 2 måneder på seg. Jeg forventer ikke at vi plutselig skal begynne å vinne hver kamp og gjøre kjempe byks oppover på tabellen. Det er helt greit om vi havner på 12 plass men jeg forventer, et klarere spillemønster og større innsatsvilje. Jeg forventer rett og slett bedre fotball.
'

Enig, vi spiller rett og slett tragisk. Det er ikke tegn til spillemønster, og enkeltspillere tar ikke initiativ. Parker har fått det for seg at "snurre-rundt-seg-selv-3-ganger-finten" er ekstremt nyttig, og ellers er det lite å skrive hjem om. Charles er frustrerende dårlig og Dyer like så. Martins burde ha avgjort kampen på en av sine sjanser i 1 omgang. Nei, dette er tannløst. Lurer på hva Roeder sier til spillerne i pausen og etter kampen. Det kan ikke gi dem pågangsmot og vilje i så fall. Han kan umulig sove godt etter dette. Jeg håper i det lengste at han ser resultatene selv og velger å trekke seg fra managerjobben. Et lag som Newcastle fortjener ikke å bli kjørt ned i grusen av en inkompetent manager. Uff uff uff.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Mars 2007, 19:36 »
Newcastle spiller like morsom fotball som et jente-11 lag.
Som nesten alle andre kamper dette året får til minimalt.
Jeg vil heller ikke kalle det en genistrek av Roeder å bytte milner med sibierski.. greit nok hadde milner spilt dårlig, men hvorfor ikke ta ut butt og sette dyer ned på kanten?

Den sentrale midtbanen vi har har 0 kreativitet, og hva er vitsen med å slå dårlige innlegg inn i boksen når vi ikke har spillere der inne til å heade ballen i mål?

Helt upresset slår milner og zoggy innlegg som har et nivå på likhet med paralympics. Bramble gir stadig vekk ballen et jævli dårlige langpassninger, og dette skjer ikke bare en gang, men 80 prosent av gangene han prøver.
Det er rett og slett kjedelig å følge med på newcastle om dagen. et stort gjesp. Jeg er glad jeg ikke bruker pengene mine på billett hver hjemmekamp.
Jeg skjønner frustrasjonen til menneskene som går hver lørdag.

Fy faen, mer enig kunne jeg ikke vært!

Resultatet kan godt være 1-1, 2-2 eller tape 2-1. Men at vi ikke gidder å springe/jobbe og at det ser ut som om all motivasjon for å spille fotball er faen meg helt tragisk!
« Siste redigering: 03. Mars 2007, 19:38 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Mars 2007, 19:39 »
Bramble fikk 8 på skysports og var vår bestemann. Woody BB med 9!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Mars 2007, 20:20 »
Managerjobben er nokså vanskelig i newcastle. Selv Ferguson skulle slite med den. ;D
I år det 80 år siden vi vant ligagull. I dag ser det også ut som vi er kjempe langt unna det.

Den var enda vanskeligere da Robson tok over.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Mars 2007, 20:21 »
lol asbjørn.. Jeg er asiat selv.. om folk sier riskoker til meg og ler etterpå betyr ikke det de er rasister.

Har vel lite å si om du er asiater eller nordmann.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."