20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64185 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #75 på: 30. Des. 2007, 15:02 »
Butt var en av våre beste spillere i går. Enough said.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Des. 2007, 15:18 »
Butt har svake kamper han som alle andre, men han presterer ofte relatvit bra også, på det jevne. Han gjør jobben sin, og det er mange spillere som burde gå litt i seg selv etter denne høsten før Butt vil jeg påstå. Men dette er egentlig en poengløs post, for de som klarer å verdsette hardt-arbeidende spillere er allerede enige med meg, og de som hater Butt for alt det er verdt og vil ha ham til helvete vekk uansett, de hører eller innser ikke annet uansett.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #77 på: 30. Des. 2007, 18:49 »
Hva du forventet av Butt du da? At han skulle være noe han aldri har vært, en kreativ, pasningssterk midtbanespiller med fantastiske offensive kvaliteter?
Nicky Butt har gjort jobben sin defensivt i nesten hver eneste kamp. Han har vært blant våre beste i omtrent hver eneste hjemmekamp denne sesongen. Selv i katastrofekampen mot Portsmouth var han en av de som var mindre dårlig enn de andre.

Så hvordan Butt har skuffet skjønner ikke jeg. At Butt ikke blomstrer med fantastiske pasninger og imponerende scoringer i kamper hvor hele laget er crap, er ikke nødvendigvis negativt for Butt. Han har aldri vært den type spiller. Han er en ballvinner, og den jobben gjør han til perfection omtrent hver eneste kamp. At han har vært svak i enkelte kamper er bare å forvente.
::) ;D
Jeg hater ikke Butt å ønsker han ikke til Helvete vekk, men han burde skjerpe seg. Han spilte bedre ifjor, det er min mening. Jeg har ikke sagt han skal være kreativ, å det forventer jeg ikke heller fra han..Men når han sliter med passninger på 10-15 meter, ja da er det dårlig..
Men jeg forventer mere ifra han i forhold til hva han kan, for vi trenger hans sterke ferdigheter..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Des. 2007, 20:02 »
Vi trenger alltid flest mulig av spillerne våre, helst alle, til å prestere og vise sine ferdigheter på banen. Det er mange andre enn bare Nicky Butt som ikke har klart å slå en enkel innside-pasning denne sesongen dessverre. Like ille er det også at altfor mange har slitt med å ta i mot en enkelt pasning. Det er faktisk noe av det mest frustrerende med å se Newcastle spille, flere av spillerne klarer altfor ofte og gjøre det helt enkle vanskeligere enn nødvendig. Og alle dagens Premier League kamper er egentlig vanskelige nok fra før, om man ikke skal gjøre det vanskeligere enn nødvendig. Dettte slurvet er jeg enig i at det er ett problem, men det gjelder i høyeste grad langt flere enn bare Butt! Skjønner ikke helt hva det egentlig er, men det var sånn under Robson, det var sånn under Souness, det var sånn under Roeder og nå ser vi det også med Big Sam som manager. Skjønner ikke hvorfor dette  henger ved klubben vår, for til tross for at vi bytter både managere og halve spillerstallen med jevne mellomrom så henger dette "slurvet" igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Des. 2007, 20:08 »
Godt poeng der chickenman!
Butt har variert mer denne sesongen enn forrige, men han har fortsatt vært en av våre bedre spillere denne sesongen også. Dersom andre spillere hadde holdt samme prestasjonsnivå som han rundt den jobben de skal utføre, hadde ting sett betraktelig mye bedre ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Des. 2007, 23:28 »
Nicky Butt er hinsides ræva send han ner til juniorene!
Sånn nå fekk han på pukkelen i dag o.

Forventar du at folk skal ta NOKE av det du skriv seriøst?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 31. Des. 2007, 10:28 »
At Nicky Butt er ein av dei som har vert best for oss i år seier berre litt om korleis prestasjonsnivået i laget er for
øyeblikket. Ikkje det at han er ein dårleg spiller, men vi har jo så mangen andre spillera som normalt sett er like gode som Butt, til og med bedre enn Butt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #82 på: 31. Des. 2007, 11:14 »
Butt får Carew til å virke som et teknisk vindunderbarn med ballen til tider!.Virker utrolig klønete når det gjelder ballkontroll og som nevnt ovenfor så er ikke akuratt passnings spillet hans det ypperste klasse heller.Butt kan man vell begynne å definere som "over the hill" spiller nå ::)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 31. Des. 2007, 11:24 »
Er nok det ja..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 02. Jan. 2008, 19:44 »
Butt får Carew til å virke som et teknisk vindunderbarn med ballen til tider!.Virker utrolig klønete når det gjelder ballkontroll og som nevnt ovenfor så er ikke akuratt passnings spillet hans det ypperste klasse heller.Butt kan man vell begynne å definere som "over the hill" spiller nå ::)
Men hvorfor er det pasningsspillet som kritiseres til en spiller hvis hovedoppgave er å vinne igjen baller fra motstanderen, og sende dem videre så vi får startet angrep. Det synes jeg stort sett han klarer greit. Han klarer å slå gjennombruddspasninger, han klarer å slå en enkel pasning til midtbanekollegaen. Men ja, han varierer i pasningsspillet, som så mange andre i dette laget. Selv Emre har latterlig mange feilpasninger denne sesongen. Likevel er det Butts teknikk og ballkontroll det fokuseres på. Det er Butt som får gjennomgå hver gang en medspiller ikke greier å ta imot en latterlig enkel pasning fra Butt.

Hvorfor er det et sånt vanvittig sterkt fokus på en defensiv midtbanespillers offensive ferdigheter? Jeg sier ikke at det er uviktig, men han har andre ferdigheter som er langt mer viktig enn akkurat teknikk og ballkontroll, i forhold til den jobben han skal utføre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #85 på: 02. Jan. 2008, 19:57 »
Men hvorfor er det pasningsspillet som kritiseres til en spiller hvis hovedoppgave er å vinne igjen baller fra motstanderen, og sende dem videre så vi får startet angrep. Det synes jeg stort sett han klarer greit. Han klarer å slå gjennombruddspasninger, han klarer å slå en enkel pasning til midtbanekollegaen. Men ja, han varierer i pasningsspillet, som så mange andre i dette laget. Selv Emre har latterlig mange feilpasninger denne sesongen. Likevel er det Butts teknikk og ballkontroll det fokuseres på. Det er Butt som får gjennomgå hver gang en medspiller ikke greier å ta imot en latterlig enkel pasning fra Butt.

Hvorfor er det et sånt vanvittig sterkt fokus på en defensiv midtbanespillers offensive ferdigheter? Jeg sier ikke at det er uviktig, men han har andre ferdigheter som er langt mer viktig enn akkurat teknikk og ballkontroll, i forhold til den jobben han skal utføre.
Ser hva du vil frem til, men Emre har vel ikke akkurat spilt så MYE at han kan ha slått så mange feilpassninger..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 02. Jan. 2008, 20:01 »
La oss ta Wigan-kampen. Da gjorde de defensive spillerne jobben sin. Wigan kom til få sjanser, og måtte ha et pent frispark for å score. Men våre offensive spillere, deriblant Emre, maktet ikke skape noe fremover, eller gjøre den jobben de var satt til å gjøre, som Big Sam sa etter kampene (han navnga selvfølgelig ingen spillere).
Men av og til virker det rett og slett som om Butt får dritten uansett. Nicky Butt har denne sesongen skjøtet sin oppgave utpå banen bedre enn de aller, aller fleste av sine kolleger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

pane

• Gjest
« Svar #87 på: 03. Jan. 2008, 17:57 »
Jeg klarer ikke å forsvare Butt. Greit han river og sliter og kjemper for å vinne ballene, men når han gang på gang slår feilpasninger på 2-3 meter, samt langpasninger som en vet ikke kommer til å treffe rett mann uansett avstand så blir jeg bare oppgitt. Nicky Butt er rett å slett ikke god nok. For all del, kan være grei å ha som backup, men at han er i ellveren hver eneste kamp er for meg utilgivelig..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 05. Jan. 2008, 01:37 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article3134444.ece

Nicky Butt er aktuell på landslaget hos den nye England-treneren Fabio Capello. Kan hende Capello tar turen til Stoke istedet for å overvære Luton mot LFC på søndag, blant annet for å ta en nærmere kikk på Nicky Butt.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 05. Jan. 2008, 01:44 »
Klarer heller ikke å forsvare Butt. Han er bare ikke god nok. Det er ikke mer å si. Over the hill, over the top og alt det der.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg