20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2025 på: 28. Aug. 2007, 18:54 »
Micah Richards er en ok HB, ikkje en topp 5, men som midtstopper er han jævla god
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2026 på: 28. Aug. 2007, 19:18 »
Veit da faen om jeg ville hatt Neville eller Finnan istedet for Chimbonda, jeg.
Richards ville jg hatt istedet for ALLE de  nevnte ovenfor, som høyreback også. En klasseback, rett og slett, selv om han også er en klassestopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2027 på: 28. Aug. 2007, 19:41 »
Richards er oppskrytt. Best som høgrebeck.Usikker kven eg vil hatt av Taylor og Richards som midtstoppere, men valget dei er to vilt forskjellige typer. Men Taylor er abselutt på høgde med richards

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2028 på: 28. Aug. 2007, 19:51 »
Haha, tenk å påstå at Richards er oppskrytt. Dagens dummeste kommentar.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2029 på: 28. Aug. 2007, 20:07 »
Richards er en gudsbegavet fotballspiller som jeg hadde byttet ut hvem som helst av Newcastle sine spillere med. LETT!!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #2030 på: 28. Aug. 2007, 20:16 »
Richards er en gudsbegavet fotballspiller som jeg hadde byttet ut hvem som helst av Newcastle sine spillere med. LETT!!

Ugh, dette skurrer hardt for min del. Slik jeg ser det er Taylor en bedre spiller enn Richards. Richards har et stort talent og han har mest av alt en helt rå fysikk. Hadde såklart tatt han imot med åpne armer, men at han "LETT!!" hadde spilt over alt vi har vil jeg ikke henge meg på.

Men Taylor og Richards i hjertet av forsvaret kunne blitt rimelig sykt innen en 5 år! ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2031 på: 28. Aug. 2007, 20:18 »
Richards er jo sjølvsagt god og et enormt talent, men per dags dato er Chimbonda etter mi meining ein langt bedre høgreback, og eg er enig med at han kanskje er den beste i PL saman med Eboue. Det var vel det diskusjonen dreia seg om.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2032 på: 28. Aug. 2007, 20:21 »
100% enig.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2033 på: 28. Aug. 2007, 20:21 »

Tja, jeg er litt usikker på den. Jeg foretrekker offansive stjernespillere foran de deffansive, rett og slett fordi det som oftest bidrar til bedre underholdning (kanskje med unntak av en viss Alves, og på det nivået er jo ikke Richards heller akkurat), så jeg ville tenkt meg om før jeg byttet noen av våre ypperste angrepsvåpen med Richards, men helt klart en spiller jeg virkelig skulle ønsket var Newcastle spiller.

Ellers burde jeg kanskje tatt ham med som en av de beste høyrebackene i PL sammen med nevnte og omdsikuterte Chimbonda og Eboue. "Overså" ham vel bare fordi jeg først og fremst tenker på ham som stopper siden han har spilt det denne sesongen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2034 på: 28. Aug. 2007, 20:36 »
Iflg Teamtalk er Faye og Johnson de to Big Sam håper å få på plass før overgangsvinduet stenger.

Link

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2035 på: 28. Aug. 2007, 21:02 »
Iflg Teamtalk er Faye og Johnson de to Big Sam håper å få på plass før overgangsvinduet stenger.

Link

Faye kommer nok til å bli en bra signering hvis han kommer. Er litt mer negativ til Johnson. Hadde håpet på noe bedre, men syntes han er bedre enn Carr og da forsterker han jo oss. Uansett så må vi ha en ny høyreback med to nye ute og mener ikke Johnson er noen dårlig løsning. Hadde bare håpet på noe litt bedre, men han er kanskje den beste vi kan få...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2036 på: 28. Aug. 2007, 22:23 »
Hadde ikke vært meg i mot, hvis Faye og Johnson kommer. 2 kvalitetsspillere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2037 på: 28. Aug. 2007, 22:26 »
Du mener faye og hangelaND?  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2038 på: 28. Aug. 2007, 22:41 »
Hadde ikke vært meg i mot, hvis Faye og Johnson kommer. 2 kvalitetsspillere.
Johnson er langt fra en kvalitetspiller, og Faye er også bare grei nok... ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2039 på: 28. Aug. 2007, 23:42 »
Glen Johnson var bra før han ble leid ut til Pompey, og kan bli bra igjen.
Hvis vi får ham for en akseptabel pris, mener jeg vi skal gå for ham, ettersom Big Sam nok kan få skikk på ham. Tror nok det er den mentale biten som mangler, og det kan vel kanskje være en fordel for GJ å komme seg opp hit til en gullfiskbolle isteden for det miljøet han visstnok vanker i i London.

Av og til må man ta en sjangse, og jeg mener at Glen Johnson er verdt å sjangse på