20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64195 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #60 på: 21. Des. 2007, 12:56 »
Flott dette!
No håper eg bare at Sam begynner å spille Emre og Barton ilag med Butt, sånn at Butt kan få praktisere det han er best på på full tid, å krige og terrorisere motstanderenes oppbygging.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 21. Des. 2007, 14:35 »
Kjempenyheter(!)                                                                  :-\
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 21. Des. 2007, 16:15 »
Flott dette!
No håper eg bare at Sam begynner å spille Emre og Barton ilag med Butt, sånn at Butt kan få praktisere det han er best på på full tid, å krige og terrorisere motstanderenes oppbygging.

Vise ord!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 21. Des. 2007, 21:10 »
Det er helt greit at Butt får ny kontrakt. Dette er nok også et signal om at det neppe kommer en ny DM inn i januar. Som jeg har antydet tidligere, når det ble kjent at Edmilson ikke kommer før tidligst til sommeren, dersom han i det hele tatt kommer. Uten at det på noen måte er verdens undergang.
Til sommeren vil det sikkert komme en ny DM, som skal ha som mål å danke ut Butt.

I den neste måneden vil det kanskje komme en eller to forsterkninger, men neppe stort mer. Det har ikke bare med å gjøre at Mort ikke kommer til å bevilge nevneverdig mye penger. Det hanlder like mye om at Big Sam ikke liker å handle i januar, og at han trolig kun vil søke å "erstatte" afrikanerne våre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 29. Des. 2007, 18:35 »
I dag gjorde du en kjempekamp! Tusen takk og håper du fortsetter å knekke midtbaneleddet til andre lag i fremtiden også
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #65 på: 29. Des. 2007, 20:09 »
Kjempekamp?
Kansje å ta litt hart i.. Han hevet seg betraktelig iforhold til de 5 siste kampene, men jeg vil ikke si det var en kjempekamp..
Herregud, mannen hadde flaks da Bridge scoret selvmål, å ikke nok med det.. Han var heller ikke langt unna ÅRETS SELVMÅL, heldigvis hadde vi Given bak oss idag..
Men han spilte betraktelig bedre enn hva han har prestert i det siste, å det er noe å bygge videre på..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 29. Des. 2007, 20:13 »
Kjempekamp?
Kansje å ta litt hart i.. Han hevet seg betraktelig iforhold til de 5 siste kampene, men jeg vil ikke si det var en kjempekamp..
Herregud, mannen hadde flaks da Bridge scoret selvmål, å ikke nok med det.. Han var heller ikke langt unna ÅRETS SELVMÅL, heldigvis hadde vi Given bak oss idag..
Men han spilte betraktelig bedre enn hva han har prestert i det siste, å det er noe å bygge videre på..

Sjansen er stor for at det hadde blitt mål dersom Butt ikke hadde brutt den.
Butt var knall i dag, og gjorde utrolig mye bra på en enkel og grei måte. Kanonkamp!
Han har dessuten heller ikke vært spesielt svak i de par foregående kampene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 29. Des. 2007, 20:16 »
Enig med Kristoffer! Jeg synes også han skal krediteres målet. Han er borti ballen to ganger, den første blokkerer Bridge, mens den andre er såvidt borti foten hans og går i mål.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #68 på: 30. Des. 2007, 00:29 »
Greit Butt har noe med målet å gjøre, han presser Bridge.. Med det er Bridge som hælsparker målet inn, DERMED SELVMÅL..
Han skal ha kreditt for arbeidet å det han gjør, men det er IKKE han som skal ha målet, dette er MIN mening..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Des. 2007, 00:58 »
Uansett hvor godt Butt spiller, så er det enkelte som bare MÅ ta ham. Aldri en dag uten at Nicky Butt får på pukkelen for noe han ikke er skyldig i.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 30. Des. 2007, 04:19 »
Nicky Butt er hinsides ræva send han ner til juniorene!
Sånn nå fekk han på pukkelen i dag o.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #71 på: 30. Des. 2007, 07:01 »
Uansett hvor godt Butt spiller, så er det enkelte som bare MÅ ta ham. Aldri en dag uten at Nicky Butt får på pukkelen for noe han ikke er skyldig i.
Vist du sikter til mitt innlegg så er du helt på jordet iallefall Joakim.. Da har du vært å spist noe du ikke skulle?
Jeg sier bare hva jeg mener, å at folk bare MÅ TA HAN, blir helt feil. Man skal ta det som er posetivt\negativt å komme med en vurdering..
Jeg mener IKKE han hadde en kjempekamp igår, men spilte mye bedre enn i tidligere kamper.
Å vist enn skal se sesongen under ett, så ja, da er han en av skuffelsene(men da er kansje jeg en av dine som BARE MÅ TA HAN) ::)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 30. Des. 2007, 10:57 »
Vist du sikter til mitt innlegg så er du helt på jordet iallefall Joakim.. Da har du vært å spist noe du ikke skulle?
Jeg sier bare hva jeg mener, å at folk bare MÅ TA HAN, blir helt feil. Man skal ta det som er posetivt\negativt å komme med en vurdering..
Jeg mener IKKE han hadde en kjempekamp igår, men spilte mye bedre enn i tidligere kamper.
Å vist enn skal se sesongen under ett, så ja, da er han en av skuffelsene(men da er kansje jeg en av dine som BARE MÅ TA HAN) ::)
JA, det synes jeg du er. For Butt har nemlig vært en av våre beste denne sesongen sett under ett, han har gjort det vi kunne forvente av han og litt til. Han har gått foran med innsats og glød når de fleste andre har sviktet. Greit at han ikke er et teknisk vidunder eller et offensivt geni, men han gjør alltid jobben sin.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #73 på: 30. Des. 2007, 11:12 »
vist innsats å glød bare betyr noe har vel sikkert Smith å vært en av de beste ::)
Han har faktisk spilt dårligere i år enn det han gjorde i fjor, da han sammen med Milner var vår bestemann..
Butt har gjort en jobb, men jeg mener den ikke er god nok, iforhold til hva jeg forventet av han..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 30. Des. 2007, 14:08 »
Hva du forventet av Butt du da? At han skulle være noe han aldri har vært, en kreativ, pasningssterk midtbanespiller med fantastiske offensive kvaliteter?
Nicky Butt har gjort jobben sin defensivt i nesten hver eneste kamp. Han har vært blant våre beste i omtrent hver eneste hjemmekamp denne sesongen. Selv i katastrofekampen mot Portsmouth var han en av de som var mindre dårlig enn de andre.

Så hvordan Butt har skuffet skjønner ikke jeg. At Butt ikke blomstrer med fantastiske pasninger og imponerende scoringer i kamper hvor hele laget er crap, er ikke nødvendigvis negativt for Butt. Han har aldri vært den type spiller. Han er en ballvinner, og den jobben gjør han til perfection omtrent hver eneste kamp. At han har vært svak i enkelte kamper er bare å forvente.