20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy i gang igjen  (Lest 19399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bellamy i gang igjen
« Svar #60 på: 20. Feb. 2007, 13:51 »
Når vi faktisk også har bedre spillere som fyller hans rolle gjør det bare saken enda greier. Vi har ikke bruk for mer trøbbel nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Feb. 2007, 15:38 »
Jeg tror ikke det kom som en bombe at det var Bellamy som banka Riise.. Gleder meg til Bellamy bli senil. Da sender jeg Mike Tyson på gamlehjemmet i Liverpool. ;D ;D
Howay the Lads!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Feb. 2007, 17:14 »
Her er et utrolig bra bilde av Bellamy:
http://www.gg-chat.net/phpBB2/viewtopic.php?t=71319

Digger det bilde, skal bruke det på msn min ;), sånn at alle de loserpool supporterne skal klikke på meg :P

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Feb. 2007, 20:41 »

jeg vet ikke hvem som sa det, men ikke i helvete jeg noen gang vil ha griise inn i klubben i mitt hjerte, han er den siste personen jeg vil ha inn i klubben.

Letterlig kommentar. Jeg hadde forstått synspunktet ditt hvis vi snakket om at Riise var keeper eller midtbanespiller, men han spiller i den posisjonen vi ikke holder Adecco-standar engang(helt seriøst), så begynne å velge folk man liker og ikke liker blir etter mitt syn litt feil.. Riise er en av de beste venstrebackene for tiden, og han hadde hevet oss med en galaxe
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Feb. 2007, 20:59 »

jeg vet ikke hvem som sa det, men ikke i helvete jeg noen gang vil ha griise inn i klubben i mitt hjerte, han er den siste personen jeg vil ha inn i klubben.

Letterlig kommentar. Jeg hadde forstått synspunktet ditt hvis vi snakket om at Riise var keeper eller midtbanespiller, men han spiller i den posisjonen vi ikke holder Adecco-standar engang(helt seriøst), så begynne å velge folk man liker og ikke liker blir etter mitt syn litt feil.. Riise er en av de beste venstrebackene for tiden, og han hadde hevet oss med en galaxe

Riise en av de beste venstrebackene???? Her tar du fullstending feil. Ta en tur inn på diverse Liverpool forum og du vil finne ut at veldig mange håper på at Riise blir erstattet snarest. Han hadde en god debutsesong men de to siste sesongene har han ikke levert på et høyt nok nivå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Feb. 2007, 00:14 »
Riise er mye bedre enn det vi kan stille med på venstreback, men har aldri nådd opp mot debutsesongen, og er en jevnt over okei venstreback, og langt fra det jeg håper på når vi endelig skal få inn en skikkelig venstreback i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Feb. 2007, 14:28 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Feb. 2007, 14:35 »
De sier jo akkurat det som er sant. Er en skam at han beskyttes av klubben. Det rette ville vært å sendt en slik voldsmann i buret slik normale mennesker blir.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 22. Feb. 2007, 11:53 »
Etter den måten han feiret målet igår så er han helt klart min nye helt:)

og jeg synes bare at dette underbygger at media har blåst det vanvittig opp:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 22. Feb. 2007, 12:26 »
Etter den måten han feiret målet igår så er han helt klart min nye helt:)

og jeg synes bare at dette underbygger at media har blåst det vanvittig opp:)
Jasså, håper du for all del ikke har byttet supporterklubb også da??  :o
For det vil du tape på i lengden!!  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 22. Feb. 2007, 18:28 »
Jeg er helt, helt enig med Erlend. Vel talt!

Saken er blåst ut av alle proporsjoner, og jeg vil tro at episoden neppe var fullt så dramatisk som britiske medier vil ha det til. Og ihvertfall ikke så dramatisk som norske medier skal ha det til.

Ser ingen grunn til at Liverpool ikke skal gi Bellamy en sjanse til.

Og feiringen av målet mot Barca var herlig. Man kan da vel ikke unngå å like slike morsomme typer?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 22. Feb. 2007, 18:46 »
Morsomt nok med litt gladvold på film, men i lengda har jeg null respekt for mennesker som mishandler det motsatte kjønn. Det er avskum.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 22. Feb. 2007, 23:18 »
Er rett og slett helt utrolig at en profesjonell fotballspiller kan være så dum i hodet. Måten han oppfører seg på er jo faen meg så flaut, og det verste er at han ikke skjønner det selv! Men når du ser på den halsløse dvergen så er det jo ikke så rart, bare ved å se på han skjønner jo du at han ikke er vel bevart.
Er utrolig glad for at Souness kvittet seg med den drittungen. Både Martins  Owen er betydelig mye bedre enn Bellamy,  han er langt ifra et savn i Newcastle drakta. Bellamy ville jeg ikke hatt tilbake gratis engang, da håper jeg heller mesterfloppen Luque spiller.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. Feb. 2007, 15:47 »
hørte dere hva de sa på sporten første gang saken var vist der? klippet var vist og de skulle akkurat til å gå over til noe ski greier

"mens gutta i liverpool koser seg med en drink og et slag golf, så blablabla:P"

hehe jeg synes den var skikkelig artig :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Mars 2007, 11:39 »
Men vi må aldri glemme de herlige stundene ha ga oss i Newcastle. Savner han!