20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1890 på: 15. Aug. 2007, 10:59 »
Selger vi Dyer for 6 mp kan vi jo kanskje hente Neville og Faye til samme pris.

Jallalabad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1891 på: 15. Aug. 2007, 11:18 »
Greit for meg. Hvis vi skal være fornøyde med 13.plasser i fremtiden så er det greie kjøp. Utrlolig at alle skal være så positive hele tiden. Hva med litt kritiske øyne noen ganger.Alt er ikke så rosenrødt at når vi alle dør kommer vi til en  Newcastle himmel,der alle damene alltid er nakne og Shearer og Given hopper rundt,mens du ser Big Sam på stranden,og du ser skille etter hans store 120DD BH. Vidunderlig.... :-*

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1892 på: 15. Aug. 2007, 11:20 »
Haha, nå tar du hardt i. Sier ikke dette fordi disse skal være toppspillere, men rett og slett for at jeg ville likt å sett et forsvar som var sterkere i kvanitet.

Jallalabad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1893 på: 15. Aug. 2007, 11:32 »
Jeg har det med å si ting med en smule ironi. En ting skal være sagt,jeg var ikke den som hoppet høyest av glede når hverken viduka eller smith signerte,men håper de beviser at jeg tok feil. Syntes bare folk her inne er i overkant positive,derfor måtte jeg vise meg fra en side som var i overkant negativ.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1894 på: 15. Aug. 2007, 12:14 »
Smith og Viduka er geniale kjøp i den situasjon om vi er i nå. Vi har 2 stjerner på topp ifra før i Martins og Owen. De trenger spillere som kan krige fram rom og skape sjangser for dem. Viduka er perfekt for en sånn jobb, og i tillegg så skårer han en mengde mål. Smith har spilt 2 kamper i kriger rollen sentralt på Newcastle sin midtbane, og der har han gjort det veldig bra. Jeg er ikke imponert over hans spiss kvaliteter, men det er ikke derfor han kjøpt inn hovedsakelig.

Smarte kjøp!
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1895 på: 15. Aug. 2007, 12:16 »
og sier meg litt enig med jallalabad,disse svekker oss slik jeg ser det..selge dyer og erstatte med phil neville og faye. syns både faye og neville er dritt. vil dyer dra får vi få inn en skikkelig erstatter som går rett i 11ern! neville og faye er ikke annet ennstallfyll i mine øyne.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1896 på: 15. Aug. 2007, 12:21 »
og sier meg litt enig med jallalabad,disse svekker oss slik jeg ser det..selge dyer og erstatte med phil neville og faye. syns både faye og neville er dritt. vil dyer dra får vi få inn en skikkelig erstatter som går rett i 11ern! neville og faye er ikke annet ennstallfyll i mine øyne.

Joda, Neville er kun stallfyll når vi ser hvilken høyreback vi har fra før av.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1897 på: 15. Aug. 2007, 12:24 »

Joda, Neville er kun stallfyll når vi ser hvilken høyreback vi har fra før av.
S du ville være strålende fornøyd med neville? du mener ikke vi kan finne en bedre spiller til 4 mill p?  er jo faen i meg håpløst.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1898 på: 15. Aug. 2007, 12:25 »
Det er jo mulig å hente andre og bedre alternativer enn Neville for £4m. ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1899 på: 15. Aug. 2007, 12:27 »
Dessuten ser jeg det egentlig ganske usannsynelig at Everton selger sin kaptein. men godt er det!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1900 på: 15. Aug. 2007, 12:28 »
Jeg har det med å si ting med en smule ironi. En ting skal være sagt,jeg var ikke den som hoppet høyest av glede når hverken viduka eller smith signerte,men håper de beviser at jeg tok feil. Syntes bare folk her inne er i overkant positive,derfor måtte jeg vise meg fra en side som var i overkant negativ.
Viduka endte på delt 4. plass på toppscorerlisten forrige sesong med sine 14 mål på 22 kamper, samme antall som Rooney bare at han hadde godt over 30 kamper! Synes det er sterkt av Viduka når vi sammenligner lagene de spilte på også.
Når det kommer til Smith så vi jo hvor god og viktig han var for ManU i avslutningen forrige sesong. Måten han jobbet og kjempet på og gjorde livet surt for motspillerne. Når man i tillegg får vite at Smith er tvers igjennom en proffesjonell spiller som alltid spiller der managerne ber han om uten å klage, og at han i tilegg ikke rører alkohol, så kan han bli en mulig publikumsfavoritt i årene som kommer, når vi medregner den innsatsen han ALLTID nedlegger for laget sitt og sine supportere også!

Skjønner ikke helt hvorfor det er disse 2 du er så ute etter ??? Du burde eller være glad for at vi mest sannsynlig snart har blitt kvitt alle spillerne som var mer interessert i å ta seg en fest og ha gruppesex sammen med lagkompissene (les Bramble, Dyer, osv).

Jallalabad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1901 på: 15. Aug. 2007, 12:29 »
En annen ting er at jeg er misfornøyd med manageren vi fikk. Helt ok,men tenk og fått Mark (Sparky) Hughes. Han er en kanonmanager,se hva han har gjort med Blackburn,bygd ett slagkraftig lag over tid. Mannen har knapt nok gjort ett bomkjøp. Hughes kjøper spillere man trenger,han går ikke bare etter "navn". B.burn har betydelig mindre ressurser enn hva vi har,med våre ressureser skulle jo selv Ivar Morten Nordmark klart å utrette noe,vi har hatt en gjeng inkompetente managere de siste åra.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1902 på: 15. Aug. 2007, 12:33 »
En annen ting er at jeg er misfornøyd med manageren vi fikk. Helt ok,men tenk og fått Mark (Sparky) Hughes. Han er en kanonmanager,se hva han har gjort med Blackburn,bygd ett slagkraftig lag over tid. Mannen har knapt nok gjort ett bomkjøp. Hughes kjøper spillere man trenger,han går ikke bare etter "navn". B.burn har betydelig mindre ressurser enn hva vi har,med våre ressureser skulle jo selv Ivar Morten Nordmark klart å utrette noe,vi har hatt en gjeng inkompetente managere de siste åra.

HAHAHA. er du på heroin? mark hughes i stedet for big sam? haha. dagens!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1903 på: 15. Aug. 2007, 12:39 »
Hehe. Vel, Sparky har for all del gjort en god jobb med Blackburn. Men; se på hva Big Sam gjorde med Bolton du...Jeg er ikke i tvil om at jeg ville valgt Allardyce foran Hughes.

Enig i at vi har hatt to inkompetente managere de siste sesongene. Det er en skam å se hva Souness og Roeder gjorde med Newcastle.
Carr har altfor få landskamper for England!

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1904 på: 15. Aug. 2007, 12:42 »

Si meg, er det ikke akkurat det Big Sam har gjort i Bolton? Sam er jo kjent for å gjøre geniale kjøp, uten å bruke mye penger. Og når han nå har kommet til Newcastle, kan han gjøre geniale kjøp for større summer. Ser ikke hva som er gale i det...?