20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1905 på: 15. Aug. 2007, 12:54 »
Dere skjønner vel at han ikke er newcastlefan? Sikkert en bitter tottenhamsupporter som må komme hit å lage kvalme når laget hans taper gang på gang...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1906 på: 15. Aug. 2007, 13:59 »
Selger vi Dyer for 6 mp kan vi jo kanskje hente Neville og Faye til samme pris.
og sier meg litt enig med jallalabad,disse svekker oss slik jeg ser det..selge dyer og erstatte med phil neville og faye. syns både faye og neville er dritt. vil dyer dra får vi få inn en skikkelig erstatter som går rett i 11ern! neville og faye er ikke annet ennstallfyll i mine øyne.

Joda, Neville er kun stallfyll når vi ser hvilken høyreback vi har fra før av.

Nå er vel saken den at det er GARY Neville som fortsatt er i MænJu som er høyreback, mens vi er interessert i PHIL Neville som er venstreback, og eventuelt deffansiv midtbane?

Jallalabad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1907 på: 15. Aug. 2007, 14:33 »
Jeg syntes seriøst vi skulle gått for Ivar Morten Nordmark,mannen er jo et geni! Hadde dog blitt vanskelig å fått han til Newcastle,sterk konkurranse fra samelandslaget. Huff...
Et talent vi absolutt burde hentet er Kenneth Veiby fra Rakkestad. Han er ikke minst ung,men oxo en tekniker av rang. gutten har enorm speed. Kommer til å bli snappet opp av en tippeliga klubb snart.Sann mine ord.!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1908 på: 15. Aug. 2007, 15:41 »
Jeg synes vi skal la ham bli plukket opp av en Tippeliga-klubb først jeg. Jeg synes det er bedre å betale overpris for en spiller man har sett noen ganger i en litt bedre liga enn norsk tredjedivisjon. Vi skulle ikke ha overbydd Arsenal for Nordtveit heller da?

Greit nok at du vil være i overkant negativ, men ironien din er litt vag. Og i det siste tilfelle, direkte fraværende.

Ja, jeg kaller ikke det du sier om Nordmark for ironi. Det er rent tøv. En ekstremt dårlig vits.

Jeg skjønner at du mener Newcastle kunne gjort bedre enn Smith og Viduka. Jeg skjønner at du kanskje mener Cacapa og Rozenhal er for ukjente for Newcastle, og dermed ikke kan være gode nok. Og det er greit nok at du mener Mark Hughes er en dyktig manager. Men Big Sam er også en veldig dyktig manager. Ekstremt dyktig. Han har hatt nesten fraværende ressurser i Bolton, men gjennom å kjøpe avdankede stjerner på billigsalg og bruke taktisk klokskap har han geleidet Bolton fra å være dumpekandidat som nyopprykket lag, til å bli nummer 6 i Premier League, og få muligheten til å spille europacup. Big Sam lar ikke noen ting være overlatt til tilfeldighetene, og selv om han ikke har ødslet med penger så langt, så har han gjort smarte og gode kjøp. Og selv om vi mangler spisser i Romario-klasse, midtbanespillere i Maradona-klasse, forsvarsspillere i Cannavaro-klasse og fortsatt sliter med pygmeene Harper og Given i mål, så vil vi gjøre en langt bedre sesong i år, enn de tre siste sesongene tilsammen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1909 på: 15. Aug. 2007, 16:18 »
Jeg syntes seriøst vi skulle gått for Ivar Morten Nordmark,mannen er jo et geni! Hadde dog blitt vanskelig å fått han til Newcastle,sterk konkurranse fra samelandslaget. Huff...
Et talent vi absolutt burde hentet er Kenneth Veiby fra Rakkestad. Han er ikke minst ung,men oxo en tekniker av rang. gutten har enorm speed. Kommer til å bli snappet opp av en tippeliga klubb snart.Sann mine ord.!!!!

hahaha. ja meget ung og speedy:) er nok kunn mitt blod som hatt talent i rakkestad. Jeg og bent skammelsrud. men vi er jo i slekt så eple faller ikke så langt fra stammen:)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1910 på: 15. Aug. 2007, 16:24 »
haha. skjønner du hvem som har lusket seg inn på vårt forum eivind? er jo ikke så mange rakkstinger som holder med sparky og burn!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1911 på: 15. Aug. 2007, 19:05 »
Og selv om vi mangler spisser i Romario-klasse.

Martins, Owen?

Og selv om vi mangler midtbanespillere i Maradona-klasse.

Emre?

Og selv om vi mangler forsvarsspillere i Cannavaro-klasse. Gg fortsatt sliter med pygmeene Harper og Given i mål, så vil vi gjøre en langt bedre sesong i år, enn de tre siste sesongene tilsammen.

Taylor, Cacapa?

Og fortsatt sliter med pygmeene Harper og Given i mål, så vil vi gjøre en langt bedre sesong i år, enn de tre siste sesongene tilsammen.

Harper pygme? 187 synes ikke jeg er pygme.

Så vil vi gjøre en langt bedre sesong i år, enn de tre siste sesongene tilsammen.

Vi vil gjøre en bedre sesong ja, men 145 poeng?

Ellers er jeg enig i deg i at vi vil gjøre en mye bedre sesong enn en av de tre foregående  ;)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1912 på: 15. Aug. 2007, 19:12 »
har du drekki når du skrev det inlegget joakim? tror ikke akkurat vi kan få så mye bedre spisser enn det vi allerede har. men jeg er også enig i at jeg savner et par stor kjøp i år.
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1913 på: 15. Aug. 2007, 20:04 »
Kjøpene så langt har vært bra dem.Men forsvinner Dyer,Solano og Luque så trenger vi forsterkninger der så jeg er ikke fornøyd før vi har finni forsterkninger der hvis dem selges og pluss 1 eller 2 HB .Men får vi Faye å Belletti så er jeg fornøyed med forsterkninga på den siden men får vi bare Faye å ikke Belletti så holder det ikke.Men jeg lurer fortsatt på hvem denne "Verdens stjerna" er som en viss person gikk ut å sa det skulle komme til klubben? Er det Belletti?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1914 på: 15. Aug. 2007, 21:08 »
Ta det med ro, folkens. Det var ironi fra ende til annen. Jeg prøvde bare å nærme meg tankegangen til vår kjære Jallalabad, som ikke var fornøyd med noen verdens ting. Og hvis han ikke var fornøyd med noen verdens ting, så kan han umulig mene annet enn at Harper og Given er pygmeer. De er jo tross alt "bare" 185/187 cm høye, noe som absolutt ikke er all verdens til høyde for en keeper (uten at jeg på noen måte prøver å bruke det mot våre keepere).

Når det er sagt, Martins og Owen er ikke Romario-klasse. Cacapa og Taylor er og kan bli gode, men det er likevel et stykke igjen til cannavaro. Og som sagt, til keepere å være er ikke Harper og Given spesielt høye (men for å stresse mitt poeng - jeg prøver på ingen måte å sverte våre to keepere. Pygme-uttalelsen var ment som ironi. Hadde håpet folk forsto det.)

Og når jeg skrev at vi skal gjøre en bedre sesong enn de tre foregående til sammen, så skjønner alle at jeg ikke mener poengsummen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1915 på: 15. Aug. 2007, 21:52 »
Hehe var det virkelig noen som ikke skjønte det var ironi?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1916 på: 15. Aug. 2007, 21:54 »
Men det er jo sant noe av det. Vi har ikke spisser som Romario, midtbanespillere som Maradonna ei heller forsvarspillere i Cannavaro-klasse.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1917 på: 15. Aug. 2007, 22:24 »
Nei det er ikke mange som har det hehe

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1918 på: 16. Aug. 2007, 01:26 »
Joda skjønte det. 145 poeng var vel mye :P
Men vi har fantastiske spisser og fantastiske navn. Emre var en gang i tiden regnet som nye Maradona, og Taylor kan bli like god som Cannavaro, mens Cacapa er en av europas beste stoppere? Eller han var iallefall :P
Harper og Given er lav til keepere og være men de er ikke pygmeer  ;) Og jeg skjønte ikke at det var ironi i innlegget ditt Joakim, for det var det ikke. Men det var et innlegg der du, som du sa selv, nærmet deg tankegangen til Jallabad.

Uansett vi har et knallsterkt lag og med Belleti og Faye er troppen komplett.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1919 på: 16. Aug. 2007, 02:04 »
Helt enig med Torjus her..Faye får vi jo men Belletti er det mere usikkert rundt men Faye og en go HB til så stiller vi med et meget sterkt lag og da er jeg fornøyd med alle forsterkningene.Utenom at vi trenger såklart forsterkninger hvis Solano,Luque eller Dyer forsvinner for det kan bli litt tynt hvis dem forsvinner..