20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spennende talenter på gang?  (Lest 4031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Spennende talenter på gang?
« på: 18. Feb. 2007, 15:34 »
Les litt om våre talenter i dagens Sunday Sun. Her blir blant annet Kazenga Lua Lua og Carroll omtalt.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun/tm_headline=flippin%2D-brilliant-kazenga-is-new-gazza%2D%26method=full%26objectid=18639746%26siteid=50081-name_page.html

Her er også et fantastisk mål av Lua Lua.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spennende talenter på gang?
« Svar #1 på: 18. Feb. 2007, 16:15 »
Meget spennede spillere som er fra akademiet fra newcastle også. Så synes klubben skal satse på unge spillere.

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 18. Feb. 2007, 22:29 »
Enig. Vil heller satse på LuaLua/Carroll og Huntington foran å kjøpe Ashton og Ferdinand for 20£

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Feb. 2007, 23:41 »
Andy Carrol

"A big player for us in every sense, he gives us something different to what a lot of other teams at this level have.

"Oustanding in the air but good on the ground, works really hard and is a fantastic character in the dressing room."

Shearer?:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Feb. 2007, 00:31 »
Ja, Lualua er en meget spennende spiller. Carroll har også vist at han er en spiller å satse på. Det er bra at vi får opp gode spillere fra akademiet våres slik at vi slipper å kjøpe så mange spillere fra andre klubber for å forsterke laget
« Siste redigering: 21. April 2007, 01:35 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

DanMan

• Gjest
« Svar #5 på: 19. Feb. 2007, 09:55 »
Kazenga blir en STOR spiller. Og hvilket navn!  ;D

Flott kommentar av Kenny Wharton om den godeste Kazenga:

Sitat
"He does do his defending though, he's not a luxury player - not a Laurent Robert type that will go forward but not come back for you."
« Siste redigering: 19. Feb. 2007, 09:58 av DanMan »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Feb. 2007, 13:24 »
Litt mer skryt til vår kommende stjerne Kazenga LuaLua. Nå sammenligner Kenny Wharton han med en annen tidligere NUFC stjerne, nemlig Paul Gascoigne. Isåfall har vi vanvittig mye å glede oss til. Les resten her

Ser virkelig ut til at ungdomsakademiet vårt begynner å høste frukter! Dette kan vi få mye glede av i fremtiden håper jeg. Det er jo spesielt gøy å se talenter vi har høstet frem selv på NUFC sitt førstelag.

En annen positiv ting er jo at innen 2009 sesongen må alle PL lag ha minimum 8 egenproduserte talenter i stallen, dette skal nok vi klare med glans!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Feb. 2007, 16:02 »
Nå skal det sies at håpløse Matty Pattison ble stemplet som den nye Gazza da...
Men jeg har stor tro på fetter Lua Lua basert på det lille jeg har sett av ham samt hørt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Feb. 2007, 17:36 »
NUFC er ute etter å rappe Charlton`s største talent, en ungutt ved navn Josh Wright. Ikke at jeg har hørt om fyren, ville bare nevne det. Sjekk her for mer

Uansett, det er bra at de viser engasjement og interesse for unge spillere, at vi tenker langsiktig. Det må være vanvittig lenge siden vi har satset så voldsomt på talenter som klubben gjør nå. Virkelig spennende arbeid dette!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Feb. 2007, 18:01 »
Peter Beardsley er storfornøyd med at NUFC klarer å få frem store talenter gjennom ungdoms-akademiet. Han sier også at Glenn Roeder synes det er viktig å få frem unge lokale spillere gjennom akademiet. Les her for mer.

Vil også nevne at i kampen NUFC vs LFC, var 7 engelskmenn representert for vårt lag, mot bare 2 fra LFC. Vi kan også skryte av å ha den beste "engelske stallen" av klubbene i PL, samt engelsk manager og engelske trenere, alt ifølge denne artikkelen. Ville bare nevne det.

Blir faktisk litt stolt av å lese dette! :D

Kansje er Glenn Roeder neste engelske manager som vinner den øverste engelske serien siden Howard Wilkinson gjorde det med Leeds United på begynnelsen av 90 tallet. Eller for å si det sånn, Glenn Roeder er kansje den første engelske manager til å vinne Premier League. ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Feb. 2007, 20:14 »
Jeg synes ikke vi skal ta vann over hodet her, Frode.

Vi er fremdeles VELDIG langt unna å vinne PL. Det kommer garantert ikke til å skje før 2010. Jeg vil si at innen 5-10 år bør det være en realistisk målsetning for oss å utfordre topplagene om ligatittelen. Forutsatt at vi får en jevn utvikling og øker prestasjonene gradvis for hvert år. Første bud er å prøve å ta steget opp til å UTFORDRE topp 4. Deretter må vi etablere oss på topp 4, for deretter å ta steget opp til å utfordre i kampen om ligatittelen. Dette er en lang prosess, og om Glenn Roeder er manager innen den tid, det er veldig vanskelig å spå på nåværende tidspunkt. For det er fremdeles mye som mangler, som Glenn Roeder må fikse i løpet av kort tid.

Jeg vil heller si at Glenn Roeder kan kanskje bli den manageren som gjør en slutt på klubbens eviglange jakt på et trofé (ja, for alle vet at Intertoto-trofeet ikke kan regnes med i denne sammenhengen).

Men første bud er å sikre en kvartfinaleplass i UEFA-cupen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. April 2007, 16:34 »
gleder meg veledig over carroll sin fremgang. Det hadde vært gøy hvis han hadde klart å bli en etablert spiller på newcastle:)
håper han får spilletid mpt chelsea-
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Mai 2007, 03:07 »
Hahaha, visste ikke hvor jeg skulle poste denne. Holdt på å le meg ihjel av låtvalget ;D Jeg syns han er fet jeg!

Ja heia gutta!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Mai 2007, 11:30 »
Hahaha, visste ikke hvor jeg skulle poste denne. Holdt på å le meg ihjel av låtvalget ;D Jeg syns han er fet jeg!

Dette er feil plass, men det får så være. Det morsomme med mannen er jo at han går inn med dødsforakt i samtlige taklinger. Det er en risiko du løper ved å bli taklet av Bramble.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Mai 2007, 11:51 »

Blir nesten flau på Brambles sine vegner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."