20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Antoine Sibierski  (Lest 8198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Antoine Sibierski
« Svar #15 på: 22. Feb. 2007, 18:38 »
Hehe. Javel. Var ja. Skjønner det. Er ikke det farget av klubbfølelser, så vet ikke jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Feb. 2007, 18:41 »
Ok, hvis du sier det så...

Tror nok ikke du hadde sagt det samme om Solskjær var f.eks amerikansk.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Feb. 2007, 18:50 »
Solskjær er fortsatt en klasseavslutter fremfor gållen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Feb. 2007, 19:06 »
Synes å huske å ha lest at Solskjær er/var den mest effektive spissen ihvertfall i ManU tidligere denne sesongen. Så han er vel fremdeles en god avslutter!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Feb. 2007, 19:11 »
Ja. Shearer kom seg ikke til like mange avslutninger selv på slutten av sin karriere, men avslutte, det kunne han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Feb. 2007, 20:05 »

Hvorfor skulle jeg ikke ha sagt det om Solskjær var amerikansk?
Hadde jeg sett like mye av Solskjær, så hadde jeg selvsagt ment at han var en avslutter i verdensklasse.

Og er det noe Solskjær aldri vil miste, så er det avslutningene sine. Shearer ble tregere med årene og mistet noe av sine andre ferdigheter også etter alle skadene, men en avslutter av aller ypperste kaliber var han fremdeles. Selv om han kom til færre gode sjanser de siste sesongene.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Feb. 2007, 20:14 »

Hvorfor skulle jeg ikke ha sagt det om Solskjær var amerikansk?
Hadde jeg sett like mye av Solskjær, så hadde jeg selvsagt ment at han var en avslutter i verdensklasse.

Nei si det?  ::) Kanskje fordi norsk media og de fleste andre nordmenn hyper de gode spillerene vi har enormt opp.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Feb. 2007, 20:23 »
Men nå er det jo også sånn at de aller fleste ikke norske fotballinteresserte er enige i at Solskjær er en avslutter i verdensklasse da! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Feb. 2007, 22:11 »
At norsk media har hypet opp Solskjær er så sin sak. Ta en titt på målene den karen har scoret for Molde, landslaget og Man Utd. Hvis ikke det bærer bud om en avslutter i verdensklasse, ja da vet ikke jeg.

Det er mulig det er litt skryt i det, men det er ikke mange spisser som har fått Peter Schmeichel til å se ut som en amatørkeeper. Men Solskjær er en av få som kunne gjøre det.

Ta en titt på målene mot Aserbadsjan og Finland, for eksempel. Er ikke det avslutninger i verdensklasse? Joda, alle kan strekke frem stortåa og avgjøre mesterligafinalen på overtid. Enhver spiss skal være kapabel til å gjøre det. Selv Ameobi kunne fått til det. Selv om det ikke er så enkelt som det kan se ut til. Men Solskjær har ikke bare stått på femmeteren og satt returene fra keeper i mål, som Van Nistelrooy.

Når Solskjær har overlevd Andy Cole, Dwight Yorke, Teddy Sheringham og Ruud Van Nistelrooy blant andre, og i en alder av bare 23 år er tilnærmet fast inventar i Manchester United sammen med Eric Cantona. Da har du et eller annet for deg, annet enn å være hypet av norsk media.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Feb. 2007, 22:58 »
Nå har jeg ikke sagt at Solskjær aldri har vært en verdensklassespiller/avslutter, men jeg mener at han ikke er det nå lenger, så mye av det du skriver i det siste innlegget ditt har ingenting med saken å gjøre. Etter skaden har Solskjær, naturlig nok ikke vært den samme som før synes jeg.

Hvordan går det med Sibierski for tiden?

Andrei

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Feb. 2010, 00:17 »
Trist nyhet om datteren til Antoine Siberski.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2822490.ece

R.I.P.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Feb. 2010, 16:01 »
Dette har vært kjent en god stund allerede, men for all del. Velkommen etter, Nettavisen.