20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Nå er ikke jeg den som løper naken rundt i byen fordi Sibierski scorer noen mål i ny og ne.
Det å sammenligne Sibierski med Solskjær synes jeg er litt drøyt. Solskjær kan komme inn mot storlag som LFC, Arsenal, Bayern M. osv, og avgjøre kampen, dette tviler jeg på at Sibierski kan mot de beste lagene. All ære til Zulte Waregem, men de er ikke i samme kategori.
Ole Gunnar Solskjær er en avslutter i YPPERSTE verdensklasse! Det er ikke noe jeg sier som en fan av Solskjær og med norsk patriotisme. Han ER det.
Sitat fra: Frode p? 16. Feb. 2007, 18:07Nå er ikke jeg den som løper naken rundt i byen fordi Sibierski scorer noen mål i ny og ne.Du gjør vel ikke det av andre grunner heller?
Sitat fra: Joakim p? 17. Feb. 2007, 01:01Ole Gunnar Solskjær er en avslutter i YPPERSTE verdensklasse! Det er ikke noe jeg sier som en fan av Solskjær og med norsk patriotisme. Han ER det. sukk sukk og atter sukk
Sitat fra: djmattis p? 17. Feb. 2007, 01:14Sitat fra: Joakim p? 17. Feb. 2007, 01:01Ole Gunnar Solskjær er en avslutter i YPPERSTE verdensklasse! Det er ikke noe jeg sier som en fan av Solskjær og med norsk patriotisme. Han ER det. sukk sukk og atter sukkJavel? Og hva mener så du?
Sitat fra: Frode p? 16. Feb. 2007, 18:07Det å sammenligne Sibierski med Solskjær synes jeg er litt drøyt. Solskjær kan komme inn mot storlag som LFC, Arsenal, Bayern M. osv, og avgjøre kampen, dette tviler jeg på at Sibierski kan mot de beste lagene. All ære til Zulte Waregem, men de er ikke i samme kategori.Jeg er helt enig med deg her. Vi kan ikke sammenligne Sibierski med Solskjær.[...........]