20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1815 på: 05. Aug. 2007, 15:13 »
Dette er bare tull! Sam har allerede gått ut og sagt at det er uaktuelt å selge Oba. Dette burde vi forholde oss til før det kommer noe annet fra Big Sam himself!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1816 på: 06. Aug. 2007, 09:41 »
Vil bare legge til en sak her....
Så på Intertoto-kampene på Eurosport for noen uker siden og en spiller jg virkelig önsker mg til St. James Park er Vincent Kompany som nå spiller i Hamburger SV...En knallgod midtstopper som er rundt 20 år og spiller fast på Belgiske landslaget...Fy faen så god den mannen kommer til å bli om noen år..Han spilte i Anderlecht för,gikk til HSV for rundt 8 mill Euro..Kan sikkert bli dyr og vi har nok midtstoppere nå, vet d...men denne mannen kommer til å bli blant verdens beste forsvarere, d er jg helt sikker på...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1817 på: 06. Aug. 2007, 11:02 »
Vil bare legge til en sak her....
Så på Intertoto-kampene på Eurosport for noen uker siden og en spiller jg virkelig önsker mg til St. James Park er Vincent Kompany som nå spiller i Hamburger SV...En knallgod midtstopper som er rundt 20 år og spiller fast på Belgiske landslaget...Fy faen så god den mannen kommer til å bli om noen år..Han spilte i Anderlecht för,gikk til HSV for rundt 8 mill Euro..Kan sikkert bli dyr og vi har nok midtstoppere nå, vet d...men denne mannen kommer til å bli blant verdens beste forsvarere, d er jg helt sikker på...

Chelsea og andre storklubber har jo snust på han. . Tror han blir "hard to get" for å si det sånn. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1818 på: 06. Aug. 2007, 13:03 »
Han kan vi nok glemme...Men lynet har slått ned i driteren før :P
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1819 på: 06. Aug. 2007, 13:09 »
Han er vel et av de største stoppertalentene i europa. Tror nok han koster over £10mill når han blir solgt neste gang

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1820 på: 06. Aug. 2007, 14:04 »
Kompany er en utrolig god og er jo spørsmål om tid før han havner i en topp klubb plus at han vill nok også koste en del så jeg tviler vi har noen mulighet der men større ting har skjedd før men finnes jo plenty av andre å hente som hb for eks.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1821 på: 06. Aug. 2007, 16:41 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=50781

Newcastle er med i kampen om diarra.  Begyner å få en del spillere på midten nå... Men jeg takker ike nei til dette enorme talentet. Har også spilt godt på høyrebacken til chelsea og var vell regnet før geremi?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1822 på: 06. Aug. 2007, 17:35 »
Om Diarra sgner, og vi får inn en ny høyreback har vi et knallgodt lag på papiret. For første gang på evigheter er vingene våre svakeste punkter, selv om også de holder svært høy klasse. Dette lukter trofeer innen få år.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1823 på: 06. Aug. 2007, 17:58 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=50781

Newcastle er med i kampen om diarra.  Begyner å få en del spillere på midten nå... Men jeg takker ike nei til dette enorme talentet. Har også spilt godt på høyrebacken til chelsea og var vell regnet før geremi?

Det stemmer. Diarra ville jo vært fantastisk, men jeg er usikker på om det ligger noe i dette.

Btw, du må endre litt på signaturen din  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1824 på: 06. Aug. 2007, 18:00 »
Hva skal vi med Diarra? Vi har allerede Barton, Butt, Emre, Smith og Geremi som kjemper om 2 posisjoner. Tanken ved dette kjøpet må være å bruke han som høyreback, evt. bruke Geremi på backen. Noe jeg mener er feil.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1825 på: 06. Aug. 2007, 18:02 »
Han vil forsterke en midtbane full av skader, pluss at han kan ta høyrebacken. Jeg er veldig inn for et kjøp av Diarra, men jeg tror fortsatt ikke noe særlig på det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1826 på: 06. Aug. 2007, 18:05 »
Kjøper vi Lassana Diarra så får vi både høyreback og sentral midtbane i èn spiller! Jeg håper at det er noe i dette da Diarra er en spiller jeg verdsetter høyt og som kun er 22 år gammel. Om Dyer forsvinner trenger vi en erstatter, da ville Diarra vært en perfekt tilvekst i stallen vår. Det blir spennende å følge dette ryktet fremover.....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1827 på: 06. Aug. 2007, 18:07 »
Jeg er ute etter en høyreback, en som virkelig er høyreback, ikke en potet som kan spille overalt. Greit, Diarra er en meget god spiller, men jeg ønsker meg en skikkelig back.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1828 på: 06. Aug. 2007, 18:15 »
Hva med Diarras lagkamerat Paulo Ferreira? Johnson spilte høyreback i Community Shield kampen i år, og dersom Mourinho har tenkt å satse på ham så skal det vel mye til at Ferreira er fornøyd med bare å være andrevalg? I tillegg kan han vel forvente seg konkurranse av både nettop Diarra og Ben Haim. Essien kan vel spille høyreback også? Paulo er også allerede godt kjent med den engelske spillestilen og er god både deffansivt og offansivt!

Det hadde iallfall ikke gjort meg noe å kunne lese om at Big Sam byr på Ferreira i morgen, for å si det sånn. ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1829 på: 06. Aug. 2007, 18:17 »
Ferreira ville vært et meget godt kjøp. Helt klart.