20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Antoine Sibierski  (Lest 8203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Antoine Sibierski
« på: 06. Feb. 2007, 10:39 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=446277&CPID=8&clid=4&lid=&title=Toon+to+reward+Sibierski&channel=&

Sibbe får antakeligvis ny kontrakt. Syns han har gjort en god figur i drakta, og han fortjener en backup-plass i troppen.

DanMan

• Gjest
Sv: Antoine Sibierski
« Svar #1 på: 07. Feb. 2007, 09:03 »
Han har helt klart gjort seg fortjent til en ny kontrakt! Han har imponert meg, og har avgjort flere kamper med viktige mål, og selv om han ikke bør være et førstevalg med en tilnærmet skadefri stall, er det viktig med slike spillere i stallen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Feb. 2007, 11:08 »
Synes vi IKKE skal gi ny kontrakt til denne mannen, og heller gi plass på lønningslisten til en bedre spiller som kan være med å kjempe om plass i startellveren selv med skadefri stall.
Synes han begynte bra i de første 5 - 6 kampene, for så falle betraktelig nivåmessig. Synes han har vært direkte svak i de siste kampene. Alderen taler heller ikke i hans sak, så jeg ser best i at vi ikke fornyer kontrakten hans. Få heller inn et talent som vi kan ha nytte av i flere år fremover.

Nå kan jeg også si at Sibierski skal ha ros for at han jobber og sliter under kampene, men det gjør også Matty Pattison. Men jeg synes at det stopper også der for de begge, og det blir litt for enkelt, og er ikke nok til å imponere meg.

DanMan

• Gjest
« Svar #3 på: 16. Feb. 2007, 12:52 »
Man kan ikke sammenligne Super Sib med Matty Pattison!

Fortsatte i går sin finfine scoringstrend i Europa, og er dermed fortsatt vår toppscorer i årets Europacuper. Slett ikke verst for en 32 år gammel spiller hentet på free transfer!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Feb. 2007, 17:29 »
Nå vet jeg ikke lønna til Sibbe. Men tviler på at han ligger toppsjiktet for spillere. Han trenger ikke å okkupere noen plass for en nyervervelse til sommeren. Han vil være en solid reserve. Da han kom inn på mot Zulte W. i går kom jeg til å tenke på hva Ferguson sa om Solskjær: At han var en fantastisk spiller å ha på benken. For ingen hadde en sånn evne til å ta med seg det han hadde betraktet fra sidelinjen ut på banen og ta grep i kampen. -Jeg synes Sibbe fremstod slik i går. Han var delaktig i mye, og klasker like godt til med et solospill med lissefølelse som mange kunne missunne han.
Sibbe må gjerne få kontrakt ett år til, og det er vel bare hans krav om betingelser som kan stoppe det etter hva jeg har forstått. 
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Feb. 2007, 18:07 »
Nå er ikke jeg den som løper naken rundt i byen fordi Sibierski scorer noen mål i ny og ne. Han har vært helt grei å ha denne sesongen, og vi har hatt godt nytte av duellspillet hans. Han har bra innsatsvilje, og kjemper for laget. Men han er etter min mening kun en ordinær spiller, som vi kan stole på vil gjøre sitt beste til enhver anledning. Men det holder desverre ikke når vi møter bedre motstandere. Dette har vi sett tidligere i sesongen. Skal vi opp blandt de beste, nå eller på sikt, må vi ha bedre spillere.

Jeg mener vi må begynne å se fremover, og Sibierski er ingen mann for fremtiden med sine 32 år. Han vil heller ikke vanskelig å erstatte i sommerens overgangsvindu. Så å begynne å tenke nytt allerede nå er jeg ikke imot. Kansje heller satse på et talent for fremtiden, istedenfor å la "gamlefar" ta en plass.

Det å sammenligne Sibierski med Solskjær synes jeg er litt drøyt. Solskjær kan komme inn mot storlag som LFC, Arsenal, Bayern M. osv, og avgjøre kampen, dette tviler jeg på at Sibierski kan mot de beste lagene. All ære til Zulte Waregem, men de er ikke i samme kategori.
« Siste redigering: 16. Feb. 2007, 22:18 av Frode »

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 17. Feb. 2007, 00:51 »
Nå er ikke jeg den som løper naken rundt i byen fordi Sibierski scorer noen mål i ny og ne.

Du gjør vel ikke det av andre grunner heller?  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Feb. 2007, 01:01 »
Det å sammenligne Sibierski med Solskjær synes jeg er litt drøyt. Solskjær kan komme inn mot storlag som LFC, Arsenal, Bayern M. osv, og avgjøre kampen, dette tviler jeg på at Sibierski kan mot de beste lagene. All ære til Zulte Waregem, men de er ikke i samme kategori.

Jeg er helt enig med deg her. Vi kan ikke sammenligne Sibierski med Solskjær.
Ole Gunnar Solskjær er en avslutter i YPPERSTE verdensklasse! Det er ikke noe jeg sier som en fan av Solskjær og med norsk patriotisme. Han ER det. Og Solskjær er en typisk goalgetter. Og taktisk sett er det ingen som overgår ham. Han sitter på benken og leser kampene. Han vet nøyaktig hva han skal gjøre når hans tur kommer, og derfor scorer han veldig ofte som innbytter. Og vi har sett ved flere anledninger at Solskjær er en minst like god avslutter som Van Nistelrooy og Shearer (ja, faktisk!) og gutta. Både for Man Utd og i glansdagene hans på landslaget.

Sibierski er ikke i nærheten av samme kaliber. Han er en god duellspiller og meget god i lufta. Og han har visst en nese for mål, som gjør at han har vært sist på ballen ganske ofte i årets europa-eventyr for Newcastle.
Men vi har sett i Premier League at Sibierski sliter med å komme i de samme scoringsposisjonene, og han får ikke like mye tid med ballen til å score slike mål som han gjorde mot Zulte i går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #8 på: 17. Feb. 2007, 01:14 »

Ole Gunnar Solskjær er en avslutter i YPPERSTE verdensklasse! Det er ikke noe jeg sier som en fan av Solskjær og med norsk patriotisme. Han ER det.

::) sukk sukk og atter sukk

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Feb. 2007, 21:21 »
Nå er ikke jeg den som løper naken rundt i byen fordi Sibierski scorer noen mål i ny og ne.

Du gjør vel ikke det av andre grunner heller?  :P
Med nok å drikke og noe å feire kan jo det meste skje!! :'(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Feb. 2007, 00:07 »

Ole Gunnar Solskjær er en avslutter i YPPERSTE verdensklasse! Det er ikke noe jeg sier som en fan av Solskjær og med norsk patriotisme. Han ER det.

Javel? Og hva mener så du?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Feb. 2007, 01:31 »

Javel? Og hva mener så du?

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Feb. 2007, 06:44 »

Jeg er helt enig med deg her. Vi kan ikke sammenligne Sibierski med Solskjær.
[...........]

Nå skrev jeg dog: -Jeg synes Sibbe fremstod slik i går.
Og det var heller ingen direkte sammenligning med måten han han og Ole Gunnar Solskjær spiller/avslutter på. Sammenligningen gikk på å bruke det man hadde observert på sidelinjen for å gli inn i kampen. Når jeg skrev at han "klasker like godt til med et solospill med lissefølelse som mange kunne misunne han", så var det min opplevelse av det ene målet. Igjen: Det var ikke noen sammenligning mellom han og Ole Gunnar Solskjær. Jeg får vel prøve å uttrykke meg mer presist neste gang.........
« Siste redigering: 18. Feb. 2007, 06:55 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Feb. 2007, 17:44 »

Var det noe galt i den faktasetninga Jokke kom med der kanskje?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Feb. 2007, 17:54 »
Enig med DJen vår her. Solskjær VAR avslutter i verdensklasse.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.