20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2070 på: 31. Aug. 2007, 13:00 »
Hadde ikke gjort meg noe, men er vel som du sier svært usannsynlig!! ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2071 på: 31. Aug. 2007, 13:24 »
Hadde ikke gjort meg noe, men er vel som du sier svært usannsynlig!! ;)

Hmmmm Nufc.com melder dette nå

Chairman Chris Mort sighted at Teesside Airport on Friday morning by a couple of readers - reason unknown.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2072 på: 31. Aug. 2007, 13:39 »
Tviler på at det er noe i det. Hvertfall at det er Deco! Men hvis det skulle vise seg å være sant så er jeg, MEGET MEGET fornøyd!:)

Men det er vel mer sannsynlig at det er en spiller som Edmilson eller lignende? Kanskje Gud ??

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2073 på: 31. Aug. 2007, 14:40 »
Edmilson er det ikke i alle fall! Han er jo skadet fram til Januar.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2074 på: 31. Aug. 2007, 14:42 »
Nei, han er ikke det. Vi skulle kanskje hente han i Januar. Men han er vel tippet å være tilbake i september eller oktober.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2075 på: 31. Aug. 2007, 14:51 »
Chairman Chris Mort sighted at Durham Tees Valley Airport on Friday morning by a couple of readers - reason unknown.

Various tales of the Deco deal being done - but we're unable to do any more than report that as a rumour at this stage.

nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #2076 på: 31. Aug. 2007, 14:51 »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2077 på: 31. Aug. 2007, 15:06 »
Helt greit for meg at Johnsen ikke kommer. Er ingen klassespiller, men ville nok forsterket oss siden han er bedre enn Carr.

Deco hadde vel vært akkurat det vi hadde trengt, men tror ikke dette før jeg får se det...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2078 på: 31. Aug. 2007, 16:00 »
En fra online forumet.

Habib Beye is at the training ground today, my nephew and his pal went down there early this morning, just seen his Toon shirt signed by Habib Beye and Joey Barton, my nephew said Barton was dead canny with them, had a laugh with them.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2079 på: 31. Aug. 2007, 16:19 »
Deco kommer ikke.  No way in hell.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2080 på: 31. Aug. 2007, 16:35 »

Fordi?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2081 på: 31. Aug. 2007, 16:39 »
All fornuft sier jo at Deco ikke kommer.

Men man kan håpe på en 3 signering! Men personlig blir jeg godt fornøyd med Faye og Beye i dag! ;D

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2082 på: 31. Aug. 2007, 16:50 »
All fornuft sier jo at Deco ikke kommer.

Men man kan håpe på en 3 signering! Men personlig blir jeg godt fornøyd med Faye og Beye i dag! ;D

Hvilken fornuft sa at Tevez og Macherano kom til West Ham?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2083 på: 31. Aug. 2007, 17:14 »

Ikke at jeg tror det kommer til å skje, men Deco er ikke førstevalg i Barca tror jeg. Så kanskje han ville vurdere Newcastle.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2084 på: 31. Aug. 2007, 17:18 »

Ikke at jeg tror det kommer til å skje, men Deco er ikke førstevalg i Barca tror jeg. Så kanskje han ville vurdere Newcastle.

Om Newcastle har fått et godkjent bud, på .. tenker rundt 10-12 m/pund, vil Deco akseptere kontrakttilbudet, ettersom Newcastles nye eier selv har gått ut å sagt at han er "keen" på en verdensstjerne.
Tror ikke lønnen vil ødelegge, tror budet er problemet.

Og ja, jeg er veldig keen på en verdensstjerne til Newcastle, kan ikke huske tilbake til når vi hadde en stjerne som ikke var fra England.
Og jeg har alltid likt Deco. Det virker som han har en veldig god lagånd, og en fantastisk god innflytelse på spillerene.

Men, om Ronaldinho plutselig går til Chelsea (noe som det er 1 % sjans for) vil selfølgelig Deco bli, og Barcelona beholde Deco.
« Siste redigering: 31. Aug. 2007, 17:21 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!