20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1875 på: 14. Aug. 2007, 15:43 »
Phil Neville håper jeg vi ikke får.Han har rutinen osv ja men synes ikke han er god nok..

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1876 på: 14. Aug. 2007, 20:27 »
Carr ^2

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1877 på: 14. Aug. 2007, 20:52 »
Jeg tror han Neville ville vært en god singering. Tonnevis med erfaring, lederegenskaper så det holder og solid deffansivt. Allardyce har jo sagt i media at det deffansive er viktigst.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1878 på: 14. Aug. 2007, 21:12 »
Neville ville i såfall vært et typisk Big Sam kjøp, til tross for at han er engelsk. Tror nok Big Sam vet hva han gjør hvis han henter Neville, og jeg liker spesielt at han er såpass allsidig. Med Neville og Enrique vil ikke venstrebacken være noe problem lenger, i tillegg til N'Zogbia når vi vil ha en mer offansiv back. Neville kan vel også operere deffansivt på midtbanen og da mangler vi iallfall ikke "krigere" til de vanskelige bortekampene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1879 på: 14. Aug. 2007, 21:19 »
Phil Neville ?
Grøss og gru
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1880 på: 14. Aug. 2007, 21:21 »
Heller han enn "Super Mario" spør du meg. Men aller helst vil jeg se en ren høyreback på plass innen overgangsvinduet stenger.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1881 på: 14. Aug. 2007, 21:28 »
Bedre å ha neville enn carr i hvertfall.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1882 på: 14. Aug. 2007, 21:35 »
Egentlig ikke, Carr er vår eneste rene høyreback, og jeg tviler på at Phil Neville er tiltenkt den rollen. Om Neville kommer så påvirker nok ikke det Carrs situasjon noe spesielt...

Noreng

• Gjest
« Svar #1883 på: 14. Aug. 2007, 22:43 »
Håper vi får Neville da!

Jallalabad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1884 på: 15. Aug. 2007, 00:54 »
Er det virkelig noen her inne som er fornøyd med kjøp som Viduka og Smith??
Smith er vaksinert mot scoringer og Viduka er en feit mann som snart bør begynne å planlegge pensjonisttilværelsen. Det holder ikke for en klubb som oss,som har ambisjoner om å vinne noe. En spiller som ikke er god nok for Manchester United er ikke god nok for oss heller. Er det bare jeg som tenker sånn?

djmattis

• Gjest
« Svar #1885 på: 15. Aug. 2007, 01:02 »
Så når Smith er M.O.M mot Sampdori + skårer, spiller veldig solid mot Bolton i åpningskampen og holder midtbanen stengt sammen med Geremi, så er konklusjonen din at han er dårlig?
Er ikke helt med her, kanskje du er en sint Tottenham fan?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1886 på: 15. Aug. 2007, 01:06 »
Ignorer trollet!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1887 på: 15. Aug. 2007, 01:25 »
Elsker Smith, og Viduka er en klassesigning. Han gjør mål som bare det og er fantastisk til å holde på ballen. Jeg har tidligere skrytt voldsomt av Viduka på forumet, og jeg står fortsatt ved det.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1888 på: 15. Aug. 2007, 02:27 »
Er det virkelig noen her inne som er fornøyd med kjøp som Viduka og Smith??
Smith er vaksinert mot scoringer og Viduka er en feit mann som snart bør begynne å planlegge pensjonisttilværelsen. Det holder ikke for en klubb som oss,som har ambisjoner om å vinne noe. En spiller som ikke er god nok for Manchester United er ikke god nok for oss heller. Er det bare jeg som tenker sånn?

Mye dumt man skal lese..Unnskyld meg men Viduka en feit mann?? Er du klar over hvor KRAFTIG Viduka egentlig er?Han er diger!.Å kalle han feit er ikke noe annet enn en latterlig utsagn for det er det siste han er.Han er KRAFTIG..ikke feit!.Å si noe annet er bare teit for det stemmer ikke.Jeg er fornøyd med signeringa av Viduka da han funker i rotasjon når vi har Martins og Owen + at han holder fint nivået og erfaringa er viktig i laget..Også kan han fint spille minst 3-4 sessonger til på detta nivået så han er ikke så gammal.Smith er en signering jeg er kjempe fornøyd med og ingen tvil om at Smith vill tillføre oss veldig mye.Med spilletid nok så vill Smith utvikle seg å bli bedre og han vill bli en meget viktig spiller for oss og jeg tror at han vill bli en hit hos oss!.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1889 på: 15. Aug. 2007, 09:39 »
Dagen rykter.

Newcastle boss Sam Allardyce is in talks with Barcelona's Brazilian full-back Juliano Belletti over a £3m move. (Daily Mail)

The Magpies are set to offer £4m for Everton's Phil Neville. (Various)

Bolton have reluctantly agreed to sell Senegal defender Abdoulaye Faye to Newcastle for £2m. (Daily Star)