20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy i gang igjen  (Lest 19413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bellamy i gang igjen
« Svar #75 på: 01. Mars 2007, 11:40 »
Men vi må aldri glemme de herlige stundene ha ga oss i Newcastle. Savner han!

Ja de var mange. Stolkastingen og SMS meldingene til Shearer var fantastiske øyeblikk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 01. Mars 2007, 17:39 »
Jada, Asbjørn. For det var jo det eneste Bellamy bidro med i Newcastle. Og rødkortene selvsagt. For ikke å glemme alle de flotte periodene da vi heldigvis hadde Bellamy på skadelista. Det var jo de beste periodene våre. Vi tok jo alltid flest poeng med Bellamy skadet.

SMS-meldingene til Shearer er det kun Shepherd som har "bekreftet". Og Shepherd stoler jeg ikke på. Og det kom ETTER at Bellamy var ferdig i Newcastle, må vite.

Stolkastingen var riktignok ett av mange interne, men få offentlige disputter mellom Bellamy og ledelsen. Og i det store og hele var det en veldig liten del av hva Bellamy bidro med i Newcastle.

Vinnermålet mot Feyenoord har du allerede glemt. "Det ga oss jo ikke noe trofé uansett, så hva er det å huske", tenker du sikkert. Den arbeidsinnsatsen Bellamy la ned, og alle de sjansene han skapte for Shearer (som du sikkert mener Shearer skapte helt av seg selv, og helt uten hjelp fra Bellamy).

Ja, for Bellamy er ikke noe annet enn en udugelg liten fjott som elsket å krangle og som ikke bidro med noe som helst på fotballbanen. En knøttliten, walisisk kranglefant som vi ikke burde være bekjente av. Skal vi tro Asbjørn ihvertfall.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 01. Mars 2007, 19:56 »
Jada, Asbjørn. For det var jo det eneste Bellamy bidro med i Newcastle. Og rødkortene selvsagt. For ikke å glemme alle de flotte periodene da vi heldigvis hadde Bellamy på skadelista. Det var jo de beste periodene våre. Vi tok jo alltid flest poeng med Bellamy skadet.

SMS-meldingene til Shearer er det kun Shepherd som har "bekreftet". Og Shepherd stoler jeg ikke på. Og det kom ETTER at Bellamy var ferdig i Newcastle, må vite.

Stolkastingen var riktignok ett av mange interne, men få offentlige disputter mellom Bellamy og ledelsen. Og i det store og hele var det en veldig liten del av hva Bellamy bidro med i Newcastle.

Vinnermålet mot Feyenoord har du allerede glemt. "Det ga oss jo ikke noe trofé uansett, så hva er det å huske", tenker du sikkert. Den arbeidsinnsatsen Bellamy la ned, og alle de sjansene han skapte for Shearer (som du sikkert mener Shearer skapte helt av seg selv, og helt uten hjelp fra Bellamy).

Ja, for Bellamy er ikke noe annet enn en udugelg liten fjott som elsket å krangle og som ikke bidro med noe som helst på fotballbanen. En knøttliten, walisisk kranglefant som vi ikke burde være bekjente av. Skal vi tro Asbjørn ihvertfall.

Du har helt rett i alt du sier her, bortsett fra at det var Terry McDermott som kom med beskyldningene om SMS meldingene. Han spilte golf med Shearer akkurat da meldingene tikket inn på Shearers mobiltelefon. Mulig du heller ikke stoler på Terry. Han er jo tross alt en gammel alkoholiker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 01. Mars 2007, 20:53 »

Du har helt rett i alt du sier her, bortsett fra at det var Terry McDermott som kom med beskyldningene om SMS meldingene. Han spilte golf med Shearer akkurat da meldingene tikket inn på Shearers mobiltelefon. Mulig du heller ikke stoler på Terry. Han er jo tross alt en gammel alkoholiker.
Ettersom jeg husker, uttalte Bellamy selv at mobilen hans var blitt stjålet, og at ikke det var han som sendte SMS meldinger, men "tyven"!?  ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 24. Mars 2007, 16:48 »
Der var det f^2 meg rett før han skada Given. :-\

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 24. Mars 2007, 17:01 »
Der var det f^2 meg rett før han skada Given. :-\
Ja, jeg så det! Veldig stygg stembling faktisk, der han hopper inn med begge føttene og tydlig viser knottene og treffer Given i høyre kne! Der og da var jeg nervøs! Men hva kan vi forvente av en slik idiot som Bellamy da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Mars 2007, 17:28 »
Herregud, hvor sprø er det mulig å bli? Jeg så den situasjonen, husker den ikke så fryktelig godt, men jeg husker såpass at Bellamy på ingen måte prøvde å skade Given.
Bellamy har bare gode hensikter, han er en fabelaktig fotballspiller og jeg digger at han er den han er.

Bellamy har mange venner i Newcastle, riktignok også en del uvenner, men jeg tror det er flere av dem blant fansen, enn blant spillerne. Uten at jeg skal si noe for sikkert om det. Ihvertfall, det er tull å påstå at Bellamy er ute etter å skade Given.

Bellamy er en grei kar, med litt for store tanker om seg selv og et litt for lettantennelig temperament.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Mars 2007, 17:42 »
Herregud, hvor sprø er det mulig å bli? Jeg så den situasjonen, husker den ikke så fryktelig godt, men jeg husker såpass at Bellamy på ingen måte prøvde å skade Given.
Bellamy har bare gode hensikter, han er en fabelaktig fotballspiller og jeg digger at han er den han er.

Bellamy har mange venner i Newcastle, riktignok også en del uvenner, men jeg tror det er flere av dem blant fansen, enn blant spillerne. Uten at jeg skal si noe for sikkert om det. Ihvertfall, det er tull å påstå at Bellamy er ute etter å skade Given.

Bellamy er en grei kar, med litt for store tanker om seg selv og et litt for lettantennelig temperament.
Har da aldri skrevet at Bellamy var ute etter å skade Given med vilje!

Det jeg skrev var som følger: " Veldig stygg stembling faktisk, der han hopper inn med begge føttene og tydlig viser knottene og treffer Given i høyre kne"! Kan ikke se at jeg brukte ordet med vilje der!

Men jeg så kampen, jeg så situasjonen (i reprise også), og står for det jeg skrev! Har ikke sagt at det var med vilje, MEN DEN VAR JÆVLA STYGG!  >:(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Mars 2007, 18:02 »
Du har ikke sagt det, men du antyder det helt klart med ordvalget ditt, synes jeg.
Jeg synes ikke at Bellamy hoppet inn med begge bein på den måten du hevder.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Mars 2007, 23:30 »
Du har ikke sagt det, men du antyder det helt klart med ordvalget ditt, synes jeg.
Jeg synes ikke at Bellamy hoppet inn med begge bein på den måten du hevder.
Jeg antyder vel for faen ikke noe annet enn det jeg skriver! Det jeg skriver, det antyder jeg og det mener jeg! Om du skal trekke dine egne antydinger og slutninger av det jeg skriver, kan jo nesten hva som helst dukke opp, tydligvis. Du bør kansje lese gjennom en gang til!

Jeg står fremdeles for det jeg skrev først, nemlig at dette var en veldig stygg takling. Var vel heller ikke uten grunn at Given lå nede i 4-5 minutter før kampen kom igang igjen! Driter i om Bellamy prøvde å nå ballen i den duellen. Man slanger seg uansett IKKE inn i en duell med keeper med konttene! Slik er reglen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Mars 2007, 23:40 »
Enig Frode, kan ikke se at du sier noe galt her. Er forøvrig enig i at det var en veldig stygg takling, hater egentlig slike taklinger da de er direkte farlige og kan i verstefall skade "offeret" virkelig hardt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 18. Aug. 2007, 13:47 »
Oida. Bellamy i trøbbel igjen gitt. Tok ikke lang tid før kjøtthauet kom i trøbbel i West Ham.

http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=348750

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 18. Aug. 2007, 14:11 »
Det er visst mange andre som også misliker Curbishley har jeg lest et sted.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 18. Aug. 2007, 14:54 »
Det er visst mange andre som også misliker Curbishley har jeg lest et sted.
Det har du rett i! Det er mange Hammers fan som er kritiske til Curbishley, ikke bare på grunn av litt svake resultater, men også for de han virker som en litt "sær og pødden mann" som er vanskelig å samarbeide med. Sier jo også litt når D. Bent ikke ville til West Ham, han kjente jo Curbishley godt fra før.......................

På forumet til Hammers fansen har blant annet lederen skrevet dette:
"Jeg klager heller ikke på Curbs etter en kamp. Har vært kritisk hele veien, og synes til tross for at han styrte laget til sikker plass i fjor, at han gjorde mye rart. Jeg var også sammen med flere medlemmer på treningsfeltet mor sesongslutt i fjor, og det er første gang i historien at ikke en manager kommer bort og i hvert fall sier et lite "hei". Skal ikke dømme han for det, og det er klart at vi er en ubetydelig gjeng for han, men er redd for at det sier en del om peronligheten hans. Litt smil i hverdagen har alle godt av.

Mottoet til Ron Greenwood var - It is nice to be important, but it is important to be nice!!!!"

Så at Curbishley skal slite med Bowyer, Dyer, Bellamy og andre sære personligheter i laget skal være helt sikkert!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 18. Aug. 2007, 16:58 »
Glad vi er kvitt svinet. Ikke engang Big Sam tok sjansen på å behandle dette svinet.

According to Cascarino (from Irish radio), who'd heard it from somebody within the WHU squad, Bellamy walked into the dressing after the defeat to City, threw his shirt to the ground, pointed at Curbishley and said "You're worse than Souness"