20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #45 på: 04. Nov. 2007, 08:41 »
Stemmer det, Newcastle sin beste.

Og det sier så klart noe, han var Newcastle sin beste spiller i går.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Nov. 2007, 09:51 »
Ja, Newcastles minst dårlige ble han kåret til?? For min skyld kunne de like gjerne gitt prisen til en pompey spiller. Så dårlige var vi.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Nov. 2007, 11:25 »
Det som irriterer meg med Butt er hans håpløse teknikk og elendige pasningspill. Det hjelper jo ikke å vinne ballen når du så gir den bort i neste trekk. Synes også han kløner med klareringer ganske ofte, som f.eks. ved Portsmouth sitt 1. mål igår da han serverer ballen til Pamarot litt utenfor vår 16 meter. Greit nok at han får drømmetreff, men allikevel er det jo livsfarlig å miste eller gi bort ballen så nærme vårt eget mål.

Det er jo også typisk at det er slike spillertyper som blir kåret til lagets beste spiller i en kamp vi taper fult fortjent med solide 1-4.

Jeg mener det hemmer oss å ha en slik spiller som Butt er på laget. Hadde han kunnet styre pasningene bedre, hatt evnen til å sette igang spillet og se etter offensive løsninger, så hadde han vært meget nyttig å ha. Men slik det er nå er han langt unna å ha slike kvaliteter som kan løfte oss flere plasser opp på tabellen.

Jeg mener vi trenger en defensiv midtbanespiller, men det må være en som har flere kvaliteter enn kun sklitaklinger å vise til. Jeg kunne gjerne tenkt meg Edmilson i en slik rolle, Gilberto på Arsenal er et annet sterkt alternativ. Nå pleier jo Wenger også å kvitte seg med spillere på den alderen så det behøver ikke være utenklig, mistet plassen i start 11 og kapteinsbidet har han også.
Disse 2 har mange flere kvaliteter enn Butt å spille på, og er ikke noe dårligere defensivt heller. Det er slike spillere jeg mener vi må ha for å kunne komme opp blant de beste......
« Siste redigering: 04. Nov. 2007, 11:27 av Frode »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Nov. 2007, 11:46 »
Det du skriver der sier jeg meg helt enig i. Å tror muligheten for at kansje en av de kommer i januar er stor. Håper bare evt Edmilson har fått trent seg skikkelig opp igjen etter skaden. Så den beste løsningen på problemet vårt, hadde vært å hentet inn en sterk, kreativ, solid, passningssikker å skadefri Gilberto fra Arsenal.
Sånn som midtbanen fungerer nå, sånn kan det ikke fortsette.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Nov. 2007, 11:54 »
Synes Sam kan prøve denne kombinasjonen jeg:

Beye------Taylor------Faye------Enrique

-----------------Rozehnal-----------------

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Nov. 2007, 14:49 »
Kieron Dyer scoret 7 mål på 27 kamper fra start og tre innhopp...noe jeg vil si er veldig bra for en midtbanespiller...de faktaopplysningene du kommer med står ikke akkurat i stil med en skribentjobb(da gjør du isåfall en elendig jobb) på et newcastle-nettsted!!!

Hvis du leser hva jeg skriver, så skriver jeg ETTER kampen mot Arsenal. Og jeg tenker bare på Premier League. Da tror jeg ikke faktaene mine er så horrible, selv om jeg ikke orker å kontrollsjekke.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Des. 2007, 09:00 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2956530,00.html
Nicky Butt om Sam Allardyce. La han få tid på seg, å la oss ha litt stabilitet i denne klubben ang managere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 15. Des. 2007, 08:03 »
Klart Butt vil behalde Sam lettere fast plass på laget får han neppe  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 21. Des. 2007, 10:20 »
Nicky Butt har forlenget kontrakten sin og hans nye kontrakt utløper sommeren 2009, med en mulighet for et ekstra år.

Nicky Butt gir jernet han og er en spillertype som ikke nødvendigvis trenger å bli dårligere med årene..Synes det er viktig at vi har rutinerte spillere a la Nicky Butt i stallen, etter min mening har han kanskje spilt litt for mye denne sesongen, men når han har spilt bra har han virkelig vært viktig for oss!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1195983,00.html
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Des. 2007, 10:38 »
Butt er et verdifult medlem i stallen og jeg syntes det er greit at han har forlenget kontrakten. Men jeg syntes han ikke skal være noe førstevalg (slik han er nå) og derfor må vi hente inn en ny deffensiv midt helst i januarvindue.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 21. Des. 2007, 11:56 »
For ein herlig overraskelse nå rett før jul større julapresang kunne man vel knapp fått  :)
BLÆ
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 21. Des. 2007, 12:12 »
Nicky Butt har hvertfall gjort mer for Newcastle United enn Alberto Luque!!! :D

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 21. Des. 2007, 12:22 »
Nicky Butt har hvertfall gjort mer for Newcastle United enn Alberto Luque!!! :D

Akkurat det er det vel neppe noen tvil om. Selv ikke en kverulant fra en annen verden kunne sagt noe på det!

Nicky Butt er en spiller  jeg er glad for at vi har i stallen og sikrer mer kvalitet på midtbanen enn det eventuelt en skadet Dyer, en oppskrytt Jenas eller en Viana noen gang ville ha gjort.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Des. 2007, 12:24 »
Dette betyr vel at det ikke kommer noen midtbanekjøp i januar. Men så lenge vi har kun Butt synes jeg han er en viktig del av midtbanen.
"The first 90 minutes are the most important"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Des. 2007, 12:30 »
Jeg tror nok Big Sam vil prøve å styrke midtbanen litt uansett, men kanskje ikke i Januar. Som jeg har sagt tidligere tror jeg neppe at det dukker opp mange spillere neste måned, tror vi må belage oss på å vente til sommeren før vi styrker troppen ytterligere.