20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem er den beste "overseas" NUFC spilleren i nyere tid?

David Ginola
10 (25%)
Laurent Robert
2 (5%)
Philippe Albert
2 (5%)
Nolberto Solano
10 (25%)
Temuri Ketsbaia
2 (5%)
Faustino Asprilla
5 (12.5%)
Dietmar Hamann
0 (0%)
Nikos Dabizas
0 (0%)
Emre
2 (5%)
Olivier Bernard
0 (0%)
Andreas Andersson
0 (0%)
Obafemi Martins
7 (17.5%)
Pavel Srnicek
0 (0%)
Shaka Hislop
0 (0%)
Patrick Kluivert
0 (0%)

Stemmer totalt: 37

Skrevet av Emne: Den beste "overseas" NUFC spilleren i nyere tid  (Lest 8024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den beste "overseas" NUFC spilleren i nyere tid
« Svar #30 på: 28. Feb. 2007, 17:55 »
Men pris tells jo ikke. Vi skal kåre den beste spilleren! Ikke hvor mye han kostet, hvor mye han har betydd eller hvor bra han spiller i band på fritiden!!

Så om Ronaldinho hadde spilt en kamp for Newcastle og kostet £70 millioner pund så hadde det vært helt greit å stemt på han?

Uansett Solano vinner lett uansett.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Feb. 2007, 19:03 »
Det er en vanskelig avgjørelse, men det står mellom Ginola, Hamann, Asprillia og Albert.
Det ble Ginola siden han var den spillern som imponerte meg, når jeg så min første Newcastle kamp ;D ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Feb. 2007, 19:26 »
Så om Ronaldinho hadde spilt en kamp for Newcastle og kostet £70 millioner pund så hadde det vært helt greit å stemt på han?

Selvfølgelig. Så Solano er bedre enn Ronaldinho fordi Ronaldinho er dyr? Ja,ja- også en tolkning.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Mars 2007, 10:34 »

Selvfølgelig. Så Solano er bedre enn Ronaldinho fordi Ronaldinho er dyr? Ja,ja- også en tolkning.

Ok, da tolket jeg avstemningen feil. Da går jeg for Albert Luque.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Mars 2007, 17:46 »
Men pris tells jo ikke. Vi skal kåre den beste spilleren! Ikke hvor mye han kostet, hvor mye han har betydd eller hvor bra han spiller i band på fritiden!!
Med andre ord, vi skal kåre den beste utenlandske fotballspilleren som har vært innom Newcastle United. OLm han har spilt én kamp, og gjort det drit dårlig for oss, men vært fantastisk i alle andre klubber, så er han altså den beste "overseas" NUFC-spilleren i nyere tid?

Albert Luque er altså en glimrende kandidat i så måte, fordi han var så forbanna god i Deportivo?

Og om Ronaldinho hadde spilt én dritt dårlig kamp for oss, og blitt sendt på dør igjen, og blitt kåret til verdens beste fotballspiller for sin neste klubb, så hadde Ronaldinho vært bestemann?

Det er jo prestasjonene i Newcastle som må telle. Ikke prestasjonene for alle andre klubber. Og det er INGEN som slår Solano på prestasjoner i Newcastle-trøya. Ikke Ginola, ikke Asprilla og ikke Martins.
Joda, Martins har spilt flere gode kamper og scoret mange flotte mål denne sesongen, men han har ikke prestert på samme nivå som Nobby Solano har gjort sesong etter sesong i trøye nr. 4 i NUFC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Mars 2007, 19:32 »
var da veldig så seriøs denne avstemningen skulle være da :-*

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Mars 2007, 19:54 »
var da veldig så seriøs denne avstemningen skulle være da :-*

Alt med Newcastle å gjøre er seriøst. Enig med Joakim her :-)

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Mars 2007, 23:19 »
.........som Nobby Solano har gjort sesong etter sesong i trøye nr. 4 i NUFC.

Hehe, ikke for å pirke, Joakim, men synes jeg har sett i noen klipp at Solano også har spilt i trøye nr.24 og nr.7 før...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Mars 2007, 23:59 »

Hehe, ikke for å pirke, Joakim, men synes jeg har sett i noen klipp at Solano også har spilt i trøye nr.24 og nr.7 før...

Feil,han har aldri hatt nummer 7. husker dog  ikke hvilken drakt han hadde da Batty var i klubben og hadde nummer 4. Det var ikke 7 for det var Rob Lee.
« Siste redigering: 02. Mars 2007, 00:04 av Asbjørn »

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Mars 2007, 00:11 »
Feil,han har aldri hatt nummer 7. husker dog  ikke hvilken drakt han hadde da Batty var i klubben og hadde nummer 4. Det var ikke 7 for det var Rob Lee.

Mulig han lånte en drakt da, men hvis du har sett dette klippet kan du se rett som det er at Solano hadde drakt nr.7 på en av klippene!

Står du like håndfast på at han ALDRI har hatt nr.7 på ryggen?  ;D
« Siste redigering: 02. Mars 2007, 00:22 av nemo »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Mars 2007, 08:46 »

Mulig han lånte en drakt da, men hvis du har sett dette klippet kan du se rett som det er at Solano hadde drakt nr.7 på en av klippene!

Under Gulitt som manager var det en liten periode at Robert Lee av en eller annen grunn ikke fikk tildelt draktnummer i det hele tatt! Kan kansje være derfor? Men jeg husker også at Dyer hadde nummer 7, men ga den til Robert Lee da Bobby Robson kom til klubben og tok Lee inn på laget igjen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Mars 2007, 16:28 »

Det kan være at Solano har hatt trøye nr. 7 i en eller annen e-cupkamp eller en treningskamp eller noe annet rart. Og jeg tror kanskje han hadde trøye nr. 24 når Souness kjøpte ham tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Mars 2007, 16:36 »
Tror ikke han har trøye nr. 4 på FIFA er ikke sikker på om det er 06 eller 07. Hvis ikke er det et annet fotballspill.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Mars 2007, 19:50 »

Se der ja. Ser at han ikke har navnet sitt på ryggen så dette er i en UEFA eller intertoto kamp. Det kan også tenkes at han måtte bytte drakt pga blod eller at drakta hans har blitt ødelagt. Husker at Shearer spilte med Aaron Hughes sin drakt for et par år siden. Shearer med nummer  18 :-)

plebbster

• Gjest
« Svar #44 på: 04. Mars 2007, 15:02 »
Med andre ord, vi skal kåre den beste utenlandske fotballspilleren som har vært innom Newcastle United. OLm han har spilt én kamp, og gjort det drit dårlig for oss, men vært fantastisk i alle andre klubber, så er han altså den beste "overseas" NUFC-spilleren i nyere tid?

Albert Luque er altså en glimrende kandidat i så måte, fordi han var så forbanna god i Deportivo?

Eivind1 mener at den som har prestert best på banen i Newcastle-drakta bør vinne denne avstemningen. Han mener at man bør se bort ifra penger og alt annet som ikke skjer banen. Der er ikke jeg enig.
Men du må ikke feiltolke han, Joakim. Han sier ikke noe om at den og den bør vinne fordi han har eid i andre ligaer og klubber. Kun i NUFC.

Jeg krever egentlig at en kandidat til slike "åretshundrets spiller"-kåringer bør ha full pakke. Oppførsel og kvaliteter holder vel strengt tatt fint. Hvis begge deler er på topp.