20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spennende talenter på gang?  (Lest 4030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spennende talenter på gang?
« Svar #15 på: 07. Mai 2007, 12:02 »
Tenk om Bramble kunne ha spilt som han viser her mot Chelsea hver kamp!! Hvis vi får inn Big Sam bør man faktisk vurdere om Bramble bør få en 2års kontrakt. Vi har alle sett hva Sam kan gjøre med spillere som Bramble.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Mai 2007, 12:15 »
Tenk om Bramble kunne ha spilt som han viser her mot Chelsea hver kamp!! Hvis vi får inn Big Sam bør man faktisk vurdere om Bramble bør få en 2års kontrakt. Vi har alle sett hva Sam kan gjøre med spillere som Bramble.

Nei nei nei, når hverken Robson, Souness eller Roeder har klart å få  orden på konsentrasjonen til Bramble tviler jeg på at noen i denne verden klarer det. Bramble har en skyhøy lønn og jeg  orker rett og slett ikke å se feten i Newcastle drakt lenger. Leser på Newcastle-Online forumet at folk ser han dritings til stadig vekk. Nei få han vekk, og inn med Ben Haim og Sol Campbell.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Mai 2007, 12:17 »
Jeg er egentlig enig. Men jeg tror Big Sam kunne fått mer ut av han enn Roeder og Souness, kanskje til og med Robson.

Problemet er som du sier lønnen. Men hvis han ville redusert den betraktlig og bindt seg til en kort kontrakt hadde jeg ikke vært heeeelt negativ.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Mai 2007, 14:41 »
[feil]
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 14:43 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Mai 2007, 15:23 »
Å Djesus. Forstår ikkje at det er folk som vil han skal bli. Han har vel for faen fått nok sjansa no? Egentlig er det berre morsomt at han fortsatt er i klubben.